ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

هافبک آرسنال 3 ماه خانه نشین شد


آسیب دیدگی هافبک فرانسوی آرسنال جدی است و او نمی تواند سه تا چهار ماه تیمش را همراهی کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی تلگراف، به نظر می رسد که سناریوی آسیب دیدگی زیاد بازیکنان آرسنال در فصل جاری هم در حال تکرار شدن است. شاگردان آرسن ونگر در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی وست برومویچ با نتیجه 2 بر یک تن به شکست دادند تا فرصت رسیدن به صدر جدول رده‌بندی را از دست بدهند.

شکست برابر وست بروم تنها خبر بد برای توپچی ها نبود. فرانسیس کوکلین، هافبک فرانسوی آرسنال هم در این دیدار به شدت آسیب دید و در دقیقه 14 از بازی تعویض شد.

روزنامه دیلی تلگراف آسیب دیدگی کوکلین را جدی دانست و اعلام کرد که این بازیکن سه تا چهار ماه نمی‌تواند توپچی ها را همراهی کند که این خبر بسیار بدی برای ونگر و هواداران آرسنال است.

کوکلین یکی از کشفیات جدید آرسن ونگر است. او در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و در یکی دو فصل اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب آرسنال داشته است و بدون شک توپچی ها در غیاب این ستاره فرانسوی به مشکل خواهند خورد.

کوکلین تنها بازیکن آسیب دیده آرسنال نیست. تئو والکات، دنی ولبک و جک ویلشر هم مدت‌هاست که آسیب دیده‌اند و نمی‌توانند تیم خود را همراهی کنند و این باعث شد تا مثل فصل های اخیر آرسنال مشکلات زیادی در آسیب دیدگی ستاره های خود داشته باشد.

آرسنال با 26 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی جای دارد و با تیم صدرنشین لستر سیتی دو امتیاز اختلاف دارد.


ویدیو مرتبط :
گل سی متری هافبک مالزیایی به آرسنال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدافع آرسنال ۳ ماه خانه‌نشین شد


مدافع فرانسوی آرسنال که در جدال برابر منچسترسیتی در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس مصدوم شد باید برای کسب سلامت مجدد به مدت سه ماه به استراحت کامل بپردازد.

خبرگزاری تسنیم: ماتئو دبوشی در جدال آرسنال برابر منچسترسیتی که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید در برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد و پس از معاینات دقیق پزشکان مشخص شد حداقل نیاز به سه ماه استراحت کامل دارد تا سلامت کاملش را به دست آورد.

بدین ترتیب آرسن ونگر یکی از بهترین‌های تیمش را برای سه ماه از دست داد تا بر مشکلاتش اضافه شود.