ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پنجعلی: مشكلی با علی پروین ندارم



 

پنجعلی: مشكلی با علی پروین ندارم

 

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: علی پروین استاد من است و بر خلاف آنچه که گفته می شد با او مشکلی ندارم.

محمد پنجعلی گفت: ادامه این روند به نفع پرسپولیس نیست. این تیم در حال حاضر بعد از هر مسابقه دچار مشکلات زیادی می شود و نیاز به آرامش دارد.

وی افزود: به نظرم با تغییر سرمربی می توان این مشکلات را حل کرد. من با خود استیلی هم در این خصوص صحبت کردم و گفتم که با این وضعیت تیم کیفیت خوبی برای ادامه بازی ها نخواهد داشت.

پنجعلی در حالی از تغییر سرمربی به عنوان راهکار حل مشکلات پرسپولیس نام می برد که روز گذشته علی پروین مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از حمید استیلی حمایت و اعلام کرد حتی اگر این تیم بازی برابر نفت را هم واگذار کند استیلی سرمربی می ماند.

پنجعلی در خصوص تناقض حرفهایش با علی پروین یادآور شد: من به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره نظرم را اعلام کردم. برای من پرسپولیس و هوادارانش مهم هستند و نمی توانم نظرم را در دلم نگه دارم!

وی با تاکید بر اینکه با علی پروین مشکلی ندارد، گفت: برای چه باید نگران رویارویی با پروین باشم. نگاه من به پرسپولیس است نه فردی خاص. همانطور که گفتم من فقط رای خودم را اعلام کردم و سایر اعضای هیات مدیره هم می توانند نظر خودشان را بدهند.

پنجعلی همچنین از علی دایی به عنوان یکی از گزینه های جایگزینی استیلی نام برد و یادآور شد: ما هنوز توانایی واقعی بازیکنان را در زمین ندیده ایم. پرسپولیس نیاز به شوک دارد و به نظرم دایی بهترین گزینه است.

وی در پایان گفت: البته دایی با راه آهن قرارداد دارد و در صورت قطعی شدن حضورش در پرسپولیس باید با مسئولان این باشگاه مذاکره کنیم. این خواسته مردم است و ما هم می خواهیم به این خواسته احترام بگذاریم.


ویدیو مرتبط :
افتتاح گالری عروس علی پروین با حضور علی پروین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصویر علی پروین،میناوند و پنجعلی در هیات عزاداری



  علی پروین و دیگر پیشکسوتان پرسپولیس در مراسم عزاداری محرم شرکت کردند.

تصاویری از حضور علی پروین، محمد پنجعلی، مهرداد میناوند، در مراسم عزاداری امام حسین در شب هشتم محرم را مشاهده می کنید.

 

اخبار,اخبارورزشی,علی پروین,محمد پنجعلی, مهرداد میناوند

 

اخبار,اخبارورزشی,علی پروین,محمد پنجعلی, مهرداد میناوند

 

اخبار,اخبارورزشی,علی پروین,محمد پنجعلی, مهرداد میناوند

 

اخبار,اخبارورزشی,علی پروین,محمد پنجعلی, مهرداد میناوند

  اخبار  ورزشی  -  شفقنا