ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

همسر كفاشیان خطاب به وی: جدی باش و اینقدر نخند!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - احسان كفاشیان مطرح كرد؛
همسر كفاشیان خطاب به وی: جدی باش و اینقدر نخند!

پسر رئیس فدراسیون فوتبال ایران می گوید: «مگر بازیکن پرسپولیس بودم که رویانیان به من پورشه بدهد.»

 احسان کفاشیان دوست دارد با او به عنوان یک ورزشکار دو و میدانی گفتگو شود، نه به عنوان پسر علی کفاشیان. با این حال، پست حساس پدر او، ناخواسته مصاحبه را به سمت فوتبال می‌برد.


در یکسال گذشته و در اوج فشار‌ها برای جدایی علی کفاشیان از فوتبال، برای احسان هم حاشیه‌هایی پیش آمد. بعضی سایت‌ها او را دلال نفتی خواندند و بعضی سایت‌ها پورشه‌سوار سعادت آباد. بعضی هم او را عامل حضور شهاب دادگرنژاد، مشاور دستگیرشده کفاشیان - که البته بعد‌ها آزاد شد - در فوتبال می‌دانستند.


احسان كفاشیان به تمام این سوالات پاسخ می‌دهد.

* خنده، سیاست پدرم است
دوستانم می‌گویند: "چرا پدرت با فردوسی‌پور این‌طوری حرف می‌زند؟" من هم می‌گویم: "جلوی عادل فردوسی‌پور فقط باید بخندی." این دیگر سیاست پدرم است. او نمی‌خواهد با عادل فردوسی‌پور یا آدم دیگری درگیر شود، خوشش نمی‌آید یکی او بگوید و یکی عادل. اتفاقا مادرم هم گاهی از پدرم انتقاد می‌کند و می‌گوید: "جدی باش و اینقدر نخند." ولی پدرم می‌گوید: "کارتان نباشد، خودم می‌دانم چکار کنم!"

* با پارتی‌بازی به نفت نرفتم
متاسفانه اخباری نادرست درباره من در بعضی از سایت‌ها منتشر شده بود که پیگیری کردم و گفتند سایت‌ها در ایران نیستند و از خارج هدایت می‌شوند. نوشته بودند من دلال نفتی هستم! چون در باشگاه نفت کار می‌کنم، توانسته‌ام در معاملات نفتی دخالت کنم، ولی این خبر‌ها کاملا نادرست است. من اهل حاشیه نیستم. حتی نوشته بودند من با پارتی‌بازی مقام گرفته‌ام. یک نفر که از ورزش سر دربیاورد، می‌فهمد این حرف چقدر اشتباه است. دو و میدانی یک ورزش فردی است، مگر من با پارتی پدرم می‌توانم مقام بیاورم؟!

* پورشه ندارم
خبر پورشه‌سوار بودن من هم در نوع خود جالب است. شنیده‌ام فیس بوک در این باره چیزهایی نوشته‌اند، ولی دوستان، من پورشه ندیده‌ام، چه رسد به اینکه پورشه‌سوار باشم! می‌گفتند من از رویانیان پورشه گرفته‌ام، آخر مگر ایشان به من پورشه می‌دهد؟ اصلا چطور می‌شود که آقای رویانیان به من پورشه بدهد؟ مگر من بازیکنشان هستم؟! من پورشه ندارم و این خبر‌ها کاملا دروغ است.

* پدرم هر بار گفت بلیت دربی ندارم!
در ۵ سالی که پدرم در فدراسیون فوتبال رئیس است، یک بار هم به این فدراسیون نرفته‌ام. می‌توانید از نگهبان‌ها بپرسید. خودم می‌دانم اگر یک بار من را در فدراسیون ببینند، چه حرف و حدیث‌هایی درست می‌شود. بعضی وقت‌ها دوستانم زنگ می‌زنند و می‌گویند برای بازی دربی بلیت می‌خواهیم و من می‌گویم ندارم. یکی دو بار بچه‌ها زنگ زدند، من هم به پدرم گفتم که بلیت می‌خواهم، ولی هربار می‌گفت: «بلیت ندارم، هیچی نمانده.» باور کنید الان که دوستانم زنگ می‌زنند، می‌گویم من بلیت هم نمی‌توانم بگیرم. پدر من کارهای فدراسیون فوتبال را اصلا به خانه نمی‌آورد.

* رابطه من و دادگرنژاد شایعه است
یکی دیگر از خبرهای اشتباه رابطه من و شهاب دادگر‌نژاد، مشاور پدرم بود که دستگیر شد و البته الان آزاد است؛ این‌ها فقط شایعه بود. من وقتی در تیم ملی حضور داشتم و به کمیته ملی المپیک می‌رفتم تا تست بدهم، دادگر‌نژاد را دیدم. وقتی هم در نفت استخدام شدم، دوباره با او برخورد داشتم. تازه، وقتی من با شهاب آشنا شدم، پدرم اصلا در فوتبال حضور نداشت. من و شهاب فقط یک سلام و علیک داشتیم و الان مدت‌هاست که از او خبر ندارم. من با خیلی از ورزشکاران سلام وعلیک دارم، آیا این دلیل می‌شود؟ من اصلا شهاب را به پدرم معرفی نکردم و رابطه نزدیکی با او ندارم.

* خیلی به خانواده کفاشیان فشار آوردند
به نظرم وقتی آدم سالم کار کند، خدا او را تنها نمی‌گذارد. آبروی آدم سالم الکی نمی‌رود. به خاطر رفتن پدرم از فوتبال، ما را خیلی تحت فشار قرار دادند، اما دیدید که تیم ملی به جام جهانی رفت. شما نمی‌دانید قبل از صعود، چقدر سختی کشیدیم. خدا جای حق نشسته و دیدید حتی فدراسیون فوتبال، بهترین فدراسیون سال آسیا شد.
اخبار ورزشی - تماشاگران امروز

 


ویدیو مرتبط :
اینقدر نخند بچه!!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنان معنادار همسر امام(ره) خطاب به احمدی‌نژاد



اخبار,اخبار سیاسی, خاطره‌ات همسر امام
 شاید حکومت‌داری مشکل نباشد اما مردم‌داری مشکل است

در دیداری که بین محمود احمدی‌نژاد و همسر امام(ره) صورت می‌گیرد، احمدی‌نژاد با استفاده از این تکیه‌کلام، خطاب به خانم ثقفی می‌گوید: خانم، حکومت‌داری مشکل نبود، و همسر امام(ره) نیز در پاسخ می‌گویند: شاید حکومت‌داری مشکل نباشد اما مردم‌داری مشکل است.

در دیداری که بین محمود احمدی‌نژاد و همسر امام(ره) صورت می‌گیرد، احمدی‌نژاد با استفاده از این تکیه‌کلام، خطاب به خانم ثقفی می‌گوید: خانم، حکومت‌داری مشکل نبود، و همسر امام(ره) نیز در پاسخ می‌گویند: شاید حکومت‌داری مشکل نباشد اما مردم‌داری مشکل است.

به گزارش «تیک»، حجت‌الاسلام محمدعلی خسروی، مشاور امور پژوهشی معاونت پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در گفت‌وگویی با مجله «بانوی انقلاب؛ بانوی مهر» -ویژه‌نامه همایش «بانوی انقلاب اسلامی»- در نقل خاطره‌ای از همسر امام(ره) آورده است که در دیداری که بین یکی از مسئولان سابق و همسر امام(ره) صورت می‌گیرد، وی خطاب به خانم ثقفی می‌گوید: خانم، حکومت‌داری مشکل نبود.

و همسر امام(ره) نیز در پاسخ می‌گویند: شاید حکومت‌داری مشکل نباشد اما مردم‌داری مشکل است.

طبق خاطراتی که در کتاب یک قرن زندگی پرماجرا - از مجموعه آثار رونمایی شده در همایش بانوی انقلاب اسلامی ـ ذکره شده، این مسئول سابق، کسی نیست جز دکتر محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری سابق.

طبق خاطرات منتشر شده در نشریه «بانوی انقلاب؛ بانوی مهر»، اشاره احمدی‌نژاد به این که «حکومت‌داری مشکل نبود»، به جمله‌‌ای از همسر امام(ره) است که بین مسئولان رایج بوده است.

نقل است که پس از به ثمر رسیدن مبارزات ملت ایران و در آستانه پیروزی انقلاب، روزی بانو خدیجه ثقفی، همسر امام(ره) به امام خمینی می‌گویند حالا که پیروز شده‌اید آیا برای بعد از این فکری کرده‌اید که چطور می‌خواهید کشور را اداره کنید؟ بعد هم به حضرت امام تأکید می‌کنند که «حکومت‌داری کار سختی است».


این جمله خانم ثقفی، دهان به دهان شده و بین مسئولان نظام به تکیه کلام و مثلی تبدیل می‌شود که «حکومت‌داری، کار سختی است».


اخبار سیاسی  -  تیک