ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیراهن حمید استیلی به موزه فیفا می رود



اخبار,اخبار ورزشی,اخبارحمید استیلی

عضو سابق تیم ملی فوتبال گفت: لطف خدا باعث شد تا در این کار خیر حضور داشته باشم.

سایت رسمی فدراسیون نوشت:حمید استیلی، پیشکسوت فوتبال گفت: باید در کنار مردم باشیم تا در غم و شادی آنها شریک باشیم. معتقدم لطف خدا است که باعث شده من در کارهای خیر شرکت کنم. پیراهنی که در جام جهانی با آن بازی کردم  را با پیشنهاد موسسه سپاس در اختیار شان قرار دادم تا با این کار برای کمک به افراد سرطانی گام های مفید و ارزنده ای انجام دهیم.وی در ادامه بیان کرد: در نشستی که پیش از ظهر امروز با رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای این موسسه برگزار کردیم قرار شد تا پیراهنم در موزه ملی فوتبال ایران قرار بگیرد. ضمن اینکه موزه فیفا در سال 2016 افتتاح میشود و پیراهن من نیز به عنوان یکی از حوادث به یاد ماندنی جام جهانی و دیدار ایران و امریکا، در این موزه به نمایش گذاشته می شود. از این موضوع بسیار خوشحالم، چرا که پیراهن تیم ملی کشورم در فدراسیون جهانی فوتبال مورد معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

استیلی ادامه داد: افراد سرشناس در هر عرصه ای مخصوصا ورزش برای مردم جامعه الگو هستند. شرکت کردن در مراسم خیرخواهانه قطعا می تواند اعتماد به نفس مردم را افزایش دهد. مردم می بینند که الگوهایشان درکنارشان هستند و بدون شک تنها نخواهند ماند. بسیاری از بازیکنان را می شناسم که در امر خیر شرکت می کنند و باز هم می گویم که حضور در کار خیر خواهانه لیاقت و شایستگی می خواهد.وی در پایان گفت: از افرادی که شرایط کمک دارند می خواهم  تا در فعالیتهای خیرخواهانه شرکت کنند تا مردم هیچگاه خود را تنها نبینند.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
حراج پیراهن تاریخی حمید استیلی به نفع بیماران سرطانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیراهن استیلی در موزه فیفا جاودانه شد


پیراهنی که حمید استیلی در دیدار با آمریکا در جام جهانی 98 فرانسه به تن کرده بود، برای نگهداری در موزه فیفا به زوریخ ارسال شد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ با توجه به افتتاح موزه فیفا در ژانویه 2016، پس از پیگیری های دپارتمان بین الملل با فیفا و همچنین همکاری کمیته فرهنگی فدراسیون پیراهن حمید استیلی با موافقت ریاست موزه فیفا به سوئیس ارسال شد. این پیراهن در دیداری که 21 ژوئن 1998 در شهر لیون فرانسه برگزار شد و با پیروزی 2 بر 1 تیم ملی ایران همراه بود، به تن استیلی بود. ملی پوشان کشورمان در این بازی با پیراهن های قرمز رنگ به میدان رفته بودند و تیم ملی آمریکا سفید پوش بود.

گفتنی است با توجه به اهمیت موضوع، این پیراهن در بخش یادبودهای جام جهانی 1998 در کنار پیراهن زین الدین زیدان – کاپیتان وقت تیم ملی فرانسه و قهرمان جام جهانی 1998 نگهداری خواهد شد.

لازم به توضیح است، این برای اولین بار است که فیفا اقدام به جمع آوری یادبودها و نمادهای برجسته جام های جهانی مختلف کرده است.