ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پرسپولیس ۱۲ - سایپا ۳؛ بدون امپراطور،بدون جادوگر!



لیگ برتر از نگاه آمار

پرسپولیس ۱۲ - سایپا ۳؛ بدون امپراطور،بدون جادوگر!

بیست و چهارمین تقابل پرسپولیس و سایپا در لیگ برتر فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: پرسپولیس ۱۲ - سایپا ۳؛ بدون امپراطور،بدون جادوگر!

تیم‌های پرسپولیس و سایپا از هفته بیست و هشتم دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشگاهی فوتبال ایران در حالی فردا برای بیست و چهارمین بار به مصاف هم می‌روند که در 23 دیدار رو در رو در کارنامه بازی‌های این دو تیم در تاریخ ادوار لیگ برتر 12 برد برای قرمزپوشان تهرانی، 3 برد برای سایپایی‌ها و 8 تساوی ثبت شده است.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

در این میان سهم قرمزپوشان تهرانی از 54 گلی که در دیدارهای رو در روی پرسپولیس – سایپا به ثمر رسیده 32 گل و سهم نارنجی‌پوشان کرجی هم 22 گل است تا به این ترتیب علاقمندان به فوتبال، فردا در انتظار به ثمر رسیدن گل شماره 55 در این دیدار باشند.

نکته قابل توجه اینکه با وجود اینکه مدت‌هاست سایپا به استان البرز انتقال یافته و بازی‌های خانگی این تیم در کرج برگزار می‌شود، اما بازی‌های این دو تیم همواره در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شده تا بر همین اساس خیلی نتوان روی بازی‌های برگشت آنها تمرکز کرده و آمار بازی‌های برگشت را به تفکیک از مجموع بازی‌ها، محاسبه کرد.

در دیدارهای برگشت و از 11 دیداری که دو تیم برگزار کرده‌اند هم 5 پیروزی نصیب پرسپولیس و 3 برد متعلق به سایپا است و 3 دیدار هم با تساوی به پایان رسیده و نکته قابل توجه اینکه هر 3 برتری سایپا مقابل سرخ‌ها، در دیدارهای برگشت دو تیم حاصل شده است.

یک برتری 4 بر 2 هر کدام از دو تیم مقابل یکدیگر که برای قرمزها در فصل اول و برای نارنجی‌ها در فصل یازدهم رخ داد، به عنوان پرگل‌ترین و بهترین پیروزی‌های هر کدام از آنها در تاریخچه رویارویی‌های پرسپولیس - سایپا محسوب می‌شود.

در جدول رده‌بندی پرسپولیس با 39 و سایپا با 35 امتیاز در رده‌های هفتم و یازدهم جدول قرار دارند.

*نتایج کامل تمام دیدارهای پرسپولیس - سایپا در ادوار لیگ برتر حرفه‌ای به شرح زیر است:

فصل اول لیگ برتر:

دور رفت: پرسپولیس یک - سایپا یک

دور برگشت: پرسپولیس 4 - سایپا 2

فصل دوم لیگ برتر:

دور رفت: پرسپولیس یک - سایپا یک

برگشت: پرسپولیس 2 - سایپا یک

فصل سوم لیگ برتر:

دور رفت: پرسپولیس 2 - سایپا صفر

دور برگشت: پرسپولیس 2 - سایپا 3

فصل چهارم لیگ برتر:

دور رفت: پرسپولیس یک - سایپا صفر

دور برگشت: پرسپولیس یک - سایپا صفر

فصل پنجم لیگ برتر:

دور رفت: پرسپولیس صفر - سایپا صفر

دور برگشت: پرسپولیس 2 - سایپا 2

فصل ششم لیگ برتر:

دور رفت: پرسپولیس 2 - سایپا 2

دور برگشت: پرسپولیس 2 - سایپا 2

فصل هفتم لیگ برتر:

دور رفت: پرسپولیس یک - سایپا صفر

دور برگشت: پرسپولیس یک - سایپا صفر

فصل هشتم لیگ برتر:

دور رفت:‌ پرسپولیس یک - سایپا صفر

دور برگشت: پرسپولیس یک - سایپا یک

فصل نهم لیگ برتر:

دور رفت: پرسپولیس 2 - سایپا صفر

دور برگشت: پرسپولیس صفر - سایپا 2

فصل دهم لیگ برتر

دور رفت: پرسپولیس 2 - سایپا یک

دور برگشت: پرسپولیس یک - سایپا صفر

فصل یازدهم لیگ برتر:

دور رفت: پرسپولیس یک - سایپا صفر

دور برگشت: پرسپولیس 2 - سایپا 4

فصل دوازدهم لیگ برتر:

دور رفت: پرسپولیس صفر - سایپا صفر

دور برگشت: پرسپولیس ؟ - سایپا ؟

*گزارش بازی رفت دو تیم در فصل دوازدهم لیگ برتر

«تساوی سایپا و پرسپولیس در آزادی/ پولادی پنالتی را به آسمان زد»

 در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 18:15 یازدهم مهرماه امسال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا رفت که بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

مهرداد پولادی در دقیقه 70 یک پنالتی را از دست داد و ضربه‌اش را به بیرون زد تا ناکامی‌ها و تیره روزی‌های پرسپولیس ادامه داشته باشد.

پرسپولیس در این بازی فوتبال قابل قبولی ارائه کرد اما نتوانست از فرصت‌های گلزنی‌اش استفاده کند. هواداران تیم نیز مدام علی کریمی را تشویق می‌کردند و علیه مانوئل ژوزه شعار می‌دادند.

علیرضا فغانی داور مسابقه به محمد نوری، علیرضا نورمحمدی و کریم انصاری‌فرد از پرسپولیس و مجید غلام‌نژاد، رحمان احمدی و مجید ایوبی از سایپا کارت زرد نشان داد.

با این تساوی پرسپولیس 11 امتیازی شد و به رده سیزدهم رسید و سایپا 18 امتیازی هم در رده پنجم ایستاد.

ترکیب سایپا:

رحمان احمدی، سید اسحاق سبحانی، حامد شیری، مجید ایوبی، سجاد شهباززاده، ابراهیم شکوری، ابراهیم صادقی( از دقیقه 84 روزبه شاه علیدوست)، محسن یوسفی( از دقیقه 60 کاوه رضایی)، مجید غلام‌نژاد، میلاد غریبی و سعید دقیقی (2+90 شعیب امیری)

سرمربی: مجتبی تقوی

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون جونیور، محسن بنگر، سیدجلال حسینی، علیرضا نورمحمدی، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، مهدی مهدوی‌کیا، میثم نقی‌زاده، محمد نوری( از دقیقه 64 هادی نوروزی)، محمد قاضی( از دقیقه 72 ایمون زاید) و جواد کاظمیان( از دقیقه 46 کریم انصاری‌فرد)

سرمربی: مانوئل ژوزه/خبرگزاری فارس

 


ویدیو مرتبط :
گل میداوودی به پرسپولیس دربازی سایپا پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یك جادوگر سرحال و خندان در تمرین پرسپولیس



علی كریمی, پرسپولیس, تیم فوتبال پرسپولیس,

 

یك جادوگر سرحال و خندان در تمرین پرسپولیس

سایت گل- علی كریمی كه دیشب قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید كرده بود در تمرین امروز تیمش حاضر شد. این در حالی است كه او مثل بقیه ملی‌پوشان تیمش مرخصی داشت و می‌توانست در این تمرین شركت نكند.

 

تمرین صبح امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور 10 بازیکن برگزار شد که نفرات حاضر در محل تمرین به انجام برنامه‌های بدنسازی و استقامتی پرداختند. در ابتدای این تمرین که از ساعت 9:30 دقیقه و به مدت 70 دقیقه برگزار شد، محسن عاشوری برای بازیکنان صحبت کرد و سپس تمرینات زیر نظر چیذری مربی بدنساز تیم ادامه داشت. انجام برنامه‌های بدنسازی شامل کار با وزنه‌های 2 تا 4 کیلویی و مدیسین بال و حرکات سرعتی و استقامتی از بخش‌های مختلف این تمرین بود.

 

علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، محمد نوری، رضا نورمحمدی، سامان آقازمانی، حمید علی‌عسگر، محسن بنگر، جواد کاظمیان، هادی نوروزی و افشین اسماعیل‌زاده در این تمرین حضور داشتند. مسعود داستانی هم با اجازه کادرفنی در این تمرین شرکت نکرد.

 

شوخی‌های علی کریمی با پزشک تیم و یکی از عکاسان از اتفاقات جالب این تمرین بود. ضمن اینکه تماشاگران هم که فرصت حضور درون زمین را بدست نیاوردند، از پشت درهای ورزشگاه به تشویق بازیکنان خصوصا علی کریمی این تیم پرداختند.

بازیکنان پرسپولیس ساعت 11:45 دقیقه و پس از صرف ناهار ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کردند. البته طبق نظر کادرفنی ملی‌پوشان این تیم تا روز شنبه هفته آینده مرخصی بوده و از آن روز در تمرینات گروهی شرکت خواهند کرد.../ گل