ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش به تذکر معروف درباره میرزاجانپور


کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: سعید معروف در تصمیم گیری‌های کواچ دخالت نمی‌کند.

ایسنا: بهنام محمودی اظهار کرد: به هیچ عنوان تذکر معروف برای تعویض میرزاجانپور دخالت در تصمیم گیری‌های کواچ نیست و نباید به هیچ عنوان چنین برداشتی شود. کاپیتان تیم با توجه به اشراف کاملی که به شرایط بازیکنان دارد این موضوع را به کادر فنی انتقال می‌دهد و کواچ با بررسی آن در صورت صلاحدید، تغییرات لازم را ایجاد می‌کند.

وی با طبیعی دانستن باخت‌های ایران در چهار بازی ابتدایی مقابل لهستان و آمریکا، گفت: تیم ایران به دلیل نداشتن بازی‌های تدارکاتی مناسب بازی‌ها را بد آغاز کرد اما امروز مشاهده می‌کنیم که هر چه از بازی‌ها می‌گذرد منسجم‌تر و با برنامه‌تر در زمین حاضر می‌شویم. بازیکنان تیم ملی در بازی شب گذشته مقابل آمریکا یکی از بهترین عملکردهای خود را نشان دادند و نتیجه آن شکست یکی از قدرت‌های جهان بود.


ویدیو مرتبط :
جادوی سعید معروف در مهیا کردن پاس برای میرزاجانپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش علی مطهری به تذکر فیروزآبادی به رسانه‌ها



اخبار,اخبار سیاسی,علی مطهری


 اخبار سیاسی - تذکر فیروزآبادی به رسانه‌ها برای رعایت انصاف است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با مثبت ارزیابی کردن اظهارات اخیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، مبنی بر جلوگیری رسانه‌ها از تفرقه‌افکنی، گفت: متاسفانه گاهی فضاسازی‌های رسانه‌ای منجر به پیش‌داوری درباره برنامه‌های دولت می‌شود.

علی مطهری در گفت وگو با خانه ملت، با یادآوری اظهارات اخیر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: ‌من حرف‌های وی را مثبت ارزیابی می‌کنم، چون در حال حاضر نیروهای مسلح به ویژه سپاه، بسیج و اطلاعات سپاه با داشتن پایگاه‌های اطلاعاتی به صورت فعال مسائل جاری کشور را به صورت ریز و دقیق دنبال می‌کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:‌ متاسفانه گاهی دیده می‌شود که فضاسازی‌های رسانه‌ای و پیش‌داوری درباره برنامه‌های دولت صورت می‌گیرد.

وی افزود: امروزه همکاری خوبی از سوی سایت‌های متعلق به نیروهای مسلح مذکور با دولت وجود ندارد و من فکر می‌کنم تذکر آقای فیروزآبادی در همان راستا است، که این رسانه‌ها ضمن اینکه حق انتقاد دارند باید انصاف را رعایت کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: رسانه‌های یاد شده نباید انتقاداتشان از روی تعصب و مغرضانه باشد و امیدواریم که تذکر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این باره موثر واقع شود.
 اخبار سیاسی - خانه ملت