ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ورود بازیکن میلیاردی و عصبانیت تونی


بازیکن تونسی تیم فوتبال تراکتورسازی که گفته می‌شود چیزی بیش از یک میلیارد تومان با این باشگاه قرارداد بسته است، در نیمه دوم دیدار مقابل نفت وارد زمین شد.

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و نفت تهران از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شده است که چیزی بیش از 20 هزار تماشاگر برای تماشای این دیدار به ورزشگاه رفته‌اند.

* سعید لطفی، بازیکن نفت تهران در اثر برخورد با یکی از بازیکنان تراکتورسازی از ناحیه سر دچار مصدومیت و شکستگی شد و نتوانست مسابقه را ادامه دهد؛ مهدی شیری جایگزین این بازیکن شد.

* هواداران تراکتورسازی به شدت تیم‌شان و تونی اولیویرا را تشویق می‌کنند.

* علیرضا منصوریان در چندین صحنه نسبت به تصمیمات داور مسابقه معترض شد.

* در دقیقه 57 یونس حمزه، مهاجم تونسی تراکتورسازی تبریز به جای مهرداد بایرامی وارد زمین شد. گفته می‌شود قرارداد این بازیکن چیزی بیش از یک میلیارد تومان است.

* در دقایقی از مسابقه تونی نسبت به اشتباه متعدد بازیکنان تیمش معترض شد و با عصبانیت در کنار زمین به آنها تذکر داد.


ویدیو مرتبط :
عصبانیت شدید تونی اولیویرا در کنفرانس خبری پس از بازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان: اشتباه من خرید بازیکن میلیاردی بود!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

رویانیان: اشتباه من خرید بازیکن میلیاردی بود/پنج سال زمان می‌خواهم تا درآمدزایی کنم

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: ورزش یک موضوع سیاسی نیست که به صورت محدود به آن پرداخته شود.

در این جلسه فتح اله زاده نیز باید حضور می یافت تا به عنوان یک صاحب نظر به تبادل نظر می پرداخت با اینکه هماهنگی و انسجام تیمی در پرسپولیس خوب است اما هنوز نیاز به توسعه فرهنگی داریم.

وی ادامه داد: اگر استقلال در صدر جدول است آن همه مشکلی را که ما در فصل گذشته و ابتدایی این فصل داشتیم، استقلال نداشته است.

وی افزود: اگر باشگاه پرسپولیس دولتیست سهم آن از دولت به اندازه سهم استقلال بوده است نه بیشتر، متأسفانه اغلب باشگاه های ما دولتی هستند در صورتیکه یک باشگاه حرفه ای باید درآمد زا باشد و وابستگی به دولت اصلاً معنی ندارد من اگر اینجا هستم فقط به نمایندگی از باشگاه ها صحبت می کنم نه نماینده دولت.

رویانیان ادامه داد: به تازگی کی روش اظهار نظرهای جالبی می کند که ما به شوخی می گیریم اما با تعامل تیم ها می توان همین مشکلات را که او مطرح می کند برطرف کنیم.

وی افزود: دو تیم استقلال و پرسپولیس معمولاً 80 درصد ظرفیت تیم ملی را تشکیل می دهند اما فدراسیون در طول سال کمتر از چند جلسه با ما گفتمان دارند بنابراین این عدم هماهنگی بین فدراسیون و تیم ها از سهل انگاری خود فدراسیون سرچشمه می گیرد.

وی اظهار داشت: خواسته های تیم ملی باید خیلی بیش تر از اینها پیش برنده باشد و لیگ باید خود را با تیم ملی همراه کند تمام ضعف های تیم ملی باید درون باشگاه ها حل شود محصول زحمات باشگاه ها در بازی های تیم ملی منعکس می شود پس تعامل باشگاه ها باید بیشتر از این باشد.

رویانیان افزود: فوتبال و باشگاهداری در آن یک صنعت است باید با استفاده از پتانسیل موجود در آن به توسعه فرهنگی و اجتماعی اهمیت بیشتری بدهیم و هواداران در این توسعه نقش اصلی را دارند اقرار می کنم با اینکه یک سال و اندی است که در فوتبالم اما تازه فهمیدم که اول راه هستم من هنوز نیاز به زمان دارم تا باشگاه را به مرحله درآمدزایی برسانم و برای این پنج سال فرصت می خواهم.

وی اظهار داشت: حرف من این است که تبلیغات دور زمین را باید به باشگاه ها بدهند تا چهار برابر پولی را که با آن سازمان لیگ را می گردانند درآمد ازآن باشگاه ها شود متأسفانه حتی حق پخش بازی ها را هم به ما نمی دهند./باشگاه خبرنگاران