ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

پاداش ملی‌پوشان فوتبال پرداخت شد


پاداش ارزی ملی‌پوشان فوتبال ایران تسویه شد و قرار است تسویه حساب پاداش ریالی آنها نیز به زودی انجام شود.

خبرگزاری فارس: پاداش ارزی ملی‌پوشان فوتبال ایران تسویه شد و قرار است تسویه حساب پاداش ریالی آنها نیز به زودی انجام شود.

بر همین اساس مبلغی در حدود 170 هزار دلار بابت دیدارهای خارجی تیم ملی مجموعاً به بازیکنان و کادرفنی این تیم تعلق گرفت و قرار است به زودی پاداش ریالی ملی‌پوشان بابت بازی‌های داخلی که مبلغی حدود 600 میلیون خواهد بود نیز با تأمین این پول به آنها پرداخت شود.

همچنین دستمزد دستیاران خارجی کارلوس کی‌روش در تیم ملی با آنها تسویه شده و دستمزد کی‌روش نیز تا قبل از عید با وی تسویه شده و دستمزد بعد از عید نیز به زودی با این مربی پرتغالی تسویه خواهد شد. تسویه حساب و پرداخت مالی به مربیان ایرانی نیز به زودی انجام خواهد شد.

گفته می‌شود فدراسیون فوتبال حدود 2-3 میلیون دلار از فیفا طلبکار است که به خاطر بسته بودن حساب‌‌های ایران، این پول همچنان بلوکه بوده و به فدراسیون ایران تعلق نگرفته است.


ویدیو مرتبط :
دیدار کارلوس کی روش با ملی پوشان فوتبال ساحلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمین دستگردی یک سال در اختیار تیم ملی / پرداخت پاداش ملی‌پوشان



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

زمین ورزشگاه دستگردی به مدت یک سال در اختیار تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفت.

به گزارش مهر، مهدی تاج بعد از انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال حل دو مشکل از مشکلات تیم ملی را در دستور کار قرار داد و توانست با برطرف کردن آنها رضایت ابتدایی کارلوس کی روش را جلب کند.

بر این اساس پاداش بازیکنان تیم ملی به خاطر صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه بعد از بازی مقابل تیم هایی مثل ترکمنستان، گوام، هندوستان و عمان پرداخت شد.

مهدی تاج همچنین در نشست خبری امروز خود از اجاره کردن زمین ورزشگاه دستگردی به مدت یک سال برای تیم ملی خبر داد تا به این ترتیب کارلوس کی روش برای آماده سازی ایران مشکلی نداشته باشد.