ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی بارسلونا و رئال مادرید در لیگا


با برتری بارسلونا و رئال مادرید برابر حریفان خود اتفاق خاصی در بالای جدول لیگا رخ نداد.

خبرگزاری ایسنا: در هفته سی ام لیگا چند دیدار برگزار شد که رئال و بارسا حریفان خود را طی آنها شکست دادند. در ورزشگاه وایکاس دو تیم همشهری رئال مادرید و رایو وایکانو به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان آنچلوتی با پیروزی دشوار 2-0 فاصله 4 امتیازی با بارسلونا را حفظ کردند. این پنجاهمین برد آنچلوتی در لیگا بود.

در نیمه اول، بازی دو تیم متعادل دنبال شد و تیمی به گل نرسید ولی شرایط در نیمه دوم فرق کرد.در نیمه دوم، در دقیقه 51 رونالدو با فراری تند و تیز در یک ضد حمله وارد محوطه رایو شده و سر توپ زد که به طور آشکار با خطای مدافع رایو نقش بر زمین شد اما داور این صحنه را تمارض تشخیص داده و به ستاره پرتغالی کارت زرد نشان داد تا وی هم از بازی بعدی محروم شود.

فرار عالی کارواخال از سمت راست که مدافع پیش روی خود را به خوبی جا گذاشت و وارد محوطه شد و ارسال خود را انجام داد تا رونالدو با ضربه سری شیرجه ای کار را تمام کرده و سیصدمین گل خود برای رئال مادرید را به ثمر رساند. در ادامه دومین گل رئالی ها نیز ثبت شد. رونالدو پا به توپ تا پشت محوطه رایو پیش آمده و توپ را به هامس پاس داد تا وی با شوت دقیق توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

در دیگر دیدار بارسلونا با 4 گل آلمریا را شکست داد که باراخان مدافع سابق بارسا هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود. اولین گل بازی را مسی به ثمر رساند. پاس مارک بارترا در سمت راست محوطه جریمه به لیونل مسی رسید تا این فوق ستاره آرژانتینی با دریبل مدافع آلمریا و حرکت در عرض خود بتواند با یک ضربه بغل پای فنی و دقیق توپ را به گوشه دروازه حریف بفرستد تا نیمه نخست با یک گل به سود بارسا به پایان برسد. در ادامه لوئیس سوارس موفق شد گل دوم تیمش را در دقیقه 55 به ثمر برساند.

کرنر ارسالی ژاوی هرناندز را مارک بارترا در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی و با یک ضربه سر چکشی به گوشه دروازه آلمریا فرستاد و در نهایت تیز لوئیس سوآرس در دقیقه 93 موفق شد گل دوم خود و چهارم تیمش را به ثمر برساند.


ویدیو مرتبط :
بارسلونا بعد چند پیروزی این بار از رئال مادرید شکست خورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشنواره گل بارسلونا در نیوکمپ/پیروزی مقتدرانه رئال در دربی مادرید



هفته چهاردهم لالیگا

جشنواره گل بارسلونا در نیوکمپ/ کاتالان‌ها رکورد مادریدی‌ها را شکستند

تیم فوتبال بارسلونا موفق شد پیروزی پرگلی را مقابل اتلتیک بیلبائو بدست آورد تا رکورد بهترین شروع فصل لالیگا را با پیشی گرفتن از رئال مادرید به نام خود ثبت کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش  فارس، بارسلونا که مقتدرانه صدرنشینی لالیگا را در اختیار دارد در هفته چهاردهم لیگ اسپانیا در نیوکمپ به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و با نتیجه 5 بر یک جشنواره گل راه انداخت.

در این بازی باز هم لیونل مسی 2 گل در دقایق 25 و 70 به ثمر رساند و جرارد پیکه 23، آدریانو 45 و فابرگاس 57 دیگر گل‌های بارسا را به ثمر رساندند.

تک گل بیلبائو هم توسط ایبای گومز 66 زده شد.

شاگردان ویلانووا با این پیروزی 40 امتیازی شدند و همچنان دست نیافتی در صدرجدول لالیگا هستند.

بیلبائو هم با این باخت در رده چهاردهم قرار دارد.

*سایر نتایج برگزار شده به شرح زیر است:

ختافه یک - مالاگا صفر

گل: لوپو 57

اخراج: کاسترو از ختافه

والنسیا 2 - سوسیداد 5

گل‌ها: سولدادو 2 و 73 برای والنسیا، به‌لا 44، گونزالس 55، ایفران 64، آگیره 83 و ولا پنالتی 90

اخراج: جوناس از والنسیا

پیروزی مقتدرانه رئال در دربی مادرید/ درخشش کریس رونالدو

تیم فوتبال رئال در دربی مادرید مقابل اتلتیکو پیروزی مقتدرانه و ارزشمندی را بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دربی مادرید بامداد امروز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و در این دیدار رئال موفق شد در یک بازی برتر پیروزی ارزشمند 2 بر صفر را بدست آورد.

شاگردان مورینیو مقابل اتلتیکو مادرید کاملا برتر نشان دادند و شاگردان دیه‌گو سیمئونه چندان نتوانستند بر روی دروازه رئالی‌ها خطرآفرین شوند.

در این بازی کریستیانو رونالدو پس از مدت‌ها درخشش خوبی داشت و علاوه بر گلزنی در دقیقه 16 از روی یک ضربه کاشته استثنایی، پایه‌گذار دومین گل رئال که توسط مسعود اوزیل در دقیقه 66 زده شد، هم بود.

کریس در این دیدار دو بار هم توپ را به تیرک دروزاه اتلتیکو کوبید تا تاثیرگذارترین بازیکن این دیدار باشد.

رئال با این برد 29 امتیازی شد و همچنان در اختلاف 11 امتیازی بارسا قرار دارد.

اتلتیکو هم که نزدیک‌ترین تیم به بارسلونا است با این باخت با 34 امتیاز همچنان در رده دوم قرار دارد.

پیش از دربی مادرید، بارسلونا موفق شده بود با نتیجه 5 بر یک اتلتیک بیلبائو را در هم بکوبد تا رکورد رئالی‌ها را در بهترین شروع فصل لالیگا پشت‌سر بگذارد./فارس