ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هافبک هجومی رم خانه‌نشین شد


مصدومیتی که هافبک آرژانتینی تیم فوتبال رم در بازی اخیر جالوروسی در لیگ قهرمانان اروپا به آن دچار شد او را برای مدتی نه چندان طولانی خانه‌نشین خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: سایت باشگاه رم اعلام کرد، خوان ایتوربه بال آرژانتینی این تیم که بازی جالوروسی برابر زسکا مسکو شبی درخشان را سپری و گلزنی هم کرد از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شده است، مصدومیتی که او را حداقل تا 3 هفته خانه نشین خواهد کرد.

ایتوربه در نیمه اول بازی که با پیروزی قاطعانه 5 بر یک رم خاتمه یافت، مجبور به ترک میدان شد و اکنون سایت باشگاه رم اعلام کرده است که او دچار کشیدگی درجه اول عضله چهارسر ران شده اما روند ریکاوری خود را آغاز کرده است.

مصدومیت ایتوربه که فصل پیش برای تیم هلاس ورونا توپ می‌زد، بدان معناست که او بازی دوم جالوروسی در لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی که سه‌شنبه هفته آینده در خانه نماینده انگلیس برگزار خواهد شد را قطعاً از دست می‌دهد و امکان دارد که به بازی هفته پس از آن در خانه یوونتوس هم نرسد.


ویدیو مرتبط :
مانوئل نویر | هافبک هجومی :)))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هافبک بایرن تا پایان سال خانه‌ نشین شد


هافبک دفاعی باواریایی‌ها به دلیل مصدومیتی که در سوپرجام آلمان به آن دچار شد تا پایان سال قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

تسنیم: هافبک دفاعی باواریایی‌ها به دلیل مصدومیتی که در سوپرجام آلمان به آن دچار شد تا پایان سال قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

گمانه‌زنی‌هایی که در خصوص مصدومیت خاوی مارتینس و زمان خانه نشینی او پس از مصدومیتش در جدال با دورتموند در سوپرجام آلمان صورت گرفته بود درست از آب درآمد. سایت باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که این هافبک اسپانیایی به خاطر برخوردی که با مارسل اشملزر، مدافع دورتموند داشت، دچار پارگی رباط صلیبی شده و برای مداوای آن باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

طبق اعلام سایت باواریایی‌ها، مارتینس که در شکست 2 بر صفر مردان پپ گواردیولا برابر دورتموند مصدوم شد تا پایان سال 2013 یعنی اواسط دی‌ماه قادر به حضور در میادین نیست. مصدومیت مارتینس ضربه بزرگی به برنامه‌های باواریایی‌ها برای فصل آینده زد چرا که طبق گزارش رسانه‌های آلمانی، پپ گواردیولا روی هافبک پیشین اتلتیک بیلبائو برای تاکتیک‌هایش حساب کرده بود.

مارتنیس که علاوه بر خط میانی توانایی بازی در خط دفاع را نیز دارد،‌ یکی از مهره‌های کلیدی در ثبت قهرمانی سه‌گانه باواریایی‌ها در سال 2013 بود. مارتنیس در خصوص وضعیتش در وب سایت اینترنتی‌اش نوشت: البته که بسیار ناراحتم اما از شما می‌خواهم نگران نباشید. من قوی‌تر از قبل بازخواهم گشت.

گفته می‌شود مارتینس به زودی به کولورادوی آمریکا سفر خواهد کرد تا زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد و پس از آن به آلمان بازمی‌گردد تا مراحل ریکاوری خود را آغاز کند.