ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

وضعیت رجرینهو شنبه مشخص می‌شود


بازیکن برزیلی و مدنظر باشگاه پرسپولیس دیروز و امروز تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارد و قرار است تا روز شنبه مشخص شود که این بازیکن پیراهن پرسپولیس را بر تن می‌کند یا نه.

خبرگزاری فارس: روجه‌ ریو میراندا سیلوا ملقب به رجرینهو بازیکن برزیلی که برای انجام تست پزشکی و پیوستن به پرسپولیس بامداد دیروز به تهران آمده بود، از روز گذشته تست‌های پزشکی‌ را آغاز کرد و امروز پنج‌شنبه هم دور دیگر تست‌های پزشکی را در کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال پشت سر خواهد گذاشت.

این در حالی است که این بازیکن برزیلی در صورت موفقیت در تست‌های پزشکی و بدون تست فنی با پرسپولیس قرارداد خواهد بست. البته قرار است پاسخ این تست‌های پزشکی روز شنبه مشخص شود.

خبر دیگر از باشگاه پرسپولیس اینکه هزینه اردوی خارجی پرسپولیسی‌ها تأمین شده و کاروان پرسپولیس برای اردوی آماده‌سازی راهی دبی خواهد شد، اما زمان دقیق این اردو هنوز مشخص نیست و مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا شرایط را برای برگزاری این اردو فراهم کنند.

همچنین شنیده می‌شود محمد نوری کاپیتان تیم پرسپولیس که چند روزی است در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند به دلیل اینکه مالیات وی از قراردادش کم شده، اما هنوز پرداخت نشده و همین موضوع باعث شده تا او ممنوع‌الخروج شود، از این مسئله ناراحت است و به این دلیل در تمرینات شرکت نمی‌کند و به نظر می‌رسد در صورتی که مشکلات مالی کاپیتان پرسپولیس برطرف شود، این بازیکن در تمرینات سرخ‌پوشان حاضر خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
آخر سال چهار شنبه سوری برای وضعیت واتساپ و اینستا -چهار شنبه سوری لرستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شنبه (امروز) تكلیفتان مشخص می شود



 

 

جلسه شورای استیناف اخراجی های استقلال امروز( شنبه) و در محل این باشگاه برگزار می شود.

از این رو مسئولان استقلال عصر دیروز با عنایتی، اكبر پور و كاظمی تماس گرفتند و از آنها خواستند در زمان مقرر در باشگاه حاضر شوند. آنها تأكید كردند تكلیف ۳ اخراجی استقلال امروز مشخص می شود تا این ۳ بازیكن یا بخشیده شوند و یا اینكه تاپایان مدت محرومیتشان صبر كنند. به هر حال شنیده ها حاكی از این است كه احتمال بخشش اخراجی های استقلال كم است.