ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پنجعلی: پیشکسوتان از برانکو حمایت کنند


مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که پیشکسوتان این باشگاه باید از برانکو ایوانکوویچ حمایت کنند.

خبرگزاری تسنیم: محمد پنجعلی در مورد عملکرد پرسپولیس در نیم‌فصل اول لیگ برتر گفت: من از همان ابتدا گفتم که پرسپولیس می‌تواند مدعی باشد، ولی متأسفانه در ابتدای لیگ، اشتباهات داوری پرسپولیس را آزار داد. این تیم روزبه‌روز بهتر شد و اگر آرامش داشته باشد شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت. پرسپولیس هر لحظه مستعد بحران و حاشیه است و نباید آرامش از این تیم دور شود.

وی همچنین در مورد اینکه کدام تیم رقیب جدی پرسپولیس برای قهرمانی محسوب می‌شود، تأکید کرد: از الان چیزی قابل پیش‌بینی نیست و رقابت بین مدعیان بسیار فشرده است. من معتقدم ذوب‌آهن و استقلال تهران جدی‌ترین رقیبان پرسپولیس هستند.

پنجعلی در واکنش به اینکه برانکو گفته است تیمش نیاز به جذب بازیکن برای نیم‌فصل دوم ندارد، خاظرنشان کرد: به هر حال او در مورد انتخاب بازیکن مختار است و الان هم هماهنگی خاصی را در تیم خود به وجود آورده است. برانکو نمی‌خواهد با جذب بازیکن جدید برای تیمش دردسر درست کند. برانکو از لحاظ فنی و اخلاقی مربی خوبی است و باید مورد حمایت پیشکسوتان این تیم قرار بگیرد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه برانکو؛ حمایت مدیران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمایت دوباره کاپیتان سابق سرخپوشان از برانکو



اخبار,اخبار ورزشی,محمد نوری

محمد نوری باز هم از برانکو حمایت کرد.

محمد نوری كاپیتان سابق پرسپولیسی‌ها در مصاحبه‌ای با روزنامه خبرورزشی، دوباره از برانكو حمایت كرد. او كه پیش از این هم از برانكو حمایت كرده بود، در مصاحبه جدیدش گفت: «برانكو می‌تواند این پرسپولیس را نجات بدهد.»


نوری كه حالا كاپیتان تیم المسیمیر قطر است، درباره شادی با بازوبند می‌گوید: «شادی با بازوبند كاپیتانی، فقط مخصوص پرسپولیس است.»

اخبار ورزشی - خبر آنلاین