ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش مظلومی به ممنوع التصویر شدن ضیا


بعد از وساطت حبیب کاشانی، پرویز مظلومی عذرخواهی علی ضیاء را قبول کرد و باهم آشتی کردند.

خبرگزاری فارس: بعد از وساطت حبیب کاشانی، پرویز مظلومی عذرخواهی علی ضیاء را قبول کرد و باهم آشتی کردند.

حبیب کاشانی امشب با حضور در اردوی استقلال، علی‌ضیاء و پرویز مظلومی را آشتی داد.

علی ضیاء با دست گل به اردوی آبی‌ها رفت و با عذرخواهی از پرویز مظلومی دل مربی آبی‌ها را به دست آورد.

مظلومی هم بعد از آشتی با علی ضیاء گفت: من علی را بخشیدم و امیدوارم هواداران استقلال هم او را ببخشند.البته در مورد ممنوع‌التصویر شدن علی من بی تقصیر هستم و این تصمیمی است که مسئولان صدا و سیما گرفته‌اند و باید از کانال صداو سیما این موضوع پیگری شود.

وی در پایان گفت: علی ضیاء جوان است و بیش از حد احساسی شده و نتوانسته خودش را کنترل کند.


ویدیو مرتبط :
علی ضیا ممنوع التصویر شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناگفته های مجری ممنوع التصویر از نامه صداوسیما و واکنش روحانی



اخبار, برنامه های تبلیغاتی دکتر روحانی,رضا رشید پور

 

اخبار فرهنگی - رضارشیدپور از مخالفت تلویزیون با پخش برنامه تبلیغاتی حسن روحانی پرده برداشت
ناگفته های مجری ممنوع التصویر از نامه صداوسیما و واکنش روحانی

در مسیر هوایی تهران به گرگان بودیم که نامه ای را یکی از مقامات به من نشان داد که در آن به صورت رسمی ذکر شده بود که برنامه های تبلیغاتی دکتر روحانی از سوی رشیدپور اجرا شده، به دلیل ممنوع التصویری ایشان قابل پخش نیست.

رضا رشید پور، مجری ممنوع التصویر این سال های تلویزیون، ناگفته های خود را از ممنوع التصویر بودنش بازگو کرد و پرده از نامه سازمان صداوسیما برداشت که تاکید شده بود که برنامه تبلیغاتی حسن روحانی در جریان انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به دلیل حضور وی در آن برنامه ها قابل پخش نیست.

به گزارش پیام نو، رضا رشیدپور در گفتگویی با ویژه نامه نوروزی روزنامه ایران اگرچه عنوان می کند چرایی ممنوع التصویر بودن خود در تلویزیون را نمی داند اما آن را به طور کلی مرتبط با «گرد و غباری که با حوادث سیاسی و اجتماعی در سال ۸۸ به وجود آمد» ذکر می کند.

این مجری ممنوع التصویر این سال های تلویزیون در ادامه این گفتگو هدف از پیوستنش به ستاد انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات ۲۴ خرداد را «تقابل با صداوسیما» نمی داند و می گوید: «زمانی که من به کمپین انتخاباتی دکتر روحانی پیوستم چه بسا در انتخابات های قبل به خاطر حضورم در تلویزیون از این کار حذر می کردم. در این دوره هم سعی کردم به ستاد فردی بپیوندم که عقایدش با دیدگاه های اکثریت مردم کشورم نزدیک تر است تا در حد بضاعتم ولو ۱۰ رأی بیشتر جمع کنم و با کمال افتخار کار کردم و دوره بسیار خوبی هم بود».

رشیدپور در پاسخ به این سوال که چه زمانی از واکنش و مخالفت صداوسیما از پیوستنش به ستاد انتخاباتی حسن روحانی مطلع شد؟ گفت: «فکر می کنم در مسیر هوایی تهران به گرگان بودیم که نامه ای را یکی از مقامات به من نشان داد که در آن به صورت رسمی ذکر شده بود که برنامه های تبلیغاتی دکتر روحانی از سوی رشیدپور اجرا شده، به دلیل ممنوع التصویری ایشان قابل پخش نیست و زیر آن پاراف شده بود که طبق قانون انتخابات چنین ایرادی پیگرد قانونی دارد و از طریق ستاد انتخابات قابل پیگیری است که من تازه آنجا متوجه نیت صداوسیما شدم».

وی درباره واکنش دکتر روحانی به این نامه صداوسیما نیز گفت: «من در طول کارم با تیم رسانه ای ایشان به خاطر ملاحظات سیاسی و شخصیت دیپلماتیک دکتر روحانی فقط یک بار به ایشان نزدیک شدم و گفتم که اگر حضور من در این مجموعه مضر است و موجب اختلاف می شود حاضرم داوطلبانه بروم که دکتر روحانی با بزرگواری که داشتند، لبخندی زدند و گفتند خیر تا آخر سفر با ما بیایید که من هم استقبال کردم و تا آخر کار با تیم ایشان بودم».

اخبار فرهنگی - پیام نو