ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پوگبا: زیدان الگویم است


هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس کسب توپ طلای فیفا را چالشی برای خودش در نظر گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: پل پوگبا در مصاحبه‌ای با سایت «تله‌فوت» این موضوع که در مراسم توپ طلای فیفا با لیونل مسی دیدار و با او گفت‌و‌گوی مختصری داشته است را تأیید کرد، هر چند حاضر نشد این شایعه که برترین بازیکن جهان گفته دوست دارد در کنارش بازی کند را تأیید کند.

پوگبا گفت: در مراسم توپ طلای فیفا مسی را دیدم و او چند توصیه به من کرد. من می‌خواهم نفر اول باشم و علاقه‌ای به دوم بودن ندارم. چالشی که برای خودم در نظر گرفته‌ام این است که توپ طلا را ببرم.

هافبک یوونتوس در ادامه به انتصاب زین‌الدین زیدان هموطن سرشناس خود به عنوان سرمربی رئال‌مادرید اشاره کرد و در تمجید از او اظهار داشت: زیدان الگوی من و یک شخصیت تحسین‌برانگیز است. زمانی که زیدان صحبت می‌کند، همه به حرف‌هایش گوش می‌کنند. من با وجود علاقه‌ام به زیزو، هیچ برنامه‌ای برای پیوستن به او در آینده ندارم.


ویدیو مرتبط :
پائول پوگبا زیدان جدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیدان: برای جذب پوگبا تلاش خواهم کرد


اسطوره فوتبال فرانسه و رئال مادرید گفت: هر کاری از دستم برآید برای جذب پوگبا انجام خواهم داد.

خبرگزاری فارس: زین الدین زیدان در جمع خبرنگاران مادریدی از مذاکرات پیشرفته بنیتس و اطرافیانش با آکادمی رئال مادرید خبر داد و گفت: حداقل 5 ستاره جوان که صلاحیت و توانایی‌های فردی آنها به تایید من نیز رسیده است، در هفته آینده به تیم اصلی رئال مادرید خواهند پیوست. این جوانان همگی در آکادمی رئال مادرید رشد کرده و اصالتا مادریدی هستند.

زیدان ادامه داد: کسی با ملیت بازیکنان مشکل ندارد و اولویت ما نیز جوانان آکادمی هستند و ملیتشان مهم نیست اما مادریدی بودن جوانی که راهی تیم اصلی می‌شود برای هواداران رئال مادرید نیز ارزشمند است.

زیدان درباره ستاره‌های مورد علاقه بنیتس گفت: البته من حق دخالت در این امور را ندارم اما با بنیتس صحبت کرده‌ام و او هم موافق است که من در پروژه پوگبا وارد شوم و تلاشم را بکنم. شاید بتوانم این ستاره جوان را برای ملحق شدن به رئال مادرید راضی کنم. او بازیکن بزرگی است و اگر به رئال مادرید بیاید بدون هیچ رقیبی در ترکیب اصلی تیم بازی خواهد کرد.