ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی تیم ملی آمریکا در خانه آلمان


تیم ملی آمریکا در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 2-1 آلمان را از پیش رو بردارد.

ورزش سه: تیم ملی آمریکا در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه 2-1 آلمان را از پیش رو بردارد. ژرمن ها در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف پیش افتادند اما در ادامه شاگردان یورگن کلینزمن توانستند دو بار دروازه میزبان را باز کنند و به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.

 مردان لوو شروع خوبی داشتند و خیلی زود بر توپ و میدان مسلط شدند به طوریکه تا دقیقه 4 بازی دو کرنر به دست آوردند. دقیقه 12 بازی مصطفی از سمت راست زمین آلمان توپ را دریبل کرد و به جلو رفت و نزدیک محوطه جریمه پاس دقیقی را برای ماریو گوتزه مهیا کرد و او توانست دروازه امریکا را باز کند. این چهاردهمین گل این بازیکن در دیدارهای ملی بود.

پیروزی تیم ملی آمریکا در خانه آلمان

5 دقیقه بعد نوبت به آندره شورله رسید تا دومین فرصت خطرناک آلمان را ایجاد کند، اما ضربه نهایی این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 26 باز هم آلمان صاحب موقعیت شد. مسوت اوزیل توپ را با یک ضربه چیپ به پاتریک هرمان رساند. این بازیکن گلادباخی از فاصله 13 متری به سمت دروازه شلیک کرد اما توپ درون چارچوب نبود. دو دقیقه بعد شاگردان کلینزمن حرکتی را توسط یوهانسون آغاز کردند که از غفلت مدافعان آلمانی حداکثر استفاده را کرد، اما ضربه نهایی این بازیکن دقت لازم را نداشت و خطری برای رابرت زیلر که به جای نویر درون چارچوب ایستاده بود به وجود نیاورد. دقیقه 31 آلمانی‌ها به این حمله پاسخ دادند. هرمان توپ را به اوزیل پاس داد که کنار محوطه جریمه حرکت میکرد؛ او هم توپ را به گوتزه رساند اما این بازیکن در مصاف تک به تک با دروازه‌بان امریکا ناموفق بود.

بالاخره 5 دقیقه مانده به پایان نیمه اول بازیکنان امریکا بازی را به تساوی کشاندند. مایکل بردلی با یک پاس دقیق میکل دیسکرود را صاحب توپ کرد و او از فاصله ای کوتاه گل مساوی را وارد دروازه زیلر کرد. نیمه اول با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید.

پیروزی تیم ملی آمریکا در خانه آلمان

نیمه دوم را امریکایی‌ها بهتر آغاز کردند. آنها دقیقه 56 صاحب یک ضربه کرنر شدند که زارداس این توپ را به شکلی خطرناک به سمت دروازه زیلر شوت کرد، اما توپ بلوکه شد، آلوارادو توپ برگشتی را دوباره شوت کرد اما این بار مدافعان آلمان توپ را از منطقه خطر دور کردند. دفاع آلمان با حضور رودیگر و مصطفی نامطمئن نشان می‌داد.

بیست دقیقه از نیمه دوم گذشت، اما این نیمه به هیچ وجه سرعت نیمه اول را نداشت. نکته دیگری که جلب توجه می‌کرد تعدد پاس‌های اشتباه آلمانی‌ها بود که به امریکا امکان کنترل بازی در این نیمه را داده بود. بالاخره دقیقه 67 آلمان صاحب یک موقعیت نه چندان خطرناک شد. هرمان توپ را به محوطه جریمه امریکا جایی که خدیرا حضور داشت سانتر کرد اما ضربه آرام او در دستان سنگربان امریکا جا گرفت. دقیقه 80 کاپیتان امریکا ضربه خطرناکی به سمت دروازه آلمان زد که زیلر به سختی دروازه‌اش را نجات داد اما شش دقیقه بعد دوباره همین بازیکن یعنی بردلی حرکت دیگری را آغاز کرد؛ برد ایوانس توپ را جلو برد و به بابی وود پاس داد. وود مصطفی را جا گذاشت و از بیست متری به گوشه سمت چپ تور دروازه ژرمن‌ها چسبید. یاران کلینزمن در نهایت این بازی دوستانه را ا حساب 2 بر 1 از آلمان بردند.


ویدیو مرتبط :
پیروزی ۱۰ بر صفر تیم ملی بانوان آلمان در جام جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی یک طرفه تیم ملی کشتی ایران مقابل آمریکا در نبرد تاریخی نیویورک



کشتی تیم ملی ایران و آمریکا,پیروزی تیم ملی کشتی ایران در مقابل آمریکا

پیروزی یک طرفه تیم ملی کشتی ایران مقابل آمریکا در نبرد تاریخی نیویورک

تیم ملی کشتی آزاد ایران در دیداری نمادین برای حفظ کشتی در المپیک، شکست سنگینی را به آمریکا تحمیل کرد.

 "نبرد روی ریل" عنوانی نمادین برای مصاف تاریخی سه جانبه تیمهای ملی کشتی ایران، آمریکا و روسیه در نیویورک است که در اولین مسابقه نمادین برای حفظ کشتی در المپیک، تیم ملی ایران موفق شد آمریکا را در خاکش مقتدرانه با نتیجه 6 بر یک شکست دهد.

در این مبارزه که در ایستگاه قظار تاریخی گرند سنترال نیویورک برگزار شد، در وزن 55 کیلوگرم حسن رحیمی در سه تایم (0-1، 1-0 و 5-1) مقابل اوبه بلانک به پیروزی رسید.

در وزن 60 کیلوگرم هم مسعود اسماعیل پور مقابل ریس هامفری به راحتی به برتری 7 بر صفر (1-0 و 6-0) رسید. اسماعیل پور در حالی این برد را رقم زد که فدراسیون کشتی اعلام کرده بود وی به دلیل بیماری این دیدار را از دست می دهد.

در وزن 66 کیلوگرم نیز مهدی تقوی سومین شکست را در نیویورک به آمریکایی ها تحمیل کرد. او موفق شد کلن راسل را 5 بر یک (3-1 و 2-0) مغلوب سازد.

در وزن 74 کیلوگرم میزبان صاحب اولین برد خود شد و حسن طهماسبی برابر کایل دیک تن به شکست 3 بر صفر(2-0 کلینچ و 1-0 کلینچ) داد.

در وزن 84 کیلوگرم احسان لشگری پیروزی تیم ملی ایران مقابل آمریکا را قطعی کرد. لشگری 2 بر صفر کیت گیوین را برد تا ایران در خاک آمریکا این تیم را شکست دهد.

در وزن 96 کیلوگرم حامد تاتاری موفق شد 4 بر یک (3-1 و 1-0) دی جی برگمن را مغلوب سازد و در وزن 120 کیلوگرم کمیل قاسمی ششمین برد ایران را مقابل آمریکا بدست آورد. قاسمی موفق شد ترول دلاگنف را در دو تایم (1-1 و 1-0) مغلوب کند./ایسنا