ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پنجعلی: پرسپولیس می‌تواند مدعی باشد


پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت که سرخپوشان با ادامه روند کنونی می‌توانند به تیمی‌ مدعی در آسیا تبدیل شوند.

خبرگزاری تسنیم: محمد پنجعلی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل بنیادکار ازبکستان اظهار داشت: پرسپولیس واقعا عالی ظاهر شد و با یک بازی منطقی و هوشمندانه موفق شد 3 امتیاز مهم را کسب کند.

وی ادامه داد: شاید عده‌ای از پرسپولیس ایراد بگیرند که مقابل تیم بنیادکار دفاعی بازی کرد اما به نظر من مربیان تیم تاکتیک مناسبی را در زمین پیاده کردند و باید با جمع بازی کردن اجازه ندادند حریف به دروازه مکانی نزدیک شود. این بهترین ترفندی بود که پرسپولیس برای کسب پیروزی در زمین به کار برد و ارزش این 3 امتیاز در دور برگشت بازی‌‌ها مشخص خواهد شد.

سرپرست پیشین تیم پرسپولیس تصریح کرد: مربیان پرسپولیس در این بازی ریسک نکردند و البته تیم روی ضد حملات هم موفق بود و چه بسا اگر در زدن ضربات آخر دقت لازم را داشتند می‌توانستند یکی دو گل دیگر به ثمر برساندند.

پنجعلی با تاکید بر اینکه بنیادکار تحت تاثیر بازی منطقی پرسپولیس قرار گرفت، یادآور شد: شاید تیم ازبکی انتظار نداشت پرسپولیس در این مسابقه جمع بازی کند و دلخوش به ضد حملات باشد. وقتی پرسپولیس به گل رسید آنها چاره‌ای نداشتند جز اینکه به ارسال‌های بلند روی بیاورند و این همان چیزی بود که پرسپولیس به دنبال آن بود.

وی در خصوص داوری این بازی گفت: به عقیده من داور مسابقه بعد از پنالتی که به سود پرسپولیس گرفت به یکباره به سمت بنیادکار غش کرد و از اعلام یک پنالتی مسلم دیگر که روی عالیشاه اتفاق افتاد، به راحتی چشم پوشی کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص آینده این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: قبلا گفته بودم که کادرفنی پرسپولیس نباید تغییر کند. به نظر من پتانسیل تیمی پرسپولیس بالاست و اگر در عربستان هم امتیاز بگیرد می‌تواند به عنوان تیم اول از گروه، صعود کند. پرسپولیس می‌تواند سال آینده یکی از مدعیان کسب جام باشد.

پنجعلی در پایان گفت: پرسپولیس تیمی است که اگر اوج بگیرد متوقف کردن آن ممکن نیست و من آرزو می‌کنم به همین روند رو به رشد خود ادامه دهد و تبدیل به تیمی شود که هواداران مدت‌هاست انتظار آن را می‌کشند.


ویدیو مرتبط :
آنالیز بازی پرسپولیس ۱-۱ صبا توسط پنجعلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پنجعلی: پرسپولیس مدعی قهرمانی است


پیشکسوت پرسپولیس گفت: سرخ‌پوشان با اینکه امتیازاتی را از دست داده‌اند اما همچنان مدعی قهرمانی هستند.

خبرگزاری فارس: پیشکسوت پرسپولیس گفت: سرخ‌پوشان با اینکه امتیازاتی را از دست داده‌اند اما همچنان مدعی قهرمانی هستند.

محمد پنجعلی پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: پرسپولیس به بلوغ تاکتیکی رسیده است و در نیم‌فصل دوم صد درصد بهتر از این هم خواهد شد. پیش از این هم گفته بودند که پرسپولیس پتانسیل قهرمانی دارد و با اینکه امتیازاتی را از دست داده اما همچنان می‌تواند مدعی قهرمانی باشد.

وی در مورد تعطیلی رقابت‌ها افزود: این برای چندمین بار است که لیگ تعطیل می‌شود و چند بار به تیم ما ضربه وارد شده است امیدوارم این بار این اتفاق رخ ندهد و امیدواریم پس از تعطیلات هم بتوانیم شرایط خوبی را داشته باشیم و به تیم لطمه‌ای وارد نشود.