ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پورحیدری: تیم خوبی ابتدای فصل بسته شد


سرپرست تیم فوتبال اسقلال تاکید کرد که اطلاعی از بندهای قرارداد بازیکنان استقلال و حرف و حدیث‌هایی که در این خصوص مطرح شده است، ندارد.

خبرگزاری تسنیم: منصور پورحیدری در مورد صحبت‌های برخی از اعضای هیئت مدیره استقلال در مورد قرار دادن بندهای مختلف در قرارداد بعضی از بازیکنان گفت: من سرپرست تیم هستم نه عضو هیئت مدیره. در مورد جذب بازیکن، بندهای قرارداد و ریز این مسائل، اطلاعی ندارم و قراردادها را هم نباید ببینم که حتی بخواهم چیزی در این مورد بدانم. هر چند در جریان جذب بازیکنان بودم ولی بحث توافقات و بندهای قرارداد چیزی نبود که به من مربوط شود.

او ادامه داد: وقتی یک بازیکن بابت فصل‌های گذشته از باشگاه طلب دارد، طبیعی است که برای تمدید قرارداد باید شرایط را تعیین کرد و بندهایی را در قرارداد لحاظ کرد. همه می‌دانند که استقلال در این چند سال از لحاظ مالی با مشکلاتی مواجه بود و در ابتدای فصل هم باید مذاکرات با بازیکنان طوری پیش می‌رفت که مشکل خاصی ایجاد نمی‌شد. در ضمن من معتقدم که در ابتدای فصل تیم خوبی بسته شد و آقایان نظری جویباری و امیری هم در این زمینه تلاش کردند.

پورحیدری در مورد وضعیت فعلی استقلال و اضافه شدن دیرهنگام ملی‌پوشان به اردوی آبی‌پوشان عنوان کرد: متاسفانه بازیکنان ما یک روز مانده به بازی مقابل فولاد به اردو اضافه خواهند شد و هیچ جای دنیا چنین چیزی دیده نمی‌شود. آنها قطعا خسته خواهند بود و این مشکلات به خاطر نوع برنامه‌ریزی‌ها است. برای بازی با گوام یا ترکمنستان نباید 20 روز لیگ را تعطیل کنند.

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه در نیم فصل دوم چند بازیکن به این تیم اضافه خواهند شد گفت: در این زمینه هنوز کادر فنی تصمیم نگرفته است ولی قطعا تیم باید تقویت شود. کرار که جدا خواهد شد و ریوالدو هم قبلا از استقلال جدا شده است. طبیعی است که کادر فنی برای جذب بازیکن، خواسته‌های خود را به باشگاه خواهند گفت.


ویدیو مرتبط :
ابتدای نود در مورد رفتن تیم ملی به جام جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرسپولیس ابتدای فصل خوب بسته نشد


معاون وزیر ورزش و جوانان با تائید کمک مالی هدایتی به پرسپولیس گفت: عمده مشکل پرسپولیس این است که امروز حداقل نفرات را می‌توانند جذب کنند و طبیعتا باید استخوانبندی تیم در ابتدای فصل خوب بسته می‌شد.

خبرگزاری مهر: امیررضا خادم در خصوص مشکلات پرسپولیس و شرایط نابه‌سامان این باشگاه ضمن بیان مطلب فوق گفت: هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و طرفداران باشگاه بزرگ و محبوب پرسپولیس نگران بسیار جدی دارند اما باید به صراحت بگویم که همه دوست‌داران ورزش و فوتبالدوستان انتظار داشتند با شروع و برنامه‌ریزی که ما برای این باشگاه‌ها داشتیم، فصل آرام‌تری داشته باشند و شرایط بهتری بر این دو باشگاه حاکم باشد.

وی با بیان اینکه در این 10 ماه گذشته اتفاقاتی در این دو باشگاه رخ داد که هرکدام از آنها در جای خود قابل بررسی است، افزود: این مشکلات باعث شد آنچه مدنظرمان بود، اتفاق نیفتد. همچنین با توجه به تزریق منابع مالی که یکی از مشکلات دو باشگاه بود و بدهی‌های بسیاری که آنها داشتند اما در باشگاه پرسپولیس مباحث و عوامل مختلف زمینه‌ساز ایجاد حاشیه‌های بسیار زیادی شد. بنده به شخصه باید اعلام کنم قطعا انتظار ما و هواداران این بود که شرایط با وضعیت فعلی این دو باشگاه متفاوت بود.

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در مورد شرایط الان این دو باشگاه و انتظاری که هواداران برای حضور موفق آنها در لیگ برتر داشتند، ادامه داد: اتفاق آخری که رخ داد و مدیرعامل باشگاه با مشکلاتی روبرو شد، اتفاقی که قابل پیش بینی نبود، آنهم با توجه به همه حمایت‌های ایشان و هیات مدیره بعد از فسخ قرارداد اسپانسر از باشگاه و تیم داشتند که باعث مشکلاتی برای تیم و باشگاه شد.

وی اضافه کرد: در این شرایط و تا زمانیکه وضعیت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مشخص شود، از سوی هیات مدیره و از بین همین اعضا، آقای طاهری انتخاب شد تا کارها را انجام و به اوضاع باشگاه سامان دهند که مورد تائید وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت. ساعت 22 شنبه هم با طاهری صحبت کردم و ایشان اعلام کرد در این چند روز بسیار مصمم بوده و در تلاش است تا در فصل نقل و انتقالات از حداکثر افراد استفاده کند، هرچند مشکلات خاص خودش را دارد اما ایشان در حال رایزنی هستند.

خادم ادامه داد: امیدوارم به هرحال تیمی که طبیعتا انتظار است از سوی کادرفنی از ابتدای فصل بسته می‌شد، آنهم درحالیکه پرسپولیس یکی از گرانترین تیم‌های لیگ برتر است، انتظار این بود این انتخاب، زمینه باشد که حضور خوبی در زمین بازی داشته باشد که متاسفانه این اتفاق نیفتاده است. به هرحال تغییر و تحول و جابه‌جایی‌ها در نیم فصل به حداقل می‌رسد و تیم‌ها به بازیکنان خود نیاز دارند، مگر اینکه شرایط خاصی بوجود آید.

وی در مورد اینکه مسائل مالی پرسپولیس برای نقل و انتقالات در 6 روز باقی مانده چگونه است؟، تاکید کرد: مجددا برای یافتن اسپانسرهایی برای تیم اقدام کردیم و نخستین حمایتی که صورت گرفت، هدایتی مبلغی را تحویل باشگاه داده که کار با آنها استارت زده شده است. 2-3 بخش هم برای حمایت از باشگاه ابراز علاقه و آمادگی کرده‌اند که درحال مذاکره با آنها هستیم و در صورت قطعی شدن، به باشگاه معرفی می‌شوند. در اینصورت ان‌شاءالله فکر می‌کنم از نظر مالی در این مدت مشکل خاصی نداشته باشند.

نماینده تام الاختیار وزیر در امور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مورد مشکل اسپانسر قبلی که از باشگاه شکایت کرده، یادآور شد: آن یک بحث کاملا حقوقی است و عنوان شده به خاطر آن مدیرعامل باشگاه احضار شده و مسائلی برای آن بوجود آمده است. اجازه دهید دادگاه که به این بحث ورود کرده، نسبت به آن اظهار نظر کند. به هرحال ما براساس قراردادی که بستیم و چارچوبی که مدنظر داریم، کاملا مسائل شفاف و مشخص است و به نوعی یک طرف دعوا هستیم، خیلی مطلب خاصی از طرف ما نیست زیرا تصمیم گیرنده قوه قضائیه است و ما به هر تصمیمی که گرفته شود، احترام می‌گذاریم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌آید مشکل حمیدرضا سیاسی تنها شکایت اسپانسر نبوده و مشکلاتی که در سفر به اسپانیا رخ داده، در طولانی شدن بازداشت ایشان دخیل بوده است؟، خاطرنشان کرد: بنده هم به صراحت و صادقانه بگویم تا همین میزبان و از شنیده‌ها و تصوراتی که وجود دارد، از این موضوع مطلع هستیم و چیز بیشتری نمی‌دانیم و منتظریم تا تکلیف مشخص شود.

خادم در پاسخ به این سوال که تا این موضوع تعیین تکلیف نشود، آقای طاهری به کار خودش ادامه می‌دهد؟، اذعان داشت: در این مدت 10 ماه که حمیدرضا سیاسی به هر دلیلی وارد فوتبال شده، چیزی بالغ بر 30 میلیاردتومان شخصا برای سه تیم مختلف از جمله پرسپولیس هزینه کرده است که هزینه صورت گرفته در باشگاه پرسپولیس پس از لغو قرارداد با اسپانسر حدود 10 میلیارد تومان بوده است. همچنین هر هفته پرداختی به بازیکنان و کادرفنی داشت تا فعالیت‌های باشگاه ادامه پیدا کند.

وی اضافه کرد: یک هفته هم نبود ایشان به عنوان مدیرعامل انتخاب شد که این مشکل پیش آمد. به نظر می‌آید جمع بندی هیات مدیره و اصرار آنها این است که تا مشخص شدن وضعیت سیاسی، باشگاه به صورت معرفی یکی از اعضای هیات مدیره که آقای طاهری بود، اداره شود. فکر می‌کنم شرایطی که الان هست، مشخصا و الزاما تغییری از نظر مدیریتی در باشگاه که ایجاد مشکل یا مانع کند، حداقل در کوتاه مدت، نخواهیم داشت. البته همه منتظریم تا نتیجه بررسی‌های قوه قضائیه در این خصوص چه خواهد شد تا سپس در مورد آن تصمیم گیری کرد.

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوان است، شما یا وزیر برای ادای توضیحات به دادگاه خواسته نشدید؟، تاکید کرد: بدین شکل که نه اما با بازپرس محترم در این خصوص صحبت می‌کنم زیرا قراردادی که به آن استناد شده و محل اشکال است، درحالت طبیعی نمی‌تواند یک قرارداد نمی‌تواند زمینه‌ساز این اتفاقات باشد، من هم به عنوان شاهد آن قرارداد را امضا کردم. پس حتما حضور یافته و اتفاقاتی که در قالب آن قرارداد افتاده را توضیح خواهم داد.

وی در ادامه افزود: اما اینکه مشخصا در ارتباط با ابعاد مختلف این موضوع بخواهد بررسی صورت گیرد، خیلی شفاف می‌گویم بیش از این اطلاعی ندارم اما اگر در خصوص بحث قرارداد اسپانسر باشد، چارچوب قرارداد مشخص است و هرجائی بخواهند حاضرم برای توضیح و پاسخگویی بروم.

خادم در مورد اینکه پس هواداران ناراحت نباشد زیرا هم مشکل مالی برطرف شده و هم تیم اقدام به جذب بازیکنان مورد نظرش خواهد کرد؟، اظهار کرد: عمده مشکل و نگرانی مسئولان باشگاه در مورد جذب نفرات است زیرا حداقل نفرات را می‌توانند در این مقطع جذب کنند و طبیعتا باید استخوانبندی و چارچوب تیم در ابتدای فصل خوب بسته می‌شد. تصورم می‌کنم کادرفنی وقت تلاش خود را کرده اما پاسخ داخل زمین آنچه انتظار می‌رفت نبوده است، آنهم تیمی که یکی از بیشترین هزینه‌ها را انجام داده است.

نماینده تام الاختیار وزیر در امور دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در پایان گفت: امروز عمده نگرانی مدیران وقت پیدا کردن نفراتی که بتواند چارچوب مناسب را برای تیم ایجاد کند، سخت است زیرا این تیم باید در لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت و حضوری قدرتمندی در آنجا داشته باشند که این موضوع به نگرانی‌ها می‌افزاید اما آنها تلاش خود را به کار می‌بندند تا حداکثر نفرات‌شان را جذب کنند.