ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پشت پرده حضور یک مهاجم در تمرین پرسپولیس!



اخبار,اخبار ورزشی,حضور یک مهاجم در تمرین پرسپولیس

اخبار ورزشی - پشت پرده حضور یک مهاجم در تمرین پرسپولیس!

" اولین تمرین پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم در جام حذفی عصر دیروز به صورت فشرده و سنگین در مجموعه ورزشی درفشی‌فر برگزار شد.

به گزارش جام نیوز، یک بازیكن از كشور گرجستان در تست فنی سرخپوشان شركت كرد. او با نام سوسیكو خطاب می‌شد و با 21 سال سن در لیگ برتر كشورش بازی می‌كند.
 
در حین تمرین بازیكنان رفتار چندان خوبی با مهاجم گرجستانی نداشتند و بارها روی این مهاجم جوان مرتكب خطا شدند. درخشان وقتی این صحنه‌ها را دید، به شاگردانش تذكر داد.
 
همچنین شنیده شده از همین حالا حمید درخشان در مصاحبه‌ای مدعی شده او را نپسندیده است.
 
گفتنی است سرمربی پرسپولیس در حالی از عدم صلاحیت فنی مهاجم صرب سخن گفته كه از قرار معلوم عموی این بازیكن سفیر گرجستان در ایران است و به همین خاطر وی اجازه حضور در تمرینات تیم‌های بزرگ را پیدا می‌كند. این بازیكن طی یك ماه گذشته دو بار هم سر تمرینات استقلال حاضر شده كه عملكردش مورد قبول كادر فنی آبی‌پوشان قرار نگرفته است!

اخبار ورزشی - جام نیوز


 


ویدیو مرتبط :
تمرین سر زنی محمد عباس زاده مهاجم پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده حضور رویانیان در تمرین پرسپولیس؛ تغییرات ادامه دارد



اخبار,اخباررزشی,رویانیان

پس از استعفای درخشان از نیمکت پرسپولیس تغییرات در این تیم همچنان ادامه دارد و قرار است دو مرد پرحاشیه به مدیران این باشگاه اضافه شوند.

 در حالی که محمدحسین نژادفلاح طی 2 روز گذشته در گفتگو با رسانه ها از حمایت کامل حمید درخشان خبر داده بود اما خبرها حاکی از آن است که نماینده اش را برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ راهی استانبول ترکیه کرده و به توافقاتی هم دست پیدا کرده است.

از سوی دیگر حمید درخشان هم استعفای خود را اعلام کرد تا معادله تکمیل شود! این در حالی است که شنیده می شود حضور محمد رویانیان در تمرین روز گذشته پرسپولیس نیز بی ارتباط با این اتفاقات نبوده است.

اگرچه سردار فوتبال ایران مدعی شده که برای عیددیدنی با بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس به درفشی فر رفته اما شنیده می شود که دلیل اصلی حضور او در محل تمرین به احکامی مربوط می شود که قرار است ظرف چند روز آینده برای او و حسین هدایتی به عنوان مدیران جدید باشگاه پرسپولیس صادر شود.

 طبق آخرین گمانه زنی ها و اخبار غیررسمی، قرار است هدایتی و رویانیان به هیأت مدیره پرسپولیس اضافه شده و با اعلام استعفای حمیدرضا سیاسی از داخل زندان نژادفلاح روی صندلی مدیرعاملی بنشیند.

 جلسه دیشب نژادفلاح با محمود گودرزی و امیررضا خادم و همین طور رسانه ای کردن پس گرفتن شکایت رویانیان از سیاسی، در همین راستا بوده است.

در هر حال آنچه که مشخص به نظر می رسد آن است که هم هدایتی و هم رویانیان چهره های پر سر و صدایی هستند که حسابی به آتش بازی علاقه داشته و قصد دارند در بدو ورودشان کلی سر و صدا به پا کنند.

 از سوی دیگر نژادفلاح نیز که مدیر حرف گوشی کنی است! بعید است با توصیه هایی (بخوانید دستورهایی) که از بالا صادر می شود مشکلی داشته باشد.

حال باید دید در نهایت با توجه به خبر استعفای درخشان، مذاکره بین برانکو و نماینده پرسپولیس در استانبول به کجا خواهد رسید یا ...!

 اخبار ورزشی  -  اسپورت تی وی