ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پسر قلعه‌نویی کاشف پدیده جدید استقلال!


مربی تیم استقلال گفت: «هوتن قلعه نویی در آغاز فصل محسن کریمی را به کادر فنی معرفی کرد.»

کاپ: شاهرخ بیانی درباره بازی استقلال مقابل صبا اظهار داشت: «بچه ها برای این بازی هم قسم شده بودند و واقعا خوب کار کردند.خوشحالم طلسم بدشانسی ها شکست.»
 
مربی استقلال افزود: «امسال سالی بود که مثل آب خوردن باید قهرمان می شدیم. ما امتیازات راحتی را در حساس ترین مقاطع فصل از دست دادیم. قلعه نویی بارها و بارها پس از آن بازی هایی که برد را با مساوی عوض کردیم و یا شکست می خوردیم می گفت که یک روز حسرت این نتایج را می خوردیم و دیروز پس از برد مقابل صبا همان روز بود. با این وجود باید از تلاش بازیکنان تشکر کنم که در برابر صبا فوتبال خوبی ارائه کردند.»
 
وی ادامه داد: «مهم ترین اتفاق در بازی صبا این بود که یک جوان خوب به فوتبال معرفی کردیم. من وقتی بازی کریمی را می بینم یاد فرهاد مجیدی و ناصر محمدخانی افتادم. تا اینجای فصل هم زمان نبود که او خودش را نشان بدهد ولی خوشحالم در قم از این بازیکن رونمایی شد.»
 
مربی تیم استقلال خاطرنشان کرد: «هوتن قلعه نویی در آغاز فصل او را به کادر فنی معرفی کرد و کریمی دوست هوتن بود. وقتی یک جلسه تمرین کرد همان زمان مورد تایید کادر فنی قرار گرفت. او بسیار بچه خوب و باشخصیتی است. امیدوارم بهترین ها در انتظارش باشد و اسیر حاشیه نشود.»
 
بیانی درباره درگیری میان رضا رجبی با مسئولان صبا در حاشیه بازی دیروز گفت: «درگیری خاصی وجود نداشت. مسئولان صبا از این گلایه داشتند که وقتی تیم شان به تهران می آید تا با استقلال و پرسپولیس بازی کند مسئولان ورزشگاه آزادی فقط سه بلیط جایگاه ویژه به مدیران صبا می دهند. این بحث مطرح بود که رجبی پاسخ داد مسئولیت بلیط بر عهده باشگاه استقلال نیست.»


ویدیو مرتبط :
برد استقلال برابر فولاد و هت‌تریک قهرمانی استقلال با قلعه‌نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی استقلال در تمرین تیم آمریکایی/ پسر قلعه نویی در تست فنی رد شد



امیر قلعه نویی

سرمربی استقلال در تمرین تیم آمریکایی/ پسر قلعه نویی در تست فنی رد شد

پسر امیر قلعه نویی در تست فنی تیم لس آنجلس بلوز آمریکا رد شد.

امیر قلعه نویی که سه شنبه شب گذشته از کانادا راهی  آمریکا شده  بود دیشب به تهران بازگشت.

وی  روز پنجشنبه گذشته به همراه پسر خود در تمرین  لس آنجلس بلوز همان تیمی که محمد محمدی و داریوش یزدانی در آن حضور دارند شرکت کرد و  قصد داشت تا هوتن را به عضویت این تیم در بیاورد اما عملکرد وی مورد قبول اعضای کادر فنی تیم آمریکایی قرار نگرفت.

ابته قلعه نویی عکسهایی هم از حضور پسر خود در تمرین لس آنجلس گرفته است که احتمالا به زودی منتشر خواهد شد./نامه نیوز