ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروزی الشحانیه در حضور پولادی


تیم الشحانیه در اولین هفته از قطر گاز لیگ شب گذشته توانست تیم الاهلی را شکست دهد.

خبرگزاری فارس: تیم الشحانیه که در این فصل مهرداد پولادی را در ترکیب خود دارد در اولین دیدار خود از قطر گاز لیگ ( دسته دوم) شب گذشته به مصاف تیم الاهلی رفت که در این بازی یاران پولادی با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدند.

تیم الشحانیه در این فصل در دسته دوم قطر بازی می کند زیرا در فصل گذشته به همراه تیم الشمال از لیگ ستارگان قطر سقوط کردند.


ویدیو مرتبط :
ام صلال ۳-۴ الشحانیه (گلزنی شجاعی و پولادی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور پولادی در الشحانیه منتفی شد


حضور مدافع ملی‌پوش فوتبال کشورمان در تیم فوتبال الشحانیه منتفی شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال الشحانیه شب گذشته عبدالرحمن الجاسم را به خدمت گرفت تا پرونده نقل و انتقالات این تیم در لیگ ستارگان قطر بسته شود. پیش از این از حضور مهرداد پولادی در این تیم اخباری منتشر شده بود که با بسته شدن پرونده نقل و انتقالات الشحانیه و همچنین تکمیل شدن بازیکنان خارجی این تیم، حضور پولادی نیز در این تیم قطری منتفی شد. الشحانیه در لیگ قطر 4 بازیکن خارجی از جمله مسعود شجاعی را به خدمت گرفت.