ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

نکونام ون انصاری فرد در جشن قهرمانی بارسا!



اخبار,اخبارورزشی, جشن قهرمانی بارسلونا

جواد نکونام و کریم انصاری فرد در بارسلونا به سر می برند.

به گزارش  خبرآنلاین؛ اوساسونا یکشنبه شب(امشب) آخرین بازی فصل خود را در لیگ دسته دوم اسپانیا مقابل سابادل انجام می دهند. این تیم که سقوطش به دسته پائین تر قطعی شده، متعلق به شهر بارسلون است. اوساسونا روز شنبه عازم این شهر شد و امشب پس از بازی به پامپلونا بازمی گردد.

 

دیشب بازیکنان این تیم هم بازی فینال لیگ قهرمانان را دیدند و سپس شاهد جشن و پایکوبی طرفداران بارسا در این شهر بودند. نکونام از طرفدارن دو آتیشه بارسلوناست اما انصاری فرد طرفدار رئال مادرید است. اتفاقا این دو همیشه با هم کری دارند.


 اخبار  ورزشی  -  خبر  آنلاین


ویدیو مرتبط :
مصاحبهBBC با کریم انصاری فرد و جواد نکونام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انصاری‌فرد: لقب كهكشانی برای استقلال، قهرمانی لیگ هم برای ما



انصاری‌فرد: لقب كهكشانی برای استقلال، قهرمانی لیگ هم برای ما/ مانوئل می‌خواهد از سبك اسپانیا الگو برداریم/ پرسپولیس هافبك‌های تاپ ایران را در اختیار دارد

مطمئنا مهاجمان پرسپولیس رقابت سالمی با یكدیگر خواهند داشت در ضمن باید بگویم كه تیم‌های دیگر هم شرایط مثلی پرسپولیس دارند و این فقط ما نیستیم كه زیاد مهاجم داریم

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 كریم انصاری‌فرد این روزها با انگیزه زیاد در تمرینات پرسپولیس شركت می‌كند. او آقای گل ایران است و هواداران پرسپولیس امیدوارند كه كریم گلزنی‌هایش را در پرسپولیس هم ادامه دهد. انصاری‌فرد كه امسال پیراهن شماره 9 پرطرفدارترین تیم ایران را برتن خواهد كرد در مورد وضعیت پرسپولیس، شروع لیگ برتر و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگار سایت گل پاسخ می‌دهد.

 

چرا صبح دیروز با پرسپولیس تمرین نكردی؟

مشكل خاصی نبود. من مشكل گوارشی داشتم و حتی خواستم تمرین كنم ولی دكتر تیم گفت كه بهتر است تمرین نكنم. در این مورد با مانوئل هم هماهنگ كردم و در نهایت تصمیم بر این گرفته شد كه تمرین نكنم.

 

فكر می‌كنی مانوئل چقدر از پرسپولیس شناخت پیدا كرده است؟

شناخت نسبی پیدا كرده و تا حدودی با خصوصیات بازیكنان آشنا شده است ولی او برای پیاده كردن تفكرات تاكتیكی‌اش نیاز به زمان دارد. مانوئل بیشتر از 2 هفته نیست كه در كنار پرسپولیس است و باید به این مربی زمان بدهیم تا برنامه‌هایش را اجرا كند.

این موضوع برایت نگران‌كننده نیست كه پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی امتیاز از دست بدهد؟

مطمئن باشید این اتفاق نخواهد افتاد. از همان روز اول دنبال جمع كردن امتیاز هستیم و همه بازی‌ها برای ما حكم فینال را دارد. تلاش می‌كنیم تا گام اول را محكم برداریم و فقط برای گرفتن 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

 

امسال قرار است در چه پستی بازی كنی؟

فوروارد نوك.

 

محمد قاضی هم در مصاحبه‌ای گفته كه او هم به عنوان فوروارد نوك بازی خواهد كرد. بالاخره چه كسی قرار است در این پست بازی كند؟

در این مورد سرمربی تصمیم‌گیرنده است.

 

ولی خودت قبول داری كه خیلی كم پیش می‌آید یك تیم از 2 مهاجم نوك استفاده كند؟

شاید مانوئل از 2 مهاجم یا 3 مهاجم استفاده كند. این بستگی به نظر سرمربی و تاكتیك تیم دارد.

 

این روزها تعداد زیاد مهاجمان پرسپولیس حسابی سوژه شده است. در این خصوص چه صحبتی داری؟

به هر حال این استراتژی باشگاه بود تا پرسپولیس زیاد مهاجم داشته باشد. مطمئنا مهاجمان پرسپولیس رقابت سالمی با یكدیگر خواهند داشت در ضمن باید بگویم كه تیم‌های دیگر هم شرایط مثلی پرسپولیس دارند و این فقط ما نیستیم كه زیاد مهاجم داریم. اگر دقت كنید استقلال هم همین شرایط را دارد.

 

استقلال در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات خریدهای خوبی انجام داد و دوباره لقب كهكشانی گرفت. این شرایط برای شما نگران‌كننده نیست؟

لقب كهكشانی برای استقلال باشد و قهرمانی لیگ هم برای ما. ما از همان اول هم نگفتیم كه كهكشانی هستیم و باید در زمین مسابقه همه چیز را ثابت كنیم.

 

خیلی‌ها معتقدند پرسپولیس در خط هافبك به اندازه كافی بازیكن  ندارد. نظر تو چیست؟

پرسپولیس هافبك‌های تاپ ایران را در اختیار دارد. محمد نوری و علی كریمی جزو بهترین‌ها هستند، روبرتو سوسا را داریم و مهرداد پولادی هم می‌تواند در خط هافبك بازی كند. در ضمن من فكر می‌كنم باشگاه یك هافبك خارجی را هم به تیم اضافه كند.

 

از حضور در تیمی مثل پرسپولیس چه احساسی داری؟

همه چیز خوب است و مطمئنا بازی كردن در این باشگاه بزرگ با دیگر باشگاه‌ها فرق دارد. من امیدوارم امسال نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران پرسپولیس را شاد كنیم.

 

آقای گل شدن در پرسپولیس خیلی شیرین است نه؟

مطمئنا همین‌طور است. من مهاجم هستم و كارم گلزنی است ولی فكری می‌كنم موفقیت پرسپولیس از همه چیز مهمتر است.

 

راستی چرا تمرینات پرسپولیس اینقدر حاشیه و تنش دارد؟

من فكر نمی‌كنم  اینطور باشد. در بازی با فولاد هم اسماعیل شریفات حركاتی را انجام داد كه با عكس‌العمل هواداران روبه‌رو شد. من معتقدم هواداران پرسپولیس بی‌جهت ناراحت نمی‌شوند.

 

راستی می‌گویند مانوئل تاكید دارد كه شما پاس‌های كوتاه بدهید. درست است؟

بله. او به نوعی می‌خواهد كه از سبك فوتبال اسپانیا الگوبرداری كنیم و تاكید می‌كند كه پاس‌های تك ضرب و كوتاه بدهیم./گل