ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پنجعلی: اشتباهات داوری به ضرر ما بود


پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم داوری خوب نبود البته نمی‌خواهم بگویم که اشتباهات عمدی بوده اما اشتباهات داوری همیشه به ضرر ما بوده است.

خبرگزاری فارس: محمد پنجعلی درباره شکست پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در اهواز گفت: گرمای هوا در این شکست بسیار تاثیرگذار بود. به نظرم باید به کادر فنی فرصت داد تا ترکیب ثابت تیمش را بشناسد. چرا که به اعتقاد من با توجه به اینکه در ابتدای مسابقات هستیم هنوز ترکیب اصلی به دست نیامده است.

وی ادامه داد: باید قبول کنیم که 3 امتیاز بازی با پدیده را در هفته اول خیلی مفت و راحت از دست دادیم و باید آنها را می‌بردیم اما بعداز تساوی در آن بازی با یک قرعه بد به اهواز رفتیم آنهم در این گرمای وحشتناک.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد داوری این دیدار اظهار داشت: من در مورد داوری نظری ندارم. به نظرم داوری خوب نبود البته نمی‌خواهم بگویم که اشتباهات عمدی بوده اما اشتباهات داوری همیشه به ضرر ما بوده است.

پنجعلی درباره دیدار این هفته پرسپولیس مقابل سپاهان تصریح کرد: بازی واقعا سختی در پیش داریم اما بازیکنان باید این باخت را فراموش کرده و ریکاوری ذهنی انجام دهند. پرسپولیس پتانسیل زیادی دارد اما متاسفانه می‌بینیم که فراز و نشیب‌های این تیم زیاد است و فراز و نشیبی که پرسپولیس دارد هیچ تیمی در ایران ندارد و از این تغییرات لطمه خوردیم.

وی ادامه داد: مطمئن باشید اگر تغییرات پی در پی مدیریت به تیم لطمه نمی‌زد باشگاهی مثل رئال مادرید یا بارسلونا هم سالی 10 مدیر عوض می‌کردند اما مطمئن باشید هر چه حاشیه‌های پرسپولیس کمتر باشد این تیم به سرانجام بهتری خواهد رسید.


ویدیو مرتبط :
اشتباهات داوری در الکلاسیکو به ضرر بارسلونا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اشتباهات داوري به ضرر ما نباشد



 

 

 

اشتباهات داوري به ضرر ما نباشد

 

اشتباهات داوري به ضرر ما نباشد تا ميانه‌هاي جدول بالا خواهيم آمد

مديرعامل باشگاه راه‌آهن گفت: اگر در 2 مسابقه باقي‌مانده تا پايان ليگ اشتباهات داوري به ضرر ما نباشد تا ميانه‌هاي جدول بالا خواهيم آمد.

محمدحسن انصاري‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي درباره برتري 3 بر صفر برابر پيكان قزوين اظهار داشت: بازي را خيلي خوب شروع كرديم و خوشبختانه در نيمه اول موفق شديم 2 گل از ضربات ايستگاهي كه روي آنها تمرين كرده بوديم، بزنيم.
وي افزود: از ابتداي فصل بازي‌هاي خوبي انجام مي‌داديم حتي بهتر از اين مسابقه، اما برخي از مشكلات مانند اشتباهات داوري باعث شده بود نتوانيم به نتايج مورد نظر دست پيدا كرده و افت كنيم.

مديرعامل راه آهن تصريح كرد: 2 بازي ديگر تا پايان ليگ داريم كه هر كدام از حساسيت‌هاي خاص خودش برخوردار است. بايد در هر 2 مسابقه به پيروزي برسيم تا در ليگ برتر بمانيم. اگر در مسابقات باقي مانده اشتباهات داوري به ضرر ما نباشد تا ميانه‌هاي جدول بالا خواهيم آمد.

انصاري‌فرد درباره برنامه راه آهن براي فصل آينده عنوان كرد: زحمات بازيكنان و كادر فني و از همه مهم‌تر حمايت‌هاي وزارت راه و معاون وزير راه باعث شده انگيزه زيادي براي ادامه كار در فصل آينده داشته باشيم و مطمئنا از اين بهتر خواهيم بود و با قدرت بيشتري در مسابقات شركت خواهيم كرد...../تحلیل:فارس