ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرونده ای که کفاشیان و فدراسیون علیه عربستان رو می کنند



اخبار,اخبار ورزشی, فدراسیون فوتبال

 روز گذشته جلسه مهمی بین مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برگزار شد که در نهایت وزارتی ها رو به کفاشیان و تاج گفتند: «موضع گیری در مقابل عربستان با خودتان.»

 کفاشیان در این نشست رو به مسئولان وزارت ورزش گفتند که ایران نباید موضع تندی در قبال عربستانی ها داشته باشد، چراکه آنها به اهداف خود می رسند. مهدی تاج در این جلسه گفت: «ما باید از تنش بیشتر جلوگیری کنیم چون این مسئله سیاسی است و ربطی به فوتبال ندارد. ما نباید موضع گیری سیاسی داشته باشیم. حرف های مسئولان عربستانی به خوبی نشان می دهد که این تصمیم سیاسی بوده است.»

حاضران در جلسه حتی به مطالب اخیرا رسانه های عربستانی اشاره کردند و گفتند: «کاملا حرف ها سیاسی بوده و حتی مسئولان فدراسیون و رسانه های این کشور هم فاش کرده اند که از سیاست های دولت حمایت می کنند. این خودش نقض قوانین است و به ضرر عربستان تمام می شود.» در پایان این جلسه قرار شد علی کفاشیان و فدراسیون بدون اینکه چندان در رسانه ها به این موضوع بپردازند، از طریق AFC پیگیر باشند و بتوانند قانونی به نتیجه برسند.  در جلسه دیروز بحث های زیادی شد که یکی از این بحث ها درباره میزبانی ایران از بازی های افغانستان و سوریه بود. علی کفاشیان رو به مسئولان وزارت ورزش گفت: «چطور ایران امنیت ندارد که ما می توانیم از بازی های سوریه و عراق میزبانی کنیم؟»

در پایان جلسه مقرر شد که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال پرونده ای از مطالب رسانه ها و گفته های مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان تهیه و در اختیار afc قرار دهد. کفاشیان در این باره گفت: «اظهارات و مطالبی که عربستانی ها نوشته اند حتی می تواند باعث محرومیت شان شود چون سیاست را در فوتبال دخالت داده اند.» همچنین در این جلسه به استعفای رئیس سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان اشاره شد که کفاشیان گفت حتی اگر این استعفاها به خاطر تغییرات اخیر در فدراسیون عربستان باشد، می تواند در این موضوع به ما کمک کند.


 اخبار ورزشی -  خبر  انلاین
 


ویدیو مرتبط :
نشست نائب رئیس فدراسیون فوتبال عراق با کفاشیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رو کردن سند علیه دایی توسط متهمان پرونده رشوه گیری داوران!



اخبار,اخبار ورزشی , پرونده رشوه گیری داوران

 

اخبار ورزشی - رو کردن سند علیه دایی توسط متهمان پرونده رشوه گیری داوران!

علی دایی پس از بازی رفت مقابل سپاهان ادعاهایی را مطرح کرد که موجب محرومیت چندین داور از عرصه قضاوت شد.

 حالا خبر رسیده یکی از افرادی که محروم شده فایل صوتی دارد که پای دایی را هم وارد ماجرا می کند.

علیرضا صالحی در مورد فایل صوتی که قرار است برخی متهمان پرونده تبانی به کمیته استیناف ارائه کنند، گفت: یکشنبه ما دستوری صادر کردیم تا به رأی چهار نفر از کسانی که به رأی کمیته انضباطی در این پرونده اعتراض کرده‌اند رسیدگی شود.

 

ظاهراً یکی از این افراد گفته فایل صوتی دارد که می‌خواهد به کمیته استیناف ارائه کند. ما هم نمی‌دانیم این فایل صوتی چیست و هنوز آن را بررسی نکرده‌ایم اما به آنها گفته‌ایم اگر این فایل جزو مدارک آنها محسوب می‌شود می‌توانند آن را ارائه کنند.

رئیس کمیته استیناف در مورد اینکه چه کسانی به رأی کمیته انضباطی در پرونده اعتراض کرده‌اند، گفت: زندی، مرتضی کریمی،‌مسعود اکبری، منوچهر بادیه به رأی کمیته انضباطی اعتراض کردند و هر زمانی که دبیرخانه کمیته انضباطی جلسه رسیدگی را تعیین کند به این مسئله رسیدگی خواهیم کرد.
اخبار ورزشی - بانک ورزش