ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی روسیه و بلژیک در شب شکست مقدونیه



اخبار,اخبار ورزشی ,جام جهانی 2014

 

اخبار ورزشی - بازی‌های دوستانه ملی
پیروزی روسیه و بلژیک در شب شکست مقدونیه

در فاصله دو هفته مانده به آغاز جام جهانی 2014 تیم‌های روسیه، بلژیک و کامرون با کسب پیروزی خود را برای سفر به برزیل آماده کردند.

در ادامه دیدار‌های تدارکاتی تیم‌های ملی دنیا که اکثر آنها برای افزایش آمادگی تیم‌های حاضر در جام جهانی 2014 برزیل است، شب گذشته (دوشنبه) شش دیدار برگزار شد که در یکی از آنها تیم ملی روسیه یکی از تیم‌های اروپایی راه‌یافته به جام جهانی، در خانه خود، در استادیوم پتروفسکی شهر سن‌پترزبورگ به مصاف اسلواکی رفت و با تک گل دقیقه 82 الکساندر کرژاکوف بازی را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

در دیگر بازی مهم شب گذشته تیم ملی کامرون، یکی از پنج نماینده قاره آفریقا در برزیل، در اتریش به مصاف مقدونیه رفت و در پایان توانست با نتیجه 2 بر صفر حریف اروپایی خود را شکست دهد. پیره وبو در دقیقه 52 و اریک ماکسیم چوپو در دقیقه 84 گل‌های کامرون را در این دیدار به ثمر رساندند.

در پرگل‌ترین بازی تدارکاتی شب گذشته اما تیم ملی بلژیک در خانه به مصاف لوکزامبورگ رفت و در پایان با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید. در این دیدار روملو لوکاکو، مهاجم چلسی که فصل گذشته به طور قرضی برای اورتون توپ می‌زد، هت تریک کرد و در در دقایق 3، 23 و 54 و ناصر چادلی (71) و کوین دوبروین (90 - از روی نقطه پنالتی) برای بلژیک گلزنی کردند و تنها گل لوکزامبورگ را هم اورلین خواکیم در دقیقه 13 به ثمر رساند.

در سایر بازی‌های دوستانه شب گذشته نتایج زیر به ثبت رسید:

استرالیا یک - آفریقای جنوبی یک
استونی یک - جبل‌الطارق یک
صربستان 2 - جامائیکا یک

اخبار ورزشی - ورزش 3

 


ویدیو مرتبط :
شکست سنگین ایتالیا برابر بلژیک -پورتال امروز آنلاین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین شکست استاندارد لیژ در لیگ بلژیک بدون "گوچی"/پیروزی پرگل ناپولی در سری A



رقابت های لیگ بلژیک,استاندارد لیژ, رضا قوچان نژاد

اولین شکست استاندارد لیژ در لیگ بلژیک بدون "گوچی"

سریال پیروزی‌های پیاپی استاندارد لیژ در هفته دهم لیگ بلژیک متوقف شد.

به گزارش ایسنا، هفته دهم رقابت های لیگ بلژیک با چند دیدار به پایان رسید.

استاندارد لیژ که تمام 9 دیدار قبلی خود را در لیگ بلژیک با پیروزی پشت سر گذاشته بود، در هفته دهم بالاخره طعم شکست را چشید و با یک گل مغلوب زولته شد. در این دیدار رضا قوچان نژاد روی نیمکت ذخیره ها قرار داشت و فرصت بازی پیدا نکرد.

پیروزی پرگل ناپولی در سری A

ناپولی در هفته هفتم لیگ ایتالیا موفق شد با 4 گل لیورنو را شکست دهد و پشت سر رم در رده دوم قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، هفته هفتم رقابت‌های لیگ ایتالیا با چند دیدار ادامه یافت که در آن ناپولی موفق شد با 4 گل ناپولی را شکست دهد. برای شاگردان رافائل بنیتس در این دیدار گوران پاندف، یوهان اینلر، خوسه کایه خون و مارک همسیک گلزنی کردند. در دیگر دیدار مهم این هفته پارما به دیدار ساسوئلو رفت و با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.

تابلو نتایج
پارما 3 – ساسولو یک
کاتانیا یک – جنوا یک
ناپولی 4 – لیورنو صفر
سامپدوریا 2 – تورینیو 2
اودینزه 2 – کالیاری صفر
بولونیا یک - هلاس ورونا 4

در دو دیدار باقیمانده امشب یوونتوس در حساس‌ترین دیدار میزبان میلان است و لاتزیو در خانه از فیورنتینا پذیرایی می‌کند.

در جدول رده ‌بندی رم با پیروزی شب گذشته خود با 21 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های ناپولی و یوونتوس در رده‌های بعدی قرار دارند.