ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی نزدیک والیبال ایتالیا برابر فرانسه


تیم ملی ایتالیا با برتری برابر فرانسه شانسش را برای صعود به دور دوم رقابت‌های جهانی والیبال افزایش داد.

خبرگزاری ایسنا: در ادامه دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان، ایتالیا که در نخستین گام برابر ایران 3 بر یک شکست خورده بود، برابر فرانسه در یک ماراتن والیبالی 3 بر 2 پیروز شد. بلژیک نیز برابر ضعیف‌ترین تیم گروه D یعنی پورتوریکو 3 بر صفر پیروز شد.

شاگردان بروتو در حالی از این بازی 2 امتیاز کسب کردند که در دو ست اول بازی را به فرانسه واگذار کرده بودند.

در گروه نخست، لهستان که به لطف میزبانی سرگروه شده و هیچ یک از چهار تیم اول جهان را در گروهش نمی‌بیند، یک پیروزی آسان دیگر به دست آورد و 3 بر صفر استرالیا را شکست داد تا همانند دیدار نخست برابر صربستان برد راحتی به دست آورده باشد. ونزوئلا و کامرون نیز که شانس کمی برای صعود از گروه خود دارند به مصاف هم رفتند که ونزوئلا 3 بر یک کامرون را شکست داد. صربستان با همین نتیجه شاگردان ولاسکو را در لباس تیم ملی آرژانتین شکست داد.

رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان با حضور 24 تیم در 4 گروه شش تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه چهار تیم به مرحله بعد صعود و در دو گروه هشت تیمی کار خود را دنبال می‌کنند.

جدول گروه A

1- لهستان 6 امتیاز

2- آرژانتین 3 امتیاز

3- استرالیا 3 امتیاز

4- ونزوئلا 3 امتیاز

5- صربستان 3 امتیاز

6- کامرون صفر امتیاز

جدول گروه B

1- برزیل 3 امتیاز

2- کره جنوبی 3 امتیاز

3- فنلاند 2 امتیاز

4- کوبا 1 امتیاز

5- تونس صفر امتیاز

6- آلمان صفرامتیاز

جدول گروه C

1- بلغارستان 3 امتیاز

2- روسیه 3 امتیاز

3- چین 3 امتیاز

4- مصر صفر امتیاز

5- کانادا صفر امتیاز

6- مکزیک صفر امتیاز

جدول گروه D

1- ایران 5 امتیاز

2- بلژیک 4 امتیاز

3- فرانسه 4 امتیاز

4- آمریکا 3 امتیاز

5- ایتالیا 2 امتیاز

6- پورتوریکو صفر امتیاز

رقابت‌های روز چهارشنبه در گروه‌های دوم و سوم برگزار می‌شود و تیم‌های گروه اول و چهارم (از جمله ایران) امروز استراحت خواهند داشت.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از پیروزی تیم والیبال ایران در مقابل ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیگ جهانی والیبال / صربستان با پیروزی مقابل ایتالیا 16 امتیازی شد



لیگ جهانی والیبال / صربستان با پیروزی مقابل ایتالیا 16 امتیازی شد

تیم ملی والیبال صربستان در آخرین مسابقه خود در لیگ جهانی با نتیجه 3 - 1 ایتالیا را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایتالیا و صربستان آخرین مسابقه مرحله اول خود را برگزار کردند که طی این دیدار صرب‌ها توانستند ایتالیا، صدرنشین گروه را شکست دهند.

صربستان با این پیروزی 16 امتیازی شد و به رده سوم جدول گروه صعود کرد. با این حساب ایران که 12 امتیازی است، در صورتی که بتواند 5 یا 6 امتیاز از دیدارهای خود با آلمان بگیرد، قطعا تیم سوم گروه می‌شود.

 

ما در صورتی که ایران 4 امتیاز از آلمان‌ها بگیرد کار به ست شماری می‌کشد چراکه در این صورت هر سه تیم ایران، آلمان و صربستان 16 امتیازی می‌شوند.

 

البته ایران شانس صعود به مرحله بعدی را ندارد اما در صورتی که بتواند تیم سوم گروه خود شود، ممکن است در لیگ جهانی سال آینده به عنوان سرگروه در گروه سوم انتخاب شود و در این صورت، در لیگ جهانی سال آینده ایران میزبان سه مسابقه خواهد بود./خبرآنلاین