ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیروانی: رفتار گوام جوانمردانه نبود


از ساعت 11 صبح به وقت محلی نشست هماهنگی دیدار گوام برابر ایران تحت تاثیر مشکل در صدور ویزای 3 بازیکن و دو نفر از تدارکات تیم ملی ایران برگزار شد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،در ابتدای این نشست، افشین پیروانی مدیر تیم ملی ایران با اعتراض شدید نسبت به کارشکنی‌های انجام گرفته و صادر نشدن ویزای چند بازیکن تیم ملی ایران قصد ترک جلسه را داشت که با درخواست ناظر بازی و همچنین عذرخواهی نماینده فدراسیون فوتبال گوام به نشست بازگشت اما در ادامه اعتراض فدراسیون فوتبال ایران را به صورت کتبی و شفاهی به نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال گوام ابلاغ کرد.

او اظهار داشت: رفتاری که صورت گرفت به هیچ وجه جوانمردانه نبود. ما نتوانستیم بهترین دروازه بانمان را که سابقه بازی در جام جهانی دارد یا گلزنمان در بازی قبل را به همراه داشته باشیم. ما به خاطر مشکل ویزا کاپیتانمان را در بازی برابر ترکمنستان در اختیار نداشتیم. تیم ملی ایران نتوانست در این سفر دو نفر از اعضای تیم تدارکاتش را به همراه داشته باشد. من برای فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و گوام متاسفم که همکاری لازم را با ما انجام ندادند و باعث شدند نتوانیم با تیم کاملمان به اینجا سفر کنیم.

پس از اعتراض پیروانی به این اتفاقات، او نامه کتبی شکایت ایران به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا را تقدیم ناظر بازی کرد.

بعد از این توضیحات، ناظر بازی با پذیرش اعتراضهای ایران از مدیر تیم ملی خواست با آرامش بر روی بازی فردا تمرکز کنند و از راههای موجود این اعتراض را پیگیری کنند.

نماینده ارشد فدراسیون فوتبال گوام هم با ابراز تاسف از اتفاق رخ داده از نمایندگان ایران عذرخواهی کرد.


ویدیو مرتبط :
برنامه 90 - تماس تلفنی با افشین پیروانی در گوام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رفتار جوانمردانه وزیر احمدی نژاد


دلواپسان هسته‌ای همایش دیگری تحت عنوان «کدام استقلال؟ کدام پیروزی؟»، برگزار کردند.

روزنامه ایران: دلواپسان هسته‌ای همایش دیگری تحت عنوان «کدام استقلال؟ کدام پیروزی؟»، برگزار کردند.

این همایش یکشنبه شب در مسجد امتیاز شیراز و با سخنرانی کامران باقری لنکرانی، نامزد نخست جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری 92 و سعید زیباکلام، دکترای فلسفه برگزار شد.

با وجود نگاه انتقادی هر دو سخنران همایش به مذاکره و تیم مذاکره کننده، باقری لنکرانی در بخشی از سخنان خود گفت: «ما گرچه به مسئولان کشور و تیم مذاکره کننده توهین نکرده‌ایم اما از سوی کسانی که این عمل قبیح را انجام دادند، عذرخواهی می‌کنیم.

سعید زیباکلام هم تأکید کرد: «باید از صدا و سیمای ملی و مراکز استان‌ها مطالبه شود که درباره مسأله هسته‌ای برنامه بسازند و به مخاطبان ارائه دهند.