ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ورود کمیته‌اخلاق به کارت‌های پایان‌خدمت


کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بررسی پرونده کارت‌های پایان خدمت بازیکنان را در دستور کار خود قرار داد.

خبرگزاری تسنیم: علی اکبر محمدزاده گفت: قرار است از امروز بررسی پرونده بازیکنانی که کارت پایان خدمت‌شان دچار مشکل است را آغاز کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا برخی از بازیکنان با وجود داشتن مشکل کارت پایان خدمت در لیگ بازی می‌کنند، اظهار داشت: وضعیت بازیکنان با هم متفاوت است. برخی‌ها سرباز فراری هستند و بعضی‌ها هم کارت پایان خدمت‌شان مشکل‌دار است که رسیدگی به هرکدام از این موارد جداگانه است.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص انتقاد برخی‌ها مبنی بر اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال می‌‌خواهد این پرونده را رفع و رجوع کند، خاطرنشان کرد: اصلاً چنین چیزی وجود ندارد. اگر از ابتدا کمیته اخلاق به این پرونده ورود می‌کرد هم زودتر به نتیجه می‌رسیدیم و هم برخورد محکم‌تری صورت می‌گرفت.

محمدزاده در واکنش به این مسئله که کمیته اخلاق همزمان نمی‌تواند به بحث کارت پایان خدمت و خالکوبی بازیکنان ورود کند، عنوان کرد: مسلماً به هر دو مورد ورود می‌کنیم و پیگیری هم خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
به چاقها کارت پایان خدمت داده نمیشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود دولت به ماجرای کارت‌های پایان خدمت


وزیر ورزش و جوانان به دفتر حقوقی این وزارتخانه دستور داد تا موضوع کارت پایان خدمت جعلی تعدادی از بازیکنان فوتبال را پیگیری کند.

ورزش سه: وزیر ورزش و جوانان به دفتر حقوقی این وزارتخانه دستور داد تا موضوع کارت پایان خدمت جعلی تعدادی از بازیکنان فوتبال را پیگیری کند.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی صبح امروز دفتر حقوقی وزارت ورزش و جوانان را مکلف کرد موضوع تخلف و جعل کارت‌های پایان خدمت و معافیت تعدادی از فوتبالیستها را تا حصول نتیجه و روشن شدن موارد آن در محاکم قضایی پیگیری کند.

در دستور وزیر ورزش و جوانان به دفتر حقوقی آمده است: طی سالیان گذشته تقلب و تبانی در برخی از مسابقات و نتایج آنها دیده شده و این بار نیز در موضوع جعل کارت‌های پایان خدمت و معافیت تعدادی از فوتبالیست‌ها رخ داده است. مکلف هستید تا حصول نتیجه و روشن شدن موارد آن در محاکم قضایی و در نهایت برخورد با خاطیان، آن را پیگیری کنید.

بنا بر این گزارش، رونوشت دستور وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر بررسی و برخورد با موارد تخلف برای جلوگیری از تکرار و تضییع حقوق دیگر تیم‌ها و ورزشکاران برای رییس فدراسیون فوتبال ارسال شده است.