ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش نژادفلاح به سمت جدید مدیرعاملی "رحیمی"



اخبار,اخبار ورزشی ,مدیر عامل باشگاه راه‌آهن

محمد حسین نژادفلاح انتصاب علیرضا رحیمی به عنوان مدیر عامل باشگاه راه‌آهن را به وی تبریک گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد حسین نژادفلاح صبح امروز در پیامی، انتصاب علیرضا رحیمی، رئیس اسبق فدراسیون هندبال و مدیر عامل پیشین باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس، به سمت مدیر عاملی باشگاه راه آهن را به وی تبریک گفت.

نژادفلاح همچنین با آرزوی موفقیت برای علیرضا رحیمی، با توجه به تجارب مدیریتی و سوابق ورزشی ایشان به عنوان بازیکن و مدیر ورزشی، ابراز امیدواری کرد با حضور وی، راه آهن به عنوان باشگاهی ریشه‌دار احیاء شده و منشأ اثرات مطلوب در فوتبال بویژه در شهر تهران باشد.

اخبار ورزشی - سایت رسمی باشگاه پرسپولیس

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش نژادفلاح به خبر مدیرعاملی اش در پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس

گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: «من مدیرکل اداره ورزش و جوانان تهران هستم و به کارم ادامه می دهم زیرا هنوز هیچ ابلاغ رسمی دریافت نکردم.»

 محمدحسین نژادفلاح در رابطه با وضعیت مدیرعاملی اش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «از هفته گذشته که این خبر منتشر شده خیلی از دوستان با من تماس گرفتند و سوال می پرسند اما باور کنید که من هم تا چیزی قطعی نشده،‌ نمی توانم صحبتی انجام دهم. من هم دوست دارم وضعیتم هر چه زودتر مشخص شود زیرا با این وضعیت علاوه بر سایرین،‌ خودم نیز اذیت می شوم و بلاتکلیف هستم.»

وی درباره اینکه چه زمانی ماجرای مدیرعاملی اش مشخص می شود، افزود: «اگر دست من بود،‌ خیلی زود تکلیف این ماجرا را مشخص می کردم. الان هر صحبتی بخواهم انجام دهم،‌ حاشیه ساز می شود زیرا می گویند که سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارد و صحبت می کند. من منتظر تصمیم مسئولان هستم تا وضعیت خودم و پرسپولیس مشخص شود.»

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دلیل انتشار خبر سرپرستی اش در باشگاه در هفته گذشته چه بود، تصریح کرد: «این خبر از سوی من منتشر نشده و حتی من از طریق رسانه ها مطلع شدم. نمی دانم مرجع این خبر کجا بوده و نمی توانم درباره آن توضیحی بدهم زیرا اطلاعاتی ندارم.»

وی در پایان گفت: «من مدیرکل اداره ورزش و جوانان تهران هستم و به کارم ادامه می دهم زیرا هنوز هیچ ابلاغ رسمی دریافت نکردم. برای پرسپولیس نیز آرزوی موفقیت می کنم.»

 اخبار ورزشی  -  کاپ