ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ منفی رئال به درخواست پرسپولیس


مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن از تیم های زیر مجموعه رئال مادرید با پاسخ منفی این باشگاه اسپانیایی مواجه شدند.

خبرگزاری مهر: در سفر مسئولان باشگاه پرسپولیس به اسپانیا برای دعوت از رئال مادرید به تهران، طرف ایرانی خواستار به خدمت گرفتن بازیکن از تیم های زیر مجموعه این باشگاه اسپانیایی شد اما پاسخ منفی شنید.

مادریدی ها در پاسخ به این درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند الان زمان مناسبی برای انتقال بازیکن به ایران نیست و باید تا پایان فصل صبر کرد چرا که در صورت این انتقال، بازیکنان نمی توانند خود را با تیم جدید هماهنگ کنند و زمان از دست می رود.

رئالی ها به مسئولان باشگاه پرسپولیس توصیه کرده اند در پایان فصل پیشنهادشان برای گرفتن بازیکن را مطرح کنند تا زمینه این انتقال فراهم شود. البته مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب بازیکنان ارزان قیمت تیم های زیر مجموعه رئال هستند.


ویدیو مرتبط :
برانکو به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ منفی به درخواست هافبک پرسپولیس


امید عالیشاه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که برای دریافت مطالباتش به باشگاه مراجعه کرد که درخواستش با پاسخ منفی رئیس هیات مدیره باشگاه مواجه شد.

خبرگزاری مهر: روز دوشنبه بود که امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس جلسه‌ای را با حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه برگزار کرد. گفته می شد عالیشاه در این جلسه درخواست دریافت رضایت نامه کرده و می خواهد از جمع سرخپوشان جدا شود.

با این حال حمیدرضا سیاسی با تکذیب این موضوع گفت: جلسه من و عالیشاه بسیار مودبانه و دوستانه برگزار شد و برخلاف اینکه گفته می شود این جلسه درباره دریافت رضایتنامه بوده است، چنین چیزی نیست.

وی افزود: عالیشاه یکسری درخواست دیگر داشت و من هم به او گفتم نمی توانیم مشکلش را حل کنیم. صحبتی از جدایی در این جلسه مطرح نشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه، گفت: عالیشاه برای دریافت مطالبات سالهای گذشته اش به باشگاه آمده بود ولی ما هم گفتیم که درخواستش برای دریافت این مطالبات مقدور نیست. جلسه ما در نهایت دوستی بود و هیچ مشکلی هم بوجود نیامد.

سیاسی همچنین درباره سفر وی و مسئولان باشگاه پرسپولیس برای بازی با رئال مادرید، اظهار کرد: قطعا با این باشگاه به توافق اولیه رسیده‌ایم که به اسپانیا سفر می‌کنیم. در مذاکرات اولیه هیچ مشکلی نبوده است. ما پیشنهادمان را دادیم و آنها هم برای مذاکرات نهایی دعوتنامه فرستادند. در نظر داریم تا این بازی در تعطیلات 50 روزه لیگ برگزار شود.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سئوال که " آیا در صورت برگزاری بازی دوستانه با رئال مادرید، آیا این مسابقه بازی خداحافظی علی کریمی خواهد بود یا خیر"؟ گفت: من راجع به این موضوع فکر نکرده‌ام ولی اگر این اتفاق هم رخ بدهد، اتفاق قشنگی است!