ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پورقاز: تمام فکر و ذکرم تیم ملی است


بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید:‌هر چه بازی تدارکاتی بیشتر باشد برای جوانان راحت‌تر خواهد بود تا با تیم‌های بزرگ به خوبی بازی کنند.

خبرگزاری فارس: عزت‌الله پورقاز بازیکن ملی‌پوش ملوان درباره اردوهای تیم ملی اظهار داشت:‌ اردوهای خوبی داشته‌‌ایم. قرار است دیدار تدارکاتی هم داشته باشیم که این بازی‌ها لازم است. هر چه بیشتر بازی تدارکاتی داشته باشیم برای ما جوانان مثمر ثمر خواهد بود تا با تیم‌های بزرگ و آسیایی راحت‌تر بازی کنیم.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه رمز ماندن شما در تیم ملی ایران چیست، خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که گوشه نظری به من داشته است. خودم هم تلاش می‌کنم و تمام فکر و ذکرم در تیم ملی است. خدا هم کمک کرده دعای خیر پدر و مادر و دوستان هم بوده. امیدوارم که در تیم ملی موفق باشیم.


ویدیو مرتبط :
ورود تیم ملی فوتبال لبنان به شهر مشهد برای دیدار با تیم ملی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: پورقاز در محاصره گلرهای تیم ملی


عزت اله پوزقاز مدافع - دروازه بان تیم ملی کشورمان در بازی گوام را در راه بازگشت از این کشور در محاصره رقیبانش، دروازه بانان تیم ملی می بینید.

وب سایت برنامه نود: عزت اله پوزقاز مدافع - دروازه بان تیم ملی کشورمان در بازی گوام را در راه بازگشت از این کشور در محاصره رقیبانش، دروازه بانان تیم ملی می بینید.

چهار دروازه بان به اردوی تیم ملی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی از سوی کارلوس کی روش دعوت می شوند اما ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به هم دادند تا همه آنها ناکام بمانند و مدافعی به نام عزت اله پورقاز در قفس توری تیم ملی قرار بگیرد!

عکس: پورقاز در محاصره گلرهای تیم ملی