ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پیام تسلیت FIVB برای درگذشت معدنی


رئیس فدراسیون جهانی والیبال درگذشت حسین معدنی را تسلیت گفت.

ایسنا: پس از روسای فدراسیون استرالیا و آمریکا و مربیان بزرگ دنیا هم چون خولیو ولاسکو و زوران گائیچ، دکتر آری گراسا، رئیس فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون والیبال درگذشت حسین معدنی را به فدراسیون والیبال تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

دکتر داورزنی عزیز

بدین وسیله تسلیت خود را برای از دست دادن تاسف‌بار حسین معدنی، مربی تیم ملی والیبال اعلام می‌دارم.

در این ساعات اندوه خانواده و دوستانش همدردی من را پذیرا باشید. بی‌شک دلاوری‌های مثال زدنی او در هدایت و موفقیت تیم ملی ایران برای ابد در یاد خانواده والیبال ایران و جهان زنده خواهد ماند.

همچنین داگبیل، رئیس فدراسیون والیبال آمریکا و رئیس فدراسیون کشتی آمریکا با ارسال تاج گل این مصیبت را به جامعه والیبال ایران تسلیت گفتند.


ویدیو مرتبط :
پیام تسلیت شادمهر عقیلی برای درگذشت مرتضی پاشایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام تسلیت خاتمی برای درگذشت حسین معدنی (+دستخط)



 

 اخبار  ورزشی - پیام تسلیت سید محمد خاتمی به مناسبت درگذشت حسین معدنی

سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور اسبق ایران با انتشار یک دست نوشته، درگذشت سرمربی سابق تیم ملی والیبال را تسلیت گفت.

 رئیس جمهور اسبق ایران درگذشت حسین معدنی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور اسبق ایران با انتشار یک دست نوشته، درگذشت سرمربی سابق تیم ملی والیبال را تسلیت گفت. خاتمی در این پیغام نوشته: درگذشت نابهنگام و دردآور قهرمان بااخلاق و پرافتخار کشور مرحوم حسین معدنی که بدون تردید در باروری نهال نوپای والیبال و موفقیت‌های این ورزش نقش مهمی داشت برای جامعه ورزش ما و به طور کلی جامعه ای که بیش از هر چیز به اخلاق و اعتدال نیازمند است خسارتبار بود.

اخبار,اخبارورزشی, پیام تسلیت سید محمد خاتمی

 

من این مصیبت را به ورزش دوستان و همه اصحاب ورزش و جامعه ایرانی به خصوص خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و برای آن عزیز از درگاه حضرت پروردگار آمرزش و رحمت و برای بازماندگان محترم او شکیبایی و تندرستی و پاداش نیکو مسالت می‌کنم.


سید محمد خاتمی ۹۳٫۵٫۱۱
 اخبار  ورزشی - خبرآنلاین