ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش افشارزاده به باخت استقلال و داوری



اخبار,اخبار ورزشی,افشارزاده

مدیرعامل استقلال با انتقاد از عملکرد تیم داوری در مصاف تیمش و ذوب آهن خواهان برخورد با فضاسازی های صورت گرفته برای تحت تاثیر قرار دادن تیم داوری شد.

بهرام افشارزاده پس از اولین شکست این تیم در فصل جاری اظهار داشت: «در هر صورت باید بپذیریم که شکست جزئی از فوتبال است. استقلال دیروز نمایش خوبی داشت و بازیکنان استقلال فوتبال خوبی بازی کردند که حق آنها باخت نبود.»

وی افزود: «نیمه اول چندین فرصت گلزنی داشتیم و تا قبل از گل اول حریفمان اجازه هیچ کاری به آنها ندادیم اما متاسفانه شاهد بودید که بر روی یک اشتباه گل خوردیم. تیم ما در نیمه دوم به لحاظ بدنی کمی افت کرد و پس از دریافت گل اول نیز روحیه تیم ما از بین رفت و آهنگ لازم برای رسیدن به گل تساوی و پیروزی را نداشتیم.»

افشارزاده ادامه داد: «من نه با دو پیروزی گذشته از عملکرد تیم مسرور بودم و نه اکنون برای این باخت ناراحت هستم. مطمئن هستم که استقلال پیشرفت خواهد کرد و با مجموعه کنونی روزهای خوبی در انتظار تیم ما خواهد بود.»

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قصد احضار سرمربی به جلسه هیات مدیره پس از اولین باخت را دارند، تصریح کرد: «اگر قرار باشد برای هر برد و هر باخت کسی را دعوت کنیم نمی توان این کار را مدیریت نامید.

 

ما اهرم های مدیریتی برای نتایج تیم در نظر گرفتیم و دوستان فنی در هیات مدیره ما برای بررسی سیستم بازی استقلال حضور دارند اما اینگونه نیست که برای هر برد یا باخت بخواهیم کسی را به هیات مدیره دعوت کنیم.»

افشارزاده در ادامه با انتقاد از شانتاژ های ایجاد شده علیه داوری توسط برخی تیم ها در طی هفته های گذشته، افزود: «متاسفانه در دو بازی گذشته داوری به ضرر ما بوده است و اکنون توقع داریم تا فدراسیون فوتبال فکری برای تغییر مسیر این داوری ها انجام دهند. متاسفانه با فضاسازی های انجام گرفته داور محترم دیدار تمامی موقعیت های 50-50 را به تیم حریف داد و در چند صحنه به آسانی از نشان دادن کارت زرد به بازیکنان آنها گذشت کرد.»

مدیرعامل استقلال همچنین تاکید کرد: «من همواره ایمان دارم که این اشتباهات سهوی هستند اما این اشتباهات سهوی باید همواره کم و کمتر شوند. امیدوارم کمیته داوران و فدراسیون فوتبال پس از بررسی فیلم این سه بازی استقلال برخورد قاطعی با این رفتارها داشته باشند.

 

همچنین از کمیته انضباطی می خواهم با این شانتاژها و حرکت هایی که برخی مربیان کنار زمین برای تحت تاثیر قرار دادن جریان داوری انجام می دهند قاطعانه برخورد کنند.»

وی در پایان با تمجید از حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: «از همه هوادارانی که روز گذشته در ورزشگاه آزادی حضور داشتند ممنون هستم. مطمئنا همین موضوع که دیروز شاهد حضور آنها در ورزشگاه بودیم نشان دهنده این است که از فرم کلی تیم ما راضی هستند ولی متاسفانه شرمنده آنها هستیم.

 

امیدوارم بازیکنان خوب استقلال در فصل جاری با ارائه نمایشهای تماشاگر پسند و کسب نتایج خوب شرایطی را برای حضور هر چه بیشتر هواداران در ورزشگاها فراهم کنند.»

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
‫کناره گیری افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش قلعه نویی به اظهارات جنجالی ایمان موسوی / اظهارنظر استیلی پس از باخت راه آهن مقابل استقلال



اخبار,امیر قلعه نویی,اخبار ورزشی


اخبار ورزشی - شنبه شکایت خود را از نکونام پیگیری می‌کنم
قلعه‌نویی:‌قطعاً جواب موسوی را می‌دهم/ملی‌پوشان یک ریال هم دریافت نکرده‌اند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر ایمان موسوی علیه من مصاحبه کرده باشد قطعاً‌ جواب او را می‌دهم.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل راه‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا جا دارد به خانواده احمدپور تسلیت بگویم ، در مورد بازی باید بگویم من چند سالی بود که چنین بازی از استقلال ندیده بودم البته این 30درصد استقلال بود. این مسابقه دو ستاره داشتیم یکی استقلال و دیگری بازگشت وحید طالب‌لو به فوتبال بود. طالب‌لو روز پرفروغی را داشت اگرچه دو گل خورد اما چند موقعیت خوب گل‌زنی را از ما گرفت. از بازیکنان خودمان هم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: ما هنوز با تیم ایده‌آلمان فاصله داریم، برخی بازیکنان هنوز هماهنگ نشدند اما فکر می‌کنم هواداران هم از نتیجه و هم از بازی راضی باشند. دو ستاره‌ای که در مورد آن صحبت کردم یکی استقلال بود و دیگری طالب‌لو که به شرایط آرمانی برگشته است. اگرچه طالب‌لو از استقلال دور است اما جزء خانواده این تیم به حساب می‌آورم. اگر او از دروازه‌ راه‌آهن محافظت نمی‌کرد قطعاً ما بیشتر از دو گل به این تیم می‌زدیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه هواداران علیه راه‌آهن شعار می‌دادند و او مقابل این کار آنها می‌ایستاد گفت: من چند سال است که این کار را می‌کنم اما فایده‌ای ندارد، به تیم ملی بازیکن می‌دهیم بعد علیه‌مان مصاحبه می‌کنند، کارهای فرهنگی انجام می‌دهیم، علیه‌مان مصاحبه می‌کنند. به هر حال من وظیفه اخلاقی خود را انجام می‌دهم و کاری به سایر موارد ندارم.

قلعه‌نویی در خصوص اظهاراتی که جواد نکونام علیه او انجام داده،‌تأکید کرد: این مسئله اینقدر ارزش ندارد که دو بار در مورد آن صحبت کنیم. روز گذشته در اینباره صحبت کرده‌ام.

وی در مورد اینکه آیا شکایتش را از این بازیکن به مرحله اجرا در خواهد آورد، یادآور شد:‌ 100درصد اینگونه است و شنبه شکایت خود را پیگیری می‌کنم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه دو سه بازیکن دیگر از جمله سیاوش اکبرپور و ایمان موسوی علیه او صحبت کرده‌اند، گفت:‌ جالب است که بدانید دو روز گذشته سیاوش اکبرپور به دفتر ما آمده بود و شاهد هم در این زمینه داریم.

خبرنگاران در واکنش به صحبت‌های قلعه‌نویی اظهار کردند که اکبرپور علیه او صحبت نکرده و منظورش افرادی دیگری بوده است.

قلعه‌نویی افزود: اگر ایمان موسوی راجع به من صحبت کرده باشد حتماً جوابش را می‌دهم.

وی در مورد شرایط آبی‌پوشان گفت: ما هفته به هفته بهتر می‌شویم. آندو وضعیت بدنی‌اش بهتر خواهد شد اردوی ترکیه و جام شهدا خیلی به ما کمک کرد. یک موضوع یادم رفت که بگویم و آن اینکه از هیأت مدیره  شخص افشارزاده که به عنوان پدر باشگاه در کنار ما بودند تشکر می‌کنم. از نظری و عرب هم متشکرم. افراد مخلصانه در باشگاه کار می‌کنند. جالب است که بدانید ما قراردادهایمان را دو سه ساله بستیم و 30-40درصد هم از گذشته پائین‌تر بود. ملی‌پوشان هم تا کنون یک ریال دریافت نکردند.

وی در مورد مصدومان تیمش گفت: حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی 6هفته نیستند که تا کنون سه هفته آن گذشته است.

 

-------------------------------

 

منتظریم تا قوه قضاییه مشکل را حل کند
استیلی: زمان آماده‌سازی کمی داشتیم/گل دقیقه ۲ کار راه آهن را سخت کرد

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: زمان آماده‌سازی کمی داشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید استیلی پس از پیروزی دو بر یک استقلال مقابل راه‌آهن گفت: تیم ما یک ماه است تشکیل شده و با وجود مشکلاتی که داشتیم اقدام به جذب بازیکن کردیم. در این مدت با برخی مسائل روحی روانی درگیر شدیم و در برخی مسائل فنی هم دچار مشکل شدیم. زمان آماده‌سازی کمی داشتیم و برخی مشکلات برای ما به وجود آورد.

وی ادامه داد: متأسفانه کسانی که به ما قول‌هایی داده بودند نتوانستند آن را عملی کنند و حتی اردوی ترکیه ما هم لغو شد و مجبور شدیم با تیم‌های لیگ یکی بازی کنیم و به همین دلیل ضعف‌های ما مشخص نشد، اما امروز که با استقلال که یک تیم پرمهره است بازی کردیم، شرایط مدنظرمان نبود.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن ادامه داد: با پوشاندن نقاط ضعف‌مان روز به روز بهتر می‌شویم اما امیدوارم مشکلاتمان حل شود تا تمرکز بازیکنان بالاتر برود، البته گل دقیقه 2 کار ما را سخت کرد و برای تیم جوانی مثل ما شرایط سخت شد، اما در نیمه اول به خوبی توانستیم فضاهای استقلال را از بین ببریم، اما در نیمه دوم از همان راهی گل خوردیم که روی آن تمرین کرده بودیم، اما استقلال تیم باتجربه‌ای بود و بازی را برد، اما امیدوارم که ما بهتر از این شویم.

استیلی درباره قضاوت داور این بازی هم خاطرنشان کرد: از نظر من داور مشکل خاصی نداشت، اما در یکی دو صحنه ما به او اعتراض کردیم که ایشان اعلام کرد صحنه را ندیده و ما هم دیگر حرفی نزدیم.

وی در مورد حل مشکلات باشگاه راه‌آهن هم گفت: منتظر هستیم تا قوه قضائیه مشکلات را حل کند، چرا که ما تا روز آخر هم نمی‌دانستیم در بازی امروز بازی می‌کنیم و من هم از بهروان و تاج این موضوع را پرسیدم و در کنفرانس خبری دیروز شرکت کردم، اما ما به احترام لیگ و هواداران و بازیکنانی که جذب شدند در لیگ برتر شرکت کردیم.

وی درباره وضعیت حاکم بر استادیوم تختی ادامه داد: امروز وضعیت خوبی بود و یکی دو صحنه وجود داشت که قلعه‌نویی تماشاگران را آرام کرد، اما خود ما هم در جلسه قبل از بازی به بازیکنان گفته بودیم هیچ کاری نکنند که هواداران حاضر در استادیوم تحریک شوند.

وی در پایان گفت: البته من چون در کنار زمین بودم و حواسم به بازی بود، موضوع خاصی نشنیدم اما همه چیز یک روز حل نمی‌شود و باید همه کمک کنند تا وضعیت فرهنگی استادیوم خوب شود.

اخبار ورزشی - فارس