ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرونده تیم امید ایران در جریان است



 

پرونده تیم امید ایران در جریان است

 

شاید اخبار خوش در راه باشد

پرونده تیم امید ایران در جریان است

روابط عمومی و بخش ارشد خبری فیفا در پاسخ اختصاصی به خبرگزاری فارس اعلام کرد که رسیدگی به تخلف بازیکن امید عراق و پرونده تیم امید ایران در حال بررسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس،پرنده المپیکی شدن تیم امید ایران در حال بررسی است. دپارتمان خبری فیفا به دستور آلکس استون در کمترین زمان ممکن و از طریق روابط عمومی این سازمان بین المللی به سوالات ارسال شده خبرنگار خبرگزاری فارس پاسخ داد.

آلکس استون مدیر ارشد بخش خبری فیفا در پاسخ به سوال های این خبرگزاری که خبر تکمیلی آن متعاقبا ارسال می شود بر باز بودن پرونده تیم ملی امید ایران و شکایت واصله از تیم ملی عراق تاکید کرد.

فدراسیون فوتبال ایران برای پیگیری این پرونده که احتمال دارد در نهایت که امید کشورمان در مسابقات مرحله مقدماتی المپیک 2012 لندن کمک کند، یک وکیل بین المللی گرفته و مقامات فوتبال کشورمان با تمام قوا پیگیر این وضعیت هستند.

تیم ملی امید عراق در بازی با ایران از یک بازیکن صغرسن استفاده کرده و همین مسئله صغر سنی این بار گریبان عراقی‌ها را گرفته است.

البته تیم های امید ایران و عراق در مرحله پلی آف المپیک 2012 در 2 مسابقه رفت و برگشت به مصاف یکدیگر رفتند که در دیدار رفت ایران به پیروزی یک بر صفر رسید،‌اما به دلیل استفاده از یک بازیکن 2 اخطاره 3 بر صفر بازنده شد و در دیدار برگشت که در روز چهارم تیرماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، امید ایران با نتیجه 2 بر صفر بازنده شد.

طبق مدارک موجود که در اختیار فیفا گرفته یک بازیکن عراق صغرسنی است که در صورت محرز شدن منجر به حذف عراق و جایگزین شدن امید ایران خواهد شد.

به این ترتیب همچنان امید به راهیابی و از سرگیری تلاش ملی پوشان امید ایران برای راهیابی به المپیک 2012 لندن وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
برد 5-0 تیم امید ایران در برابر تیم منتخب آنتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو شكست متوالی برای تیم فوتسال امید ایران در ازبكستان



 

 

دو شكست متوالی برای تیم فوتسال امید ایران در ازبكستان

 

تیم فوتسال امید ایران در دیدار دوستانه با تیمهای ملی ازبکستان و 'غیرت' قزاقستان در 'تاشکند' پایتخت ازبکستان، به ترتیب با نتایج چهار بر صفر و سه بر صفر شکست خورد.

این تیم برای برگزاری یک اردوی تدارکاتی و نیز بازیهای دوستانه در تاشکند به سر می برد و این دیدارها را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه انجام داد.

''مهدی خراطی'' دبیر کمیته فوتسال و دبیر کمیته تیم های ملی ایران، پس از پایان این بازیها به خبرنگاران گفت: تیم فوتسال ایران از بازیکنان جوان و آینده داری تشکیل شده و گرچه این دو بازی را باخت اما تجربیات مفیدی اندوخت و خصوصا در برابر تیم غیرت که هشت بازیکن برزیلی دارد، خوب بازی کرد.

وی افزود: تیم فوتسال امید ایران آبان ماه سال آینده با این ترکیب در بازیهای آسیایی سالنی در کشور قطر شرکت خواهد کرد.

تیم فوتسال امید ایران که دوشنبه این هفته به ازبکستان سفر کرده بود روز جمعه به تهران بازمی گردد.