ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش رویانیان به خبر بازداشت شیرینی



اخبار ,اخبار ورزشی ,واکنش رویانیان به بازداشت شیرینی

 

اخبار ورزشی - واکنش رویانیان به خبر بازداشت شیرینی

مدیرعامل سابق پرسپولیس در پاسخ به شایعه بازداشت سرپرست تیم گفت: «من که سمتی ندارم، پروین پاسخگو باشد!»

به گزارش جام نیوز، سرپرستی پرسپولیس از همان روزی دردسرساز شد که حکم آن را به نام سعید شیرینی نوشتند. شروع دردسرها، انتقاد پیشکسوتانی بود که سال‌ها به خاطر پرسپولیس دویده و صندلی دست راست سرمربی را حق خود و همدوره‌هایشان می‌دانستند.

 بعد بحث چک‌های بی‌محل بر سر زبان‌ها افتاد که به خاطرشان، باشگاه به بازیکنان جدا شده از پرسپولیس توپید و حالا هم که رسیده‌ایم به شایعه بازداشت سعید شیرینی به خاطر چک‌های بی‌محلی که به طلبکاران داده.

 جالب‌تر از این اتفاق اما واکنش مدیرعامل مستعفی باشگاه است که می‌گوید: «من در پرسپولیس سمتی ندارم و نمی‌توانم در مورد شیرینی صحبت کنم. بهتر است علی پروین در این‌ باره پاسخگو باشد!»

 رویانیان شایعه بازداشت خودش را هم رد می‌کند: «اگر چنین اتفاقی برایم افتاده چرا خودم خبر ندارم؟ این روزها صحیح و سالم در حال زندگی کردن هستم و برای خودم می‌چرخم! از پرسپولیس که بیرون آمدم هر روز سر کارم هستم و نمی‌دانم این شایعات از کجا نشات می‌گیرد. البته اینها را چند نفری که با من دشمنی دارند، مطرح می‌کنند.»

 از همان ابتدا هم مشخص بود که محمد رویانیان کنار کشیده تا وقتی مشکلات پرسپولیس یکی یکی رو شد، چیزی گردنش نباشد وگرنه خوب می‌دانست که تا آخر فصل کسی صندلی مدیریتش را صاحب نخواهد شد.

 رویانیان به قول خودش دیگر سمتی در پرسپولیس ندارد که بخواهد درباره مشکل پیش آمده برای شیرینی اظهارنظر کند اما مگر نه اینکه آن روزی هم که می‌گفت؛ «تا آخر سال 93 صد میلیون تومان برای باشگاه درآمدزایی می‌کنم.»

 هنوز مدیرعامل بود یا شاید سمت دیگری داشت؟ یا در پرسپولیس چه کاره بود که به وزارت ورزش توصیه کرد یا مدیریت باشگاه را به منتقمی بسپارند یا کلا پرسپولیس را بگذارند در اختیار دایی؟ راستی مگر همین رویانیان نبود که سعید شیرینی را به پرسپولیس آورد؟ مگر به خاطر سعید شیرینی با همه پرسپولیسی‌ها درنیفتاد که حالا اینگونه درباره‌اش اظهارنظر می‌کند و همه‌چیز را می‌اندازد گردن علی پروین؟

اخبار ورزشی , جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
‫مسی ایرانی به خبر بازداشت شدنش این واکنش را نشان داد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش وکیل رحیمی به خبر بازداشت وی



وکیل شخصی معاون اول رئیس‌جمهور سابق, احضار محمدرضا رحیمی

واکنش وکیل رحیمی به خبر بازداشت وی

وکیل شخصی معاون اول رئیس‌جمهور سابق خبر بازداشت یا احضار محمدرضا رحیمی از سوی مراجع قضایی را تکذیب کرد.

محمدرضا نادری وکیل شخصی محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور سابق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اخبار منتشره در خصوص بازداشت یا احضار موکلش برای ادای توضیح در خصوص پرونده بیمه ایران را کذب محض خواند.

وی تصریح کرد: آخرین بار شب گذشته با محمدرضا رحیمی که در خارج از تهران به سر می‌برد، تلفنی گفت‌وگو داشته و موکلش به هیچ وجه از سوی مراجع قضایی بازداشت یا احضار نشده است.

وکیل معاون اول رئیس‌جمهور سابق در پایان اعلام کرد: از رسانه‌هایی که در خصوص موکلش اخبار کذب منتشر کرده و مدعی بازداشت و احضار وی شده‌اند به دلیل نشر اکاذیب و افتراء شکایت خواهد کرد چرا که هرگز نام رحیمی در کیفر خواست مربوط به پرونده بیمه ایران مطرح نبوده است.

ظرف دیروز و امروز برخی سایت‌های خبری از بازداشت محمد رضا رحیمی، یکی از مدیران ارشد دولت احمدی نژاد به دلیل ارتباط با یکی از پرونده‌های اقتصادی مطرح شده در سال‌های اخیر خبر دادند./فارس