ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

واکنش آندرانیک تیموریان به احتمال پیوستنش به پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,اخبارتیموریان

 هواداران واقعی استقلال آندو را دوست دارند

تیموریان درباره اینکه آیا امکان دارد در آینده در پرسپولیس بازی کند، اظهار داشت: باید ببینم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و امیدوارم در لیگ های خارجی بازی کنم.

آندرانیک تیموریان در خصوص پیروزی تیمش مقابل سایپا البرز، گفت: بازی سختی برای هر یک از دو تیم و مخصوصا تراکتور سازی بود. ما در لیگ قهرمانان آسیا نیز بازی داریم و با  توجه به کمبود بازیکن، انرژی بیشتری را در زمین می گذاریم. ما با مشکل کمبود بازیکن مواجه هستیم و باید هواداران تراکتور سازی این موضوع را بدانند. خدا را شکر در لحاظ پایانی نتیجه را به سود خودمان تغییر دادیم و به پیروزی رسیده و در کورس قهرمانی هستیم.

 وی ادامه داد: من این پیروزی را به هواداران تراکتور سازی تبریک گفته و از آنهایی که به استادیوم آمده بودند تشکر می کنم. امیدوارم روند خوبی را داشته و اتفاات خوبی در تیمم رخ بدهد.

 

آندو در خصوص داوری بازی تیمشان، بیان کرد: به نظرم داوری بازی عادلانه بود ولی صحنه اخراج حبیب گردانی را به دقت ندیدم.

 

بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در خصوص عملکرد خود در بازی امروز، بیان کرد: از نظر خودم عملکرد خوبی در این بازی داشتم و کارهایی که آقای اولیویرا از من خواسته بودند را انجام دادم. اگر بازیکنی اشتباه نکند، گلی در بازی ها رد و بدل نمی شود.

 

وی درباره شادی گلی که در این بازی داشت، بیان کرد: لطفا سوالات حاشیه ای نپرسید!

 

بازیکن سرخ پوشان تبریزی در خصوص صحبت های محمد نوری در خصوص اینکه اگر سرمربی پرسپولیس بخواهد، وی را به پرسپولیس می آورد، گفت: من از بچگی با محمد نوری بزرگ شده و نوری یکی از بهترین دوستان من است که در وهله اول به حرف های وی احترام می گذارم. در حال حاضر بازیکن تراکتور سازی هستم و دوست دارم تمام فکرم را برای موفقیت تیمم بگذارم.

 

وی ادامه داد: از الان نمی توانم در مورد فصل آینده صحبتی را انجام بدهم و نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا در لیگ ایران بازی خواهم کرد یا در لیگ های خارجی.

 

تیموریان درباره اینکه آیا امکان دارد در آینده در پرسپولیس بازی کند، اظهار داشت: شرایط سخت است. من همیشه استقلالی هستم و هواداران واقعی استقلال آندو را دوست دارند. باید ببینم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و امیدوارم در لیگ های خارجی بازی کنم.

 

بازیکن تراکتور سازان درباره اینکه لیگ حرفه ای بوده و هر احتمالی می تواند رخ بده، بیان کرد: بله، صد در صد من هم بازیکن حرفه ای هستم ولی اگر از پرسپولیس پیشنهاد داشته باشم باید ببینم این باشگاه چه خواسته ای از من داشته و من نیز از آنها چه خواسته ای دارم.

اخبار ورزشی -جام نیوز


ویدیو مرتبط :
گل زیبای آندرانیک تیموریان به بوریرام تایلند -گل آندرانیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش تیموریان به شایعه پیشنهاد پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی, آندرانیک تیموریان


 اخبار ورزشی  - وضعیت آندو فردا مشخص می‌شود
واکنش تیموریان به شایعه پیشنهاد پرسپولیس

مدیربرنامه‌های آندرانیک تیموریان اعلام کرد که صحبتی از سوی باشگاه پرسپولیس با او نشده است.

 سرژیک تیموریان  درباره شایعه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به برادرش آندرانیک گفت: من این موضوع را تاکنون نشنیده‌ام و هیچ فردی هم از باشگاه پرسپولیس با من و برادرم صحبتی نکرده است.

وی با بیان اینکه وضعیت برادرش فردا (چهارشنبه) مشخص می‌شود، تصریح کرد: منتظر بازگشت آندو هستم تا فردا به جمع‌بندی پیشنهاداتی که دارد، بپردازیم.

تیموریان در مورد اینکه گفته می‌شود، حمید درخشان سرمربی پرسپولیس با وی یا آندو مذاکراتی داشته است، عنوان کرد: همانطور که گفتم تا فردا صبر کنید، همه چیز مشخص می‌شود.

 اخبار ورزشی  - تسنیم