ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی پرگل استرالیا مقابل کویت در گام اول


میزبان جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا، این مسابقات را با پیروزی قاطع مقابل کویت آغاز کرد.

خبرگزاری تسنیم: اولین بازی شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا بین تیم‌های استرالیا و کویت از ساعت 12:30 امروز (جمعه - به وقت تهران) در ورزشگاه رکتنگولار شهر ملبورن استرالیا برگزار شد. این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود استرالیا به پایان رسید، آنهم در شرایطی که این تیم در ابتدای بازی با یک گل عقب افتاده بود.

نیمه اول:


دقیقه 8: حسین فاضل، مدافع تیم فوتبال کویت روی یک ضربه کرنر و با یک ضربه سر شیرجه‌ای شوک بزرگی به استرالیا وارد کرد و دروازه میزبان را باز کرد.

دقیقه 32: پس از گل کویت فشار استرالیا ادامه داشت تا اینکه تیم کیهیل، مهاجم تیم ملی فوتبال استرالیا از پشت محوطه شش قدم با یک ضربه محکم گل تساوی بازی را در دقیقه 32 به ثمر رساند.

دقیقه 44: در ثانیه‌های پایانی نیمه اول ماسیمو لونگو روی یک ضربه کرنر و با یک ضربه سر دروازه کویت را برای بار دوم باز کرد.

نیمه دوم:


دقیقه 61: سلطان العنزی، مدافع تیم ملی فوتبال کویت در محوطه جریمه روی مهاجم استرالیا خطا کرد تا میل جدیناک، کاپیتان تیم میزبان از روی نقطه پنالتی گل سوم تیمش را ثبت کند.

بعد از گل سوم استرالیا فشار حملات میزبان ادامه داشت و حتی دو بار توپ به تیر دروازه کویت خورد.

دقیقه 2+90: در شلوغی محوطه جریمه جیمز ترویسی با پای چپ دروازه کویت را گشود.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی استرالیا و کویت..استرالیا 4 - کویت 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی پرگل منچستریونایتد در نخستین گام



پیروزی پرگل منچستریونایتد در نخستین گام

تیم فوتبال منچستریونایتد در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر این کشور، سوانسی میزبان را در هم کوبید.

به گزارش ورزش سه ، تیم منچستریونایتد موفق شد در هفته نخست این رقابت‌ها با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست یابد.
فان پرسی (34 و 72)، ولبک (36 و 2+90) گل‌های منچستریونایتد را به ثمر رساندند. تنها گل سوانسی نیز توسط بونی در دقیقه 82 به ثمر رسید.
همچنین داور مسابقه به والنسیا ، کریک و کلورلی از منچستر و کاناس از سوانسی کارت زرد نشان داد .
منچستریونایتد با این برد به صدر جدول رسید . البته بازی های این هفته تمام نشده و چلسی ، منچسترسیتی و تاتنهام دیگر مدعیانی هستند که می توانند صدر جدول را از آن خود کنند ./ورزش

3