ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پول های نفتی مالکان عرب، کابوس جدید رئالی ها1



پول های نفتی مالکان عرب، کابوس جدید رئالی ها/ پاریس سن ژرمن در آستانه جذب رونالدو و مورینیو

باشگاه پاریس سن ژرمن آمادگی کامل خود را برای جذب سرمربی و ستاره پرتغالی رئال اعلام کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش خبرآنلاین؛ در حالی که این روزها کهکشانی های رئال مادرید با کسب نتایج دور از انتظار در لالیگا با اختلاف چشم گیری از بارسلونا رقیب سنتی خود عقب افتاده اند و شانس قهرمانی خود را به حداقل رسانده اند، مسئولان باشگاه متمول پاریس سن ژرمن اعلام کردند که برای جذب ژوزه مورینیو و کریستیانو رونالدو دست به هر کاری خواهند زد.

پیش از این ناصر الخلایفی مدیر باشگاه پاریس سن ژرمن اعلام کرده بود که برای جذب رونالدو و استخدام مورینیو تلاشی نمی کند اما به تازگی شیخ عبدوالرحمان التانی یکی از مالکان ثروتمند باشگاه پاریسی فاش کرده که این باشگاه علاقه مند به جذب این دو پرتغالی رئال برای فصل آینده است و حتی از حالا مبلغ گزاف 123 میلیون یورو را برای خرید شماره 7 رئال کنار گذاشته است.

شیخ عبدوالرحمان در همین رابطه به کانال فوتبال فرانسه گفت: «البته که کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو از اهداف ما به شمار می روند چرا که آنها بهترین های جهان هستند و هدف ما هم از همان روز اول تبدیل شدن به یکی از بهترین باشگاه های جهان بود.»

او ادامه داد: «در حال حاضر مهم ترین خواسته ما فتح لیگ قهرمانان اروپا است که برای رسیدن به آن باید به ایجاد تغیرات مثبت در باشگاه ادامه دهیم.»

حالا باید دید که این باشگاه پر سروصدا فرانسوی موفق به جذب این دو فوق ستاره پرتغالی خواهد شد تا انتقال نجومی دیگر در دنیای فوتبال رقم بخورد یا نه./خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
عدم کاهش سطح تولید اوپک و کابوس شرکت های نفتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیشنهاد سخاوتمندانه نفتی ایران به پاکستان: الان ببرید سه ماه بعد پول بدهید



لوله گاز ایران , نخست وزیر پاکستان , واردات نفت

 

این مقام پاکستانی همچنین افزود که ایران موافقت کرده است یک خط اعتباری به ارزش 250 میلیون دلار برای پروژه خط لوله گاز ایران به پاکستان در طرف پاکستانی افتتاح کند.

نفتکشیک مقام پاکستانی اعلام کرد که ایران پیشنهاد داده  تا روزانه 80 هزار بشکه نفت به این کشور صادر کند و پول آن را با تاخیر سه ماهه دریافت کند.

دکتر عاصم حسین دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور نفت و منابع طبیعی روز گذشته در جریان یک کنفرانس خبری در اسلام آباد ضمن اعلام این موضوع گفت : هنوز تصمیمی درباره این پیشنهاد سخاوتمندانه ایران نگرفته ایم و موضوع را با بانک مرکزی مورد مشورت قرار می دهیم.

این مقام پاکستانی همچنین افزود که ایران موافقت کرده است یک خط اعتباری به ارزش 250 میلیون دلار برای پروژه خط لوله گاز ایران به پاکستان در طرف پاکستانی افتتاح کند.

پروژه خط لوله گاز ایران به پاکستان قرار است تا پایان سال 2014 میلادی تکمیل شده و به بهره برداری برسد .

ایالات متحده آمریکا و برخی کشورهای غربی به دولت پاکستان فشار وارد می کنند تا از انجام این پروژه مشترک با ایران صرف نظر کند ، اما مقامات اسلام آباد که کشورشان با مشکل تامین انرژی دست به گریبان است تمایل زیادی به واردات انرژی از ایران نشان می دهند.

دکتر عاصم حسین همچنین افزود که پیشنهادی مشابه پیشنهاد ایران از عراق نیز دریافت کرده است و وی برای مذاکره در این زمینه با مقامات عراقی در اواسط ماه مارس به بغداد سفر خواهد کرد .

وی در این زمینه افزود : " واردات نفت از عراق تنها زمانی میسر خواهد بود که بانک دولتی پاکستان انجام این معامله را تحت پوشش مبادلات ارزی خارجی قرار دهد و در غیر این صورت واردات نفت از عراق به سود اسلام آباد نخواهد بود.

پاکستان با مشکل تامین انرژی روبرو است و بسیاری از شهرهای بزرک این کشور با مشکل روزانه ساعت ها قطعی برق مواجه هستند ..../عصرایران