ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیام کاپیتان بارسلونا به هواداران مادرید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

پیام کاپیتان بارسلونا به هواداران مادرید
اینیستا: از هم‌وطنانم به خاطر تشویق متشکرم

ابرستاره تیم فوتبال باشگاه بارسلونا هنگام حرکت به سمت رختکن تیمش به خبرنگار تلویزیون رئال مادرید گفت: از همه مردم اسپانیا به خاطر لطفشان متشکرم.

آندرس اینیستا بازیکن کلیدی تیم فوتبال بارسلونا موفق شد یکی از 4 گل بارسا به به ثمر برساند.

این بازیکن در لحظه تعویض و خروج از زمین مورد تشویق بی امان هواداران رئال مادرید قرار گرفت و هنگام حرکت به سمت رختکن بارسلونا به خبرنگار تلویزیون رئال مادرید گفت: وقتی هواداران مادریدی مرا تشویق کردن، احساس کردم که لباس اسپانیا را بر تن دارم. بسیار خوشحالم، ما به یک پیروزی بسیار بزرگ دست یافته‌ایم اما پیروزی اصلی برای من تشویق مردم بود و این که متوجه شدم فوتبال هنوز هم زیباست و از هموطنان متشکرم.

 

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
پیام مودریچ به هواداران مادرید بعد از مصدمیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری هواداران بارسلونا و رئال مادرید



 

 

 

درگیری هواداران بارسلونا و رئال مادرید

 

 

پشت گیشه‌های بلیت فروشی رخ داد

درگیری هواداران بارسلونا و رئال مادرید

تعداد زیادی از بلیت‌های فینال کوپادل‌ری اسپانیا اسپانیا به نام طرفداران بارسلونا اما از طریق هواداران رئال‌مادرید خریداری شده و همین موضوع درگیری هواداران دو تیم را در پی داشت.

به نقل از رویترز، بارسلونا ور ئال مادرید در فینال کوپادل‌ری اسپانیا 31 فروردین ماه سال 1390 در استادیوم اختصاصی باشگاه والنسیا، مستایا برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

برای این بازی از دو راه اینترنتی و فروش گیشه‌ای اقدام به فروش بلیت شد و بلیت‌ جایگاه‌های معمولی از قیمت 180 یورو برای فروش آغاز شد و تنها پس از یک هفته رشدی 50 درصدی داشت.

اتفاقی که در این میان باشگاه بارسلونا را به شدت نگران کرده این است که بسیاری از بلیت‌ها با کارت هواداری بارسلونا اما از طریق هواداران رئال مادرید خریداری شده و همین مسئله هواداران بارسلونا را نیز به شدت خشمگین کرده است.

عده زیادی از مادریدی‌ها از چند ماه گذشته در برنامه‌ای هماهنگ به خرید کارت هواداری رسمی باشگاه بارسلونا اقدام کردند، کاری که در ظاهر به سود بارسلونا بود اما مسئله وقتی جدی شد که بارسلونا فهمید پول خرید این کارت های هواداری از خود باشگاه رئال مادرید پرداخت می‌شود و کارت‌های اعتباری که با آن این کارت ها خریداری شده همگی از حساب باشگاه رئال مادرید پول برداشت می‌کند.

به این ترتیب باید منتظر حضور هواداران رئال مادریدی در جایگاه‌هایی باشیم که برای هواداران بارسلونا در نظر گرفته شده و این باعث بی نظمی و درگیری بین هواداران خواهد شد، هوادارانی که از هم اکنون پشت گیشه‌های فروش بلیت با یکدیگر درگیر شده و توان صبوری تا آغاز فینال را ندارند.