ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاسخ فوتبال کاستاریکا به نامه پرسپولیس


فدراسیون فوتبال کاستاریکا با ارسال نامه‌ای در پاسخ به نامه باشگاه پرسپولیس، موافقت خود را با عدم حضور مایکل اومانیا در بازی دوستانه با عمان اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: فدراسیون فوتبال کاستاریکا با ارسال نامه‌ای در پاسخ به نامه باشگاه پرسپولیس، موافقت خود را با عدم حضور مایکل اومانیا در بازی دوستانه با عمان اعلام کرد.

 با اعلام بخش روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال کاستاریکا با ارسال نامه‌ای، موافقت خود را با عدم حضور مایکل اومانیا در بازی با عمان اعلام کرد.

فدراسیون فوتبال کاستاریکا، چندی پیش با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس عنوان داشت؛ مایکل اومانیا از سوی سرمربی تیم ملی کشورش برای انجام دو بازی دوستانه با تیم‌های ملی عمان و کره جنوبی دعوت شده است.

این درخواست از سوی باشگاه به حمید درخشان سرمربی تیم اعلام شد. نظر وی این بود که با رعایت قوانین بین‌المللی مذاکره صورت گیرد و مایکل اومانیا حتی‌الامکان برای تمرینات مورد نظر وقفه لیگ همراه تیم باشد.

باشگاه پرسپولیس در این ارتباط برای فدراسیون فوتبال کاستاریکا نامه‌ای را فرستاد که پاسخ آن امروز به باشگاه ارسال شد.

فدراسیون فوتبال کاستاریکا در این نامه ضمن تشکر از باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ مذاکرات با سرمربی تیم ملی کاستاریکا انجام شد و در نهایت مقرر شد او از بازی دوستانه اول معاف شده و برای بازی دوم برابر تیم ملی کره جنوبی حاضر شود.

در این نامه آمده است؛ مایکل اومانیا می‌تواند تا دهم اکتبر (18 مهر) همراه تیم پرسپولیس باشد و باید روز 11 اکتبر (19 مهر) راهی کره جنوبی شود و پس از انجام بازی 15 اکتبر (23 مهر) به تهران باز خواهد گشت


ویدیو مرتبط :
خلاصه فوتبال ساحلی: کاستاریکا ۳-۴ سوئیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه اعتراض‌آمیز پرسپولیس به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران



محسن قهرمانی  , نامه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال

نامه اعتراض‌آمیز پرسپولیس به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران

با دستور باشگاه پرسپولیس نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال و کمیته داوران آماده ارسال کرده که در آن خواهان روشن شدن تکلیف قضاوت قهرمانی در داوری روز گذشته شد.

 پس از قضاوت بحث‌انگیز محسن قهرمانی در دیدار روز گذشته پرسپولیس و سپاهان و اخراج میثم حسینی واکنش‌های شدیدی از سوی دایی و محمد رویانیان به نحوه قضاوت این داور صورت گرفت.

در همین راستا امروز با دستور رویانیان در جلسه‌ داخلی نامه‌ای برای فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و داوران آماده ارسال شد. در این نامه رویانیان از فدراسیون فوتبال خواسته تا با آنالیز و بررسی بازی روز گذشته نظر نهایی خود را در خصوص قضاوت محسن قهرمانی اعلام کند.

رویانیان اعلام کرده که به زودی منتظر جواب نامه خود است و تا حصول نتیجه نهایی دست بردار داوری روز گذشته نخواهد بود، او حتی اعلام کرده که آمادگی حضور در فدراسیون فوتبال و کمیته داوری درباره دفاع از باشگاه پرسپولیس را دارد./فارس