ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیراهن فرهاد مجیدی بازنشسته ماند


شماره پیراهن بازیکنان استقلال در لیگ چهاردهم مشخص شد.

آی اسپرت: طبق هماهنگی های به عمل آمده قرار است جاسم کرار هافبک عراقی آبی پوشان شماره 3 که فصل گذشته بر تن جی لوید ساموئل بود را بر تن کند. نکته ی جالب در شماره ی کرار این است که این بازیکن همیشه شماره ی 13 را می پوشید، اما به دستور قلعه نویی  شماره 3 به وی داده شده تا ژنرال از ابتدای فصل به این بازیکن بفهماند حرف اول و آخر را سرمربی تیم می زند.

امید ابراهیمی هم در این فصل پیراهن شماره 6 جواد نکونام را بر تن خواهد کرد. ابراهیمی می خواهد از استقلال به تیم ملی برسد و با پیراهن نکونام، می خواهد کاپیتان تیم ملی را در جام ملت های آسیا نیمکت نشین کند.

از دیگر بازیکنان جدید استقلال هم ،سجاد شهباززاده پیراهن شماره 28، هرائل مگویان پیراهن شماره 15، میلاد فخرالدینی پیراهن شماره 23و مهدی کریمیان پیراهن شماره 31 را بر تن خواهند کرد.

اما نکته ی جالب در شماره ی پیراهن آبی پوشان، آن است که شماره 7 استقلال که سال ها بر تن کاپیتان این تیم، فرهاد مجیدی، بوده است را امسال کسی نخواهد پوشید و استقلالی ها به نوعی این پیراهن را بازنشسته کرده اند.


ویدیو مرتبط :
فرهاد مجیدی، بوسیدن پیراهن آبی و نشان دادن عدد 4

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرهاد مجیدی: پوشیدن پیراهن الغرافه افتخار بزرگی است ؛ از رئیس استقلال ممنونم



 

 

پرسپولیس , دنیزلی

 

مهاجم ایرانی تیم فوتبال الغرافه گفت: «پرسپولیس و الهلال حریفان بزرگی برای ما در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند.»

به گزارش جام نیوز، فرهاد مجیدی در نشست معارفه رسمی خود اظهار داشت: «الغرافه نام بزرگی در فوتبال آسیا است و برای هر بازیکنی پوشیدن پیراهن این تیم افتخار بزرگی است. من الغرافه را به تیم های اماراتی ترجیح دادم.»

وی ادامه داد: «الغرافه بازیکنان و مربیان بزرگ خوبی دارد و من نسبت به نتایج تیم در ادامه مسابقات لیگ ستارگان قطر امیدوارم. البته قبول دارم که مقابل الخور بازی خوبی ارائه ندادیم اما عملکرد ما مقابل السد در سطح بالایی بود و این نشان می دهد بازیکنان تیم در مسابقه با تیم های بزرگ انگیزه های بالایی دارند.»

مجیدی درباره شرایط لیگ ستارگان قطر توضیح داد: «به فدراسیون فوتبال قطر تبریک می گویم که مسابقات را در بالاترین سطح ممکن و با بهترین پشتیبانی و امکانات برگزار می کند. به طور حتم تقویت باشگاه ها و شرایط مسابقات می تواند به فوتبال ملی قطر کمک کند.»

وی درباره بازی های الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «این مسابقات از بازی های داخلی کاملا متقاوت است. البته گروه ما در لیگ قهرمانان اصلا آسان نیست و به ویژه دو تیم پرسپولیس و الهلال، حریفان بزرگی برای ما محسوب می شوند. با این وجود هر احنمالی وجود دارد و ما می توانیم در این مسابقات نتایج خوبی بگیریم.»

مجیدی در پایان این نشست گفت: «جا دارد از رئیس باشگاه قبلی ام یعنی استقلال که به رغم اینکه با این تیم قرارداد داشتم، به حضورم در الغرافه رضایت داد تشکر کنم.»