ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی و صدرنشینی روسونری



 

 

  پیروزی و صدرنشینی روسونری

 

تمامی چهار گل بازی در ورزشگاه جوزپه مه آتسا را شاگردان ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی میلان به ثمر رساندند. در حالی که پاتو (2 بار) و روبینیو در این بازی برای روسونری گلزنی کردند، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان هم تک گل کیه‌وو را به اشتباه وارد دروازه تیم خودی کرد. روبینیو، بازیکن برزیلی شماره هفتاد قرمز و مشکی پوشان در این بازی نخستین گل خود را با پیراهن تیم جدیدش به ثمر رساند تا میلان با این برد پیش از انجام دیدارهای یکشنبه به صدر جدول رقابت ها راه یابد.

در دومین مسابقه شنبه رم در ورزشگاه المپیک پایتخت ایتالیا 2 بر یک جنوا را پشت سر گذاشت. بوریلو (34) و بریگی (53) گلزنان جالو روسی در این بازی بودند. رودولف در دقیقه 78 تنها موفق به جبران یکی از دو گل خورده برای تیم مهمان شد. رم با این برد 8 امتیازی شد و در مکان سیزدهم جدول رقابت های کالچو جای گرفت.

یکشنبه با انجام هشت دیدار دیگر هفته هفتم رقابت‌های سری A‌ به پایان خواهد رسید. در این رقابت‌ها کالیاری میزبان اینتر خواهد بود. سامپدوریا با فیورنتینا روبه رو می‌شود. کاتانیا با ناپولی دیدار دارد. چزه نا با پارما مسابقه خواهد داشت. پالرمو و یوونتوس به ترتیب میزبان بولونیا و لچه خواهند بود. برشا با اودینزه دیدار می‌کند و در آخرین دیدار هفته باری پذیرای لاتزیو است.

در جدول رقابت‌های سری A‌ میلان با 14 امتیاز بالاتر از لاتزیو و اینتر ایستاده است، هر چند دو تیم دوم و سوم کنونی جدول یک بازی کمتر از روسونری انجام داده اند.


ویدیو مرتبط :
همیشه روسونری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی روسیه مقابل یاران رونالدو/ تداوم صدرنشینی شاگردان کاپلو



مقدماتی جام جهانی 2014-اروپا

پیروزی روسیه مقابل یاران رونالدو/ تداوم صدرنشینی شاگردان کاپلو

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دور سوم دیدارهای مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه اروپا با برتری روسیه آغاز شد.

به گزارش فارس، در آغاز این مسابقات و از گروه F روسیه در ورزشگاه خانگی خود میزبان پرتغال بود که موفق شد با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد.

تک گل این بازی را الکساندر کرژاکوف در دقیقه 6 به ثمر رساند تا شاگردان فابیو کاپلو با کسب 9 امتیاز به صدرنشینی خود در گروه ششم ادامه دهند.

پرتغال هم با همان 6 امتیازی که از پیش بدست آورده بود در مکان دوم باقی ماند.

در دیگر بازی و از گروه I، فنلاند و گرجستان به تساوی یک بر یک رسیدند.

گرجستان با این تساوی 4 امتیازی شد و فنلاند هم به اولین امتیاز خود دست یافت./فارس