ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پوگبا بیش از 100 میلیون دلار می‌ارزد


مدیران یوونتوس پس از پیشنهاد بارسلونا تاکید کردند که بازیکن تیم شان بیش از ۱۰۰ میلیون دلار ارزش دارد.

خبرگزاری فارس: باشگاه یوونتوس ایتالیا پیشنهاد 90 میلیون دلاری بارسلونا مبنی بر پیوستن پوگبا به این تیم را رد کرد.

مدیران یوونتوس در این ارتباط بیانیه‌ای صادر کردند که در آن نوشته شده تمایلی ندارند بازیکن فرانسوی‌ خود را با قیمت مطرح شده از دست بدهند. آن‌ها قیمتی بیش از 100 میلیون دلار را حد معین می‌دانند.

پوگبا که سال 2012 از منچستریونایتد به یوونتوس پیوسته، در فصل جاری به یکی از بازیکنان کلیدی تیمش تبدیل شده است، به طوری که بارسلونا، چلسی و لیورپول، پیشنهادات فراوانی برای در اختیار گرفتن او ارائه داده‌اند.

گفتنی است که پل پوگبا هافبک تهاجمی فرانسوی و 23 ساله است که فرگوسن او را قدرتمند، ماهر و خلاق توصیف می‌کرد. بعد از انتقال این بازیکن به یوونتوس، به خاطر پاهای بلندش، به او لقب پل اختاپوس دادند.

پوگبا تا کنون در تمام رده‌های سنی تیم ملی فرانسه بازی کرده‌ است.


ویدیو مرتبط :
کاهش قیمت نفت از بشکه ای بالای 100 دلار به حدود60 دلار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماروتا: پوگبا 100 میلیون یورو می‌ارزد


رئیس باشگاه یوونتوس مدعی شد ارزش هافبک فرانسوی این تیم در سال آینده به بیش از ۱۰۰ مییلون یورو خواهد رسید.

خبرگزاری مهر: جوزپه ماروتا رئیس باشگاه یوونتوس در یک نشست خبری مدعی شد در صورتی که پل پوگبا، هافبک ۲۲ ساله و فرانسوی این تیم کیفیت خود را در این فصل حفظ کند قیمت او در سال آینده به بیش از ۱۰۰ میلیون یورو خواهد رسید.

این هافبک آینده‌دار در فصل نقل و انتقال تابستانی مورد توجه بسیاری از باشگاه‌ها قرار داشت. حتی گفته شد باشگاه یوونتوس پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی بارسلونا را برای خرید این بازیکن رد کرده است. در همین حال چندین باشگاه بزرگ دیگر چشم به این بازیکن دوخته‌اند.

دیلی میل در این باره گزارش داد باشگاه چلسی هشدار داده است برای خرید این بازیکن شاید مجبور شود رقمی نزدیک به رکورد جهانی را پرداخت کند. این بازیکن گزینه ژوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی بود ولی پیشنهاد ۵۴ میلیون پوندی آبی‌های لندن توسط یوونتوس رد شد.

یوونتوس در تابستان امسال، کارلوس توس، آندره‌آ پیرلو و آرتورو ویدال را از دست داد و هر دو بازی ابتدایی این فصل را نیز به حریفان واگذار کرد که همین باعث شد ماروتا به دشواری‌های پیش روی یووه اعتراف کند.