ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی خانگی آبی ‌اناری‌ها با گلزنی مسی



بارسلونا,لیونل مسی

هفته بیست و هشتم لالیگا اسپانیا

پیروزی خانگی آبی ‌اناری‌ها با گلزنی مسی

تیم فوتبال بارسلونا مقابل مهمان خود رایووالکانو به برتری رسید.

در 2 بازی پایانی شب گذشته از هفته بیست و هشتم لالیگا اسپانیا و در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه مملو از تماشاگر نیوکمپ میزبان رایووالکانو بود که این بازی در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود بارسا به پایان رسید.

در این بازی داوید ویا در دقیقه 25 روی پاس گل مسی به گل رسید و در دقیقه 40 مسی روی پاس گل ویا گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز مسی روی حرکتی دیدنی و با ضربه‌ای چیپ گل سوم بارسلونا را وارد دروازه رایووالکانو کرد اما در دقیقه 70 تامودو یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا نتیجه 3 بر یک شود.

مسی با 2 گلی که در این بازی به ثمر رساند در این فصل لالیگا 42 گله شد و در صدر جدول گلزنان لالیگا جایگاه خود را تثبیت کرد.

در بازی دیگر نیز گرانادا میزبان لوانته بود که این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک مساوی خاتمه یافت.

بارسلونا با این پیروزی 74 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی لالیگا اسپانیا جایگاه خود را تثبیت کرد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
آبی-اناری ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی سخت بارسلونا در غیاب مسی/ خیز آبی‌اناری‌ها برای رسیدن به امتیاز 100



اخبار, لالیگا اسپانیا

هفته سی و ششم لالیگا اسپانیا

پیروزی سخت بارسلونا در غیاب مسی/ خیز آبی‌اناری‌ها برای رسیدن به امتیاز 100

تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های هفته سی و ششم لالیگا اسپانیا و در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال بارسلونا در غیاب لیونل مسی که به علت مصدومیت بازی‌های پایانی فصل را از دست داده است، میزبان وایادولید بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

پدرو 21، مارک والینته 42 (گل به خودی) برای بارسلونا گلزنی کردند و ویکتور پرز 89 از روی نقطه پنالتی تک گل وایادولید را وارد دروازه بارسا کرد.

در سایر دیدارها نیز نتایج زیر به دست آمد:

لوانته 2   رایووالکانو 3

لاکرونیا 2    اسپانیول 0

ساراگوسا 1   بیلبائو 2

بارسلونا با این برد 94 امتیازی شد و چشم به پیروزی در دو بازی پایانی و کسب 6 امتیاز تا رسیدن به رکورد 100 امتیاز در یک فصل دارد./فارس