ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هشدار گواردیولا به منچستریونایتد


سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ به باشگاه منچستریونایتد در مورد کاپیتان تیم ملی آلمان هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم: شواین اشتایگر که در تابستان امسال در ازای 14 میلیون پوند از بایرن مونیخ جدا و با قراردادی سه ساله به منچستریونایتد پیوست، در چند فصل گذشته با مصدومیت‌هایی دست و پنجه نرم ‌کرده است. این مصدومیت‌ها باعث شد تا شواینی در فصل 15-2014 تنها در 15 بازی بوندس‌لیگایی برای باواریایی‌ها به میدان برود.

پپ گواردیولا در خصوص هافبک پیشین خود به خبرنگاران گفت: اگر شواین‌اشتایگر مصدوم نباشد اطمینان کامل دارم که او برای منچستریونایتد بسیار مثمرثمر خواهد بود. باستین بازیکن فوق‌العاده سطح بالایی است. متأسفانه در طول سه سال گذشته او هرگز در شرایط خوبی نبوده است. شواینی برای انجام بازی‌های خوب به منچستریونایتد رفت و من هم واقعاً امیدوارم که این اتفاق برای او رخ دهد.

هافبک آلمانی جدید شیاطین سرخ که در یکی از مصاحبه‌هایش به هواداران این تیم اطمینان خاطر داد که دغدغه اُفت عملکرد او به خاطر مصدومیت‌های فصل گذشته‌اش را نداشته باشند، بین سال‌های 2009 تا 2011 زیرنظر لوئیز فن‌خال در بایرن مونیخ کار کرده بود و حالا بار دیگر به این مربی هلندی ملحق شده است.

باستین شواین‌اشتایگر از زمانی که اولین بازی‌اش را برای بایرن مونیخ در نوامبر 2002 انجام داد، 500 بازی در رقابت‌های مختلف برای این تیم انجام داد و موفق به زدن 70 گل شد. این هافبک 30 ساله با بایرن به عناوین متعدد و مهمی از جمله هشت قهرمانی در بوندس‌لیگا، هفت قهرمانی در جام حذفی آلمان، دو عنوان سوپرجام آلمان، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک عنوان سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان دست پیدا کرد.


ویدیو مرتبط :
هشدار! خطر تحریف امام خمینی (ره) هشدار!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هشدار گواردیولا به روسل برای خرید فابرگاس



 

 

هشدار گواردیولا به روسل برای خرید فابرگاس

 

پپ گواردیولا سرمربی بارسلونا به ساندرو روسل رییس این باشگاه هشدار داد معامله با آرسنال برای جذب سسک فابرگاس را به سرانجام برساند.

به گزارش فوتبال آنلاین، بارسلونا مطمئن است این هفته کار انتقال فابرگاس به این تیم به نتیجه می رسد.
هرچند که ''آرسن ونگر'' سرمربی آرسنال گفته است اشتیاقی برای فروش ا ین بازیکن 24 ساله خود ندارد ولی به نظر می رسد در برابر خواست هیات مدیره باشگاه سر تسلیم فرود آورده است.
نزدیکترین دوستان فابرگاس در آرسنال پیش از این گفته بودند که او در این فصل تابستان این تیم را ترک خواهد کرد.
این واقعیت که فابرگاس به بهانه مصدومیت اجازه یافته در خانه بماند و در تور آسیایی این تیم شرکت نکند به این باور دامن زده که او به زودی به زادگاهش کاتالونیا باز خواهد گشت.
تئو والکات مهاجم توپچی های لندن ازهیات مدیره این باشگاه خواست که این معامله را انجام ندهند.
وی گفت: باید بهترین بازیکنان خود را حفظ کنیم. ما فوتبال خوبی بازی می کنیم ولی به تیمی بزرگتر احتیاج داریم.