ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی خفیف منچستریونایتد مقابل پالاس



اخبار,اخبار ورزشی , منچستریونایتد

 

اخبار ورزشی - سه امتیاز با شوت ماتا
پیروزی خفیف منچستریونایتد مقابل پالاس

منچستریونایتد با تک گل خوان ماتا توانست کریستال پالاس را از پیش رو بردارد.

به گزارش ورزش سه، یونایتدها که در دو دیدار قبلی شان در لیگ برتر نتوانستند به پیروزی برسند، با این سه امتیاز توانستند به رتبه ششم جدول صعود کنند.


در نیمه اول این دیدار هر دو تیم موقعیت های برای گلزنی داشتند اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل در این نیمه به پایان رسید. نیمه دوم هم با روندی مشابه دنبال شد. البته یونایتدها که در خانه بازی می کردند، موقعیت های بیشتری داشتند و در دقیقه 67، سرانجام به این هدف رسیدند.


پاس دی ماریا، ماتا را پشت محوطه جریمه پالاس صاحب توپ کرد و ستاره اسپانیایی با یک شوت دیدنی، دروازه حریف را باز کرد.


فشار یونایتدها برای رسیدن به گل های بیشتر ادامه پیدا کرد و حتی یک بار هم توپ را به تیر افقی دروازه حریف زدند اما در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید.

نتایج سایر دیدارها:
برنلی 1-0 هال سیتی
ساوتهمپتون 2-0 لسترسیتی
وستهام 0-0 استون ویلا
اخبار ورزشی - ورزش سه

 


ویدیو مرتبط :
پیش نمایش: منچستریونایتد و کریستال پالاس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی منچستریونایتد در خانه کریستال‌پالاس


شیاطین‌سرخ سی‌و‌ششمین بازی خود را در فصل جاری لیگ برتر انگلیس با پیروزی خارج از خانه مقابل کریستال پالاس پشت سر گذاشتند.

خبرگزاری تسنیم: در ادامه دیدارهای هفته سی‌‌و‌ششم لیگ‌برتر انگلیس امشب (شنبه) منچستریونایتد با نتیجه 2 بر یک برابر میزبان خود کریستال پالاس به برتری دست پیدا کرد.

خوان ماتا در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی و مروان فلینی در دقیقه 78 گل‌های این بازی را برای من‌یونایتد به ثمر رساندند و تنها گل کریستال‌پالاس را هم پونچئون در دقیقه 57 زد. با این نتیجه شاگردان لوئیز فن‌خال 68 امتیازی شدند و جایگاه خود را در رده چهارم جدول تثبیت کردند.

هفته سی‌و‌ششم لیگ‌برتر انگلیس فردا با برگزاری دو بازی دنبال می‌شود که در نخستین آنها منچسترسیتی از ساعت 17 میزبان کوئینزپارک‌رنجرز است و در بازی دوم که مهمترین بازی هفته نیز هست، چلسی، قهرمان زودهنگام رقابت‌ها از لیورپول پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر انگلیس چلسی 83 امتیازی صدرنشین است و تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال هر دو با 70 امتیاز و برحسب تفاضل گل (35 به 33) به ترتیب دوم و سوم هستند.