ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیراهن امضا شده پرسپولیس به سفیر ایران در ترکیه اهدا شد+عکس



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

پیراهن امضا شده پرسپولیسی‌ها به سفیر ایران در ترکیه اهدا شد.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 12 و 45 دقیقه به وقت محلی وارد سفارت ایران در آنکارا شدند. پس از حضور سرخ‌پوشان علیرضا بیکدلی سفیر ایران در ترکیه به استقبال آنها آمد و به پرسپولیسی‌ها خوش آمد گفت. وی دقایقی هم با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس صحبت کرد.

پس از این سرخ‌پوشان ضیافت نهار را میهمان سفارت بودند.

پس از صرف نهار پیراهن امضا شده پرسپولیس به علیرضا بیکدلی اهدا شد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
حواشی رونمایی از پیراهن پرسپولیس و لو رفتن پیراهن دربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیراهن امضا شده اریک کانتونا در ایران +عکس


در یکی از رستوران های خیابان مطهری تهران جشنی برای بیستمین قهرمانی این تیم برگزار شد. در این جشن پیراهن امضا شده «اریک کانتونا» - بازیکن افسانه ای منچستر – که به هواداران ایرانی خود اهدا کرده بود هم به نمایش گذاشته شد.

همشهری سرنخ: در یکی از رستوران های خیابان مطهری تهران جشنی برای بیستمین قهرمانی این تیم برگزار شد. در این جشن پیراهن امضا شده «اریک کانتونا» - بازیکن افسانه ای منچستر – که به هواداران ایرانی خود اهدا کرده بود هم به نمایش گذاشته شد. حمیدرضا صدر، امیر حاج رضایی و هومن افاضلی سه مهمان ویژه منجستری ها در این مراسم بودند. پنجشنبه هفته پیش، خبر رسید قرار است کانون هواداران تیم منچستریونایتد در ایران بیستمین جشن قهرمانی این باشگاه را برگزار کنند. محل برگزاری مراسم رستورانی در خیابان مطهری تهران بود.

باید منچستری دو آتشه ای باشی تا از زمان برگزاری مراسمی که در گوشه و کنار شهر تهران برای بردهای این تیم برگزار می شود، خبردار شوی و بتوانی در مهمانی های جالب و پر از هیجان کانون هواداران تیم منچستریونایتد شرکت کنی.

این پیراهن که گواهینامه اورجینال دارد و تصویر لحظه امضای کانتونا روی آن، همراه با پیراهن به برنده مزایده داده می شود.

پیراهن اریک کانتونا در ایران

مراسم از ساعت 4 بعدازظهر شروع شد و جوان های هوادار منچستر یکی یکی وارد رستوران شدند. عده ای از آنها پیراهن منچستر به تن داشتند و عده ای دیگر هم با کلاه یا مچ بندهای منچستری وارد رستوران می شدند. وقتی عقربه کوچک ساعت روی 5 و عقربه بزرگ روی 12 قرار گرفت جشن شیاطین سرخ با حضور 100 نفر آغاز شد.

منچستری های دو آتیشه


در حالی که پرچم ها و استندهای زیادی از هواداران در داخل سالن دیده می شود، مهمانان روی صندلی های خود می نشینند و با هیجان درباره بازیکن ها و گل های دیدنی آنها صحبت می کنند. کنارشان که می نشینی معنی دو آتیشه بودن را کاملا درک می کنی. آنها تمام بازی ها را با دقت دنبال کرده اند و مثل این است که انگار لحظه به لحظه بازی ها را از نزدیک در استادیوم دیده اند.

احمد، جوان 19 ساله ای است که با شوق و اشتیاق عجیبی درباره مسابقه اخیر این تیم صحبت می کند. او می گوید تاکنون حتی تماشای یک مسابقه این تیم را هم از دست نداده است. آرزویش این است که روزی بتواند بازی این تیم را در استادیوم تماشا کند. او درحالی که هیجان زیادی برای شروع این جشن دارد ادامه می دهد: «این تنها جشن ما نیست. ما بارها برای باشگاه جشن گرفتیم و دور هم جمع شدیم. سعی می کنیم برنامه هایی بچینیم که بتوانیم کنار همدیگر بزای را ببینیم. به جرأت می توانم بگویم بیشتر افرادی که در این جشن ها حضور دارند علاقه شدیدی به تماشای مسابقات این تیم دارند و به گونه ای می توانم بگویم معتاد دیدن مسابقات این تیم هستند.»

ساعت 5 است. جشن با پخش آیتم هایی از صحنه های گل بازی های اخیر این تیم شروع می شود. همه حضار با شوق و هیجان زیادی صحنه ها را دنبال کرده و بعد از هر گل کف می زنند. «حمید محمدی»، مجری برنامه فوتبال 120 و گوینده رادیو و تلویزیون که خودش یک منچستری با تعصب است اجرای این برنامه را به عهده دارد.

پیراهن اریک کانتونا در ایران

سیامک پاک رایی، مدیر کانون هواداران منچستر که در کنار حمیدرضا صدر، امیر حاج رضایی و هومن افاضلی نشسته است از فعالیت کانون هواداران منچستر در ایران می گوید: «این کانون حدود 9 سال است که در ایران فعالیت می کند. اوایل به صورت اینترنتی کار می کردیم. هر کسی در هر کجای جهان که ایرانی و طرفدار این تیم بود، می توانست به وب سایت رسمی کانون بیاید و عضو شود، زمانی که افراد عضو کانون می شدند آخرین اخبار را درباره تیم منچستر می خواندند و این امکان را داشتند که درباره بازی ها یا برد و باخت ها با هم بحث کنند. این ارتباط ها باعث می شد آگاهی افراد با بحث و گفت و گو درباره مسابقات بالا برود. بعدها شروع کردیم به برگزاری جشن های قهرمانی. 6 جشن در یکی از کافی شاپ های محدوده جردن برگزار کردیم. یک جشن در یکی از کافه های محله دولت و این بار هم جشنی برای قهرمانی در یک رستوران در محدوده خیابان شهید مطهری.»

الیسا کوچکترین هوادار سرسخت است: «من 5 سال دارم. همیشه با خانواده ام بازی های مربوط به این تیم را نگاه می کردم. بعدها فهمیدم که این تیم از خیلی از تیم های دیگر قوی تر است. هواداراش شدم و روی این تیم تعصب دارم.» سیامک پاک رایی، الیسا را یکی از هواداران دو آتیشه معرفی می کند و می گوید: «مطمئن است که اگر مدیر باشگاه منچستر پای تحلیل هایی که این دختر کوچک درباره بازی ها می کنید بنشیند، مات و مبهوت می شود.»



پشت صحنه رسیدن پیراهن اریک کانتونا به تهران


پس از پخش آیتم های مختلف که هواداران منچستر در ایران، ساخت آن را به عهده داشتند مجری برنامه اعلام می کند که قرار است از پیراهن اریک کانتونا که توسط خودش امضا شده و به کانون هواداران منچستر هدیه داده رونمایی شود.

حمیدرضا صدر یکی از کارشناسان فوتبال ایران که مهمان جشن منچستری هاست برای رونمایی پیراهن می آید. با رونمایی از پیراهن امضا شده اریک کانتونا، صدای هواداران بلند می شود و همه هیجان زده می شوند.

پیراهن اریک کانتونا در ایران

سیامک پاک رایی درباره چگونگی رسیدن این پیراهن به تهران می گوید: «این کانون از طریق ای میل یا باشگاه در ارتباط است، آنها از برگزاری جشن ها در تهران باخبر هستند و می دانند که این کانون هزاران طرفدار دارد. برای برگزاری این جشن برنامه ای چیدیم تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. این موضوع را با باشگاه در میان گذاشتیم، آنهاپیشنهاد دادند که پیراهن اریک کاتونا با امضای خودش را برایمان می فرستند و ما وظیفه داریم آن را به طرفداران تقدیم کنیم.»

10 روز پیش از برگزاری جشن، پیراهن از طریق پست به دبی رسید، یکی از هواداران تیم منچستر در دبی پیراهن را تحویل گرفت و به ایران فرستاد. ما هم در ایران تحویل گرفتیم و امروز از این پیراهن رونمایی کردیم.»



مزایده پیراهن رویایی فصل 1996


قرار است پیراهن فصل رویارویی 1996 اریک کانتونا با لوگوی شارپ به مزایده گذاشته شود و هزینه آن صرف باشگاه هواداران شود.

سیامک پاک رایی ادامه می دهد: «برای رسیدناین پیراهن به تهران هزینه و پیگیری های زیادی شده است. تاکنون هزینه های کانون به عهده خود مدیران بوده و از آنجا که برای فعالیت های این باشگاه نیاز به هزینه است به نظر می رسد بهتر است پیراهن به مزایده گذاشته شود و به بالاترین پیشنهاد فروخته شود.»

مدیر کانون می گوید: «این پیراهن که گواهینامه اورجینال دارد به همراه تصویر لحظه امضای کانتونا روی آن، به برنده مزایده داده می شود.»

پیراهن اریک کانتونا در ایران

به گفته وی هواداران که از این موضوع بی خبر بودند و با رونمایی پیراهن، بسیار تعجب کرده و هیجان زده شدند. حالا باید دید وقتی پیراهن تقلبی هت تریک ایمون زاید در دیدار مقابل استقلال، با قیمتی نزدیک به 35 میلیون تومان به فروش رفت، پیراهن اورجینال فصل 96 این باشگاه با آن یقه معروف و امضای «کینگ اریک» مشهور و دوست داشتنی، چقدر کلکسیونرهای ایرانی را دست به جیب خواهد کرد؟

هنوز هواداران از دیدن پیراهن اریک هیجان زده بودندن که مجری برنامه اعلام کرد که حاج رضایی که از قدیمی ترین طرفداران منچستر است باید کیک قهرمانی را ببرد. حاج رضایی نیز با تشویق هواداران کیک قهرمانی را برید و بعد از خوردن کیک بودکه برنامه به پایان رسید. سیامک پاک رایی درباره دیگر هدیه های باشگاه تیم منچستر به کانون هواداران می گوید: «سه سال پیش باشگاه، ماکت باشگاه منچستر را برای ما ارسال کرد. این ماکت نیز توسط یکی از هواداران منچستر در دبی دریافت شده و سپس به ایران ارسال شد. آن سال ها 150 هزار تومان هزینه پست این ماکت شد که با هزینه شخصی پرداخت شد. در نظر داشته باشید این کانون از هیچ ارگانی و حتی از طرف خود باشگاه کمک و حمایت مالی نمی شود.»

حمیدرضا صدر که یکی از مهمان های ویژه ای این برنامه بود درباره این جشن می گوید: «برگزاری این همایش ها و جشن ها می تواند به بالا بردن سطح اطلاعات فوتبال دوستان کمک کند. من بارها در این همایش ها شرکت کرده ام و به چشم خودم دیده ام که طرفداران دو آتیشه چگونه از در کنار هم بودند و معاشرت با هم، حس اتحاد را تجربه می کنند.»