ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش مسی به فحاشی هوادار بارسا


لئو مسی بیشتر از هر بازیکنی در فرودگاه بارسلونا مورد سرزنش هواداران قرار گرفت.

آی اسپورت: لئو مسی بیشتر از هر بازیکنی در فرودگاه بارسلونا مورد سرزنش هواداران قرار گرفت.

بارسلونا این روزها دوران سختی را پشت سر می گذارد و با از دست دادن دو جام ، تمام ارکان این باشگاه و در راس آنها ، تاتا مارتینو و لیونل مسی مورد انتقاد هواداران و برخی رسانه های اسپانیایی قرار گرفته اند.

در هنگام بازگشت کاروان بارسلونا از والنسیا و در فرودگاه " ال پرات " بارسلون ، گروهی از هواداران بارسا ، بازیکنان را به باد انتقاد گرفته بودند و یکی از آنها به شدت به مسی توهین می کرد و او را مورد سرزنش قرار می داد. مسی که سعی می کرد خود را بی تفاوت نشان دهد ، سرانجام زمانی که آن هوادار از لفظ " احمق "  در مورد او استفاده کرد ، صبر خود را از دست داد و روبه این هوادار عصبانی فریاد زد "برو به کارت برس ؛ برو به کارت برس " این اولین باری است که لئو مسی چنین واکنشی را در قبال یک هوادار از خود نشان می دهد.

ویدیوی این موضوع هم اکنون یکی از پربیننده ترین ویدیوهای یوتیوب است.



ویدیو مرتبط :
بی اعتنایی مسی به پیرمرد هوادار بارسا خبرساز شد!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مسی به پیروزی بارسا در ال‌کلاسیکو


ستاره آرژانتینی بارسلونا به برد شب گذشته این تیم مقابل سفیدپوشان مادریدی واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: لیونل مسی 28 ساله که شب گذشته (شنبه) در دقیقه 56 بازی بارسلونا مقابل رئال مادرید به جای ایوان راکیتیچ به بازی آمد تا پس از نزدیک به دو ماه خانه‌نشینی در اولین ال‌کلاسیکوی فصل به میادین مسابقه بازگردد، به برد در این دیدار حساس واکنش نشان داد.

ستاره آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌ها که بازگشتش به مستطیل سبز با برد 4 بر صفر بارسلونا مقابل سفیدپوشان پایتخت اسپانیا همراه شد در صفحه شخصی‌ای در شبکه اجتماعی «فیسبوک» نوشت: پیروزی فوق‌العاده‌ای در ال‌کلاسیکو بود و از اینکه به زمین مسابقه بازگشتم، حس خیلی خوبی دارم.

مسی که در حضور نیم ساعته‌اش در میدان همکاری خوبی با نیمار و لوئیز سوارز داشت، هرچند پایش به گلزنی باز نشد، در ادامه نوشت: ما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن، در پیش داریم. از این پس هم برای پیروزی در هر بازی پا به میدان می‌گذاریم.