ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی پرگل منچستریونایتد در خانه ریدینگ/شیاطین سرخ فاصله را افزایش دادند



هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس

پیروزی پرگل منچستریونایتد در خانه ریدینگ/شیاطین سرخ فاصله را افزایش دادند

تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه ریدینگ پیروزی پرگلی را بدست آورد.

به گزارش  فارس، شیاطین سرخ در آخرین دیدار امشب لیگ برتر انگلیس در خانه ریدینگ به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد.

نیمه اول این دیدار بسیار تماشایی بود و دو تیم در 34 دقیقه موفق شدند 7 گل به ثمر برسانند.

رونی دو بار در دقایق 16 و 30 و اندرسون 13 و فان پرسی 34 برای من یونایتد گل زدند و رابسون کانو 8، فوندره 19 و مریسون 23 برای ریدینگ گلزنی کردند.

شاگردان فرگوسن با این برد 36 امتیازی شدند و فاصله خود را با من سیتی به 3 امتیاز افزایش دادند.

من سیتی پیش از این دیدار مقابل اورتون به تساوی خانگی یک بر یک رسیده بود.

ریدینگ هم با این باخت قعرنشین باقی ماند./فارس


ویدیو مرتبط :
تور 2013 باشگاه منچستریونایتد (ارتش شیاطین سرخ)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی منچستریونایتد مقابل چلسی 9 نفره/ شیاطین سرخ در یک قدمی آبی‌ها



هفته نهم لیگ برتر انگلیس

پیروزی منچستریونایتد مقابل چلسی 9 نفره/ شیاطین سرخ در یک قدمی آبی‌ها

 تیم فوتبال منچستریونایتد در هففته نهم لیگ برتر انگلیس در خانه چلسی به برتری رسید

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار ورزشی -  در ادامه رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس و در حسا‌س‌ترین بازی، چلسی در استمفوردبریج میزبان منچستریونایتد بود و در پایان با نتیجه 3 بر 2 متحمل شکست شد.

شیاطین سرخ که به عنوان تیم میهمان قدم به لندن گذاشته بودند ابتدا توسط فان‌پرسی در دقیقه 4 به گل رسیدند و در ادامه بازهم مهاجم هلندی منچستر دومین گل بازی را در دقیقه 12 به ثمر رساند تا نشان دهد در بازکردن دروازه چلسی تبحر بالایی دارد. فان پرسی با پیراهن آرسنال هم چندین بار دروازه چلسی را گشوده بود.

شاگردان دی‌متئو که انتظار دریافت این دو گل را نداشتند به دنبال جبران گل‌های خورده برآمدند و در دقیقه 44 خوان ماتا از روی یک ضربه ایستگاهی دیدنی اولین گل آبی‌های لندن را به ثمر رساند. در نیمه دوم هم رامیرس در دقیقه 53 موفق به گلزنی شد تا کار به تساوی کشیده شود.

در ادامه این دیدار، اخراج ایوانوویچ در دقیقه 63 و دریافت کارت زرد دوم توسط فرناندو تورس در دقیقه 69 شرایط را برای چلسی سخت کرد و آبی‌های لندن مجبور شدند 9 نفره مقابل شیاطین سرخ به ادامه بازی بپردازند.

شاگردان فرگوسن هم از این فرصت استفاده کردند و گلزنی چیچاریتو در دقیقه 75 در موقعیت مشکوک به آفساید، پیروزی را برای منچستریونایتد به ارمغان آورد.

یونایتدها با این پیروزی ارزشمند پس از 11 دیدار ناکامی در غلبه بر چلسی سرانجام در استمفوردبریج پیروز شدند و با 21 امتیاز به یک قدمی چلسی در صدرجدول لیگ برتر رسیدند.

*نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است:

نیوکاسل 2 - وست‌بروم یک

گل‌ها: با 35 و سیسه 90 برای نیوکاسل، لوکاکو 55 برای وست بروم

ساوتهمپتون یک - تاتنهام 2

گل‌ها: بیل 15 و دمپسی 39 برای تاتنهام، رودریگوئز 66 برای ساوتهمپتون

 

توقف خانگی اورتون مقابل لیورپول/ دربی مرسی‌ساید برنده نداشت

دیدار تیم‌های اورتون و لیورپول در هفته نهم لیگ برتر انگلیس به تساوی انجامید.

تیم‌های اورتون و لیورپول دربی مرسی‌ساید را برگزار کردند که این بازی درنهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات پرداختند.

اورتونی‌ها که در ورزشگاه خانگی خود از لیورپول پذیرایی می‌کردند در ابتدا با 2 گل عقب افتادند؛ اما در ادامه آبی‌های میزبان به بازی برگشتند و موفق شدند گل‌های خورده را جبران کنند.

لیتون بینز در دقیقه 14 به اشتباه دروازه خودی (اورتون) را گشود و در ادامه لوئیز سوارس دقیقه 20 اختلاف را به 2 گل افزایش داد.

اورتونی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشت حملات گسترده‌ای را بر روی دروازه لیورپول تدارک دیدند تا اینکه عثمان در دقیقه 22 موفق شد گلزنی کند و اختلاف را به یک گل رساند. در ادامه هم نای‌اسمیت 35 دومین گل اورتون را زد تا دربی مرسی‌ساید برنده نداشته باشد.

البته در دقیقه 93 سوارز گلی دیگر را برای لیورپول زد که داور به دلیل اعلام آفساید، گل را نپذیرفت.

اورتون با این تساوی 16 امتیازی شد و به مکان چهارم بازگشت.

لیورپول هم با 10 امتیاز در مکان دوازدهم قرار گرفت./فارس