ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی عابدینی بر قهرمان جهان


شمشیرباز اسلحه سابر ایران با برتری بر قهرمان جهان در جمع ۸ بازیکن برتر شمشیربازی دنیا قرار گرفت.

سایت فدراسیون شمشیربازی: مجتبی عابدینی، شمشیرباز اسلحه سابر ایران در ادامه پیروزی های ارزشمند خوددر مسابقات کلاس آ لهستان موفق شد با غلبه بر نماینده کره جنوبی که عنوان قهرمانی جهان را در اختیار دارد به جمع هشت بازیکن برتر این رقابت ها صعود کند.

در ادامه مسابقات شمشیربازی کلاس آ لهستان ساعتی پیش مجتبی عابدینی در جدول 16 نفره موفق شد وون، کاپیتان تیم ملی کره جنوبی که عنوان قهرمانی جهان را هم در اختیار دارد شکست دهد.

عابدینی که پس از صعود مستقیم از مرحله مقدماتی موفق شده بود با غلبه قهرمان المپیک از روسیه یک مرحله دیگر صعود کند، با برتری مقابل حریف کره ای که به جمع هشت بازیکن برتر مسابقات کلاس آ لهستان صعود کرد و نتیجه ای ارزشمند را در تاریخ شمشیربازی ایران به ثبت رساند.


ویدیو مرتبط :
پیروزی کریمی مقابل اوکراین - تحقیر قهرمان جهان (86kg)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی ایران مقابل لهستان/ قهرمان جهان در ماراتن آزادی تسلیم شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم‌های ملی ایران و لهستان دیداری نفسگیر و جذاب را در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی والیبال برگزار کردند که این ماراتن را تیم ایران به سود خود پایان داد تا به یک برد ارزشمند دیگر خانگی دست یابد.

تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان از ساعت ۲۱ امروز جمعه در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ جهانی دیدار خود را در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار کردند که در پایان یک بازی سنگین و نفسگیر تیم ایران با حساب ۳ بر ۲ برابر حریف خود به برتری رسید

تیم ایران ست نخست این بازی را ۲۵ بر ۲۱ برنده شد اما دو ست بعدی را لهستانی‌ها به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ برنده شدند. در ست چهارم ایران بازی برتری را ارایه کرد و ۲۵ بر ۱۶ حریف خود را پشت سر گذاشت تا کار به ست پنجم کشیده شود که این ست سرنوشت ساز را تیم ایران ۱۵ بر ۱۱ به سود خود خاتمه داد تا تیم کشورمان برنده این ماراتن والیبالی باشد.


اخبار ورزشی - مهر