ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پلیس عراق هم کرار را نمی‌خواهد


باشگاه پلیس عراق که یکی از مشتریان جدی کرار جاسم بود اعلام کرد این بازیکن را نمی‌خواهد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از نقل از سایت المدی عراق، رسانه‌های عراقی چند روز پیش اعلام کردند باشگاه پلیس عراق به دنبال جذب کرار جاسم، هافبک اخراجی استقلال است اما اکنون اعلام شده است این باشگاه هم کرار را نمی‌خواهد تا همچنان آینده این بازیکن با تردیدهایی روبه‌رو باشد.

باشگاه پلیس عراق در صفحه توییترش نوشت: «کرار برای عقد قرارداد با ما، 300 میلیون دینار می‌خواهد. این در حالی است که ما فقط 150 میلیون دینار به او پیشنهاد دادیم. درست است که این بازیکن با سرمربی تیم به توافق رسیده است اما امکان جذب او با توجه به مبلغ بالایی که پیشنهاد داده است، وجود ندارد و نمی‌توانیم او را جذب کنیم.»

کرار جاسم در این مدت حضور در استقلال حاشیه‌های زیادی داشت و در نهایت صبر آبی پوشان پایتخت به پایان رسید و او را از تیم اخراج کردند.


ویدیو مرتبط :
صحبت های جاسم کرار در تلویزیون عراق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه درخواست فدراسیون فوتبال عراق برای کرار (+سند)



اخبار,اخبار ورزشی,جاسم کرار

اخبار ورزشی - نامه درخواست فدراسیون فوتبال عراق برای کرار (+سند)

هافبک عراقی تیم استقلال نامه درخواست فدراسیون فوتبال این کشور برای باشگاه استقلال را منتشر کرد.

جاسم کرار جمعه شب پس از بازی استقلال مقابل تراکتورسازی، با کادر فنی آبی ها بر سر رفتن به اردوی تیم ملی عراق دچار اختلاف شد.

وی مدعی شد که فدراسیون فوتبال عراق مراتب لازم را برای در اختیار گرفتن او انجام داده است. کرار متن نامه فدراسیون فوتبال عراق را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

کرار مدعی شده است که این نامه سه بار به باشگاه استقلال ارسال شده است.

در این نامه دبیر کل فدراسیون فوتبال عراق خواهان حضور کرار در بیست و دومین دوره مسابقات جام کشورهای عربی شده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,جاسم کرار

 

اخبار ورزشی - جام نیوز